AIK-are i Sundsvall

Allt Annat

Moderator: Styrelsen

Post Reply
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

AIK-are i Sundsvall

Post by smogz »

Bor i Sundsvall och startar därför en tråd för Aikare i Sundsvall. Tänker mig att vi ibland kan ha nytta av varandra för tex samåkning till Aikmatcher i Övik, Gävle osv. Posta här om du planerar för match på annan ort och vill dela bensinpengar eller söker skjuts.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
fredde123
Posts: 2
Joined: 22 Sep 2011, 17:22

Re: AIK-are i Sundsvall

Post by fredde123 »

Är också AIK:are i Sundsvall. Samåker gärna till matcher i närområdet!
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: AIK-are i Sundsvall

Post by smogz »

Kanske vi kan dra ihop nån kväll på Olearys eller Allstar med fler AIKare nångång när AIK spelar match...
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
nomercy
Posts: 546
Joined: 15 Jun 2011, 21:49

Re: AIK-are i Sundsvall

Post by nomercy »

Är på.
fredde123
Posts: 2
Joined: 22 Sep 2011, 17:22

Re: AIK-are i Sundsvall

Post by fredde123 »

Mycket bra idé!
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: AIK-are i Sundsvall

Post by smogz »

Hur många ska gå på hockey på torsdag? Själv blir jag bjuden av leverantör så jag kommer att sitta glassande uppe på fin läktare. Men ändå intressant att se hur många SundsvallsAIKare som ska dit.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
nomercy
Posts: 546
Joined: 15 Jun 2011, 21:49

Re: AIK-are i Sundsvall

Post by nomercy »

smogz wrote:Hur många ska gå på hockey på torsdag? Själv blir jag bjuden av leverantör så jag kommer att sitta glassande uppe på fin läktare. Men ändå intressant att se hur många SundsvallsAIKare som ska dit.
Tråden är för undangömd....eller också är jag för kass på att kolla upp den... :oops: (mycket beror nog dock på att jag är så fokuserad (läs: nervös,spattig,okontrollerad,hispig,ickefungerande...) när det närmar sig matchdag härnere. Ska skärpa mig!

Annars är det ju perfa att vi "besudlar" fuskbygget överallt. På stå, sitt, familje och även "finläktarn´".... 8-)

Så skönt tyst det blev då Hynning nitade in pucken, som om trumskinnet sprack. Också stort av Hynning att inte jubla, respekt för sina förra fans uppskattas i båda riktningarna.
User avatar
Sketch
Posts: 1072
Joined: 15 Jun 2011, 14:51

Re: AIK-are i Sundsvall

Post by Sketch »

nomercy wrote:Så skönt tyst det blev då Hynning nitade in pucken, som om trumskinnet sprack. Också stort av Hynning att inte jubla, respekt för sina förra fans uppskattas i båda riktningarna.
Timrå är i ett sådant läge att det nästan känns konstigt att jubla överhuvudtaget.
Var det inte Plissken som förra året skrev något om att "Andra lag slaktar man, förnedrar och kör över helt enkelt. SSK täcker man försiktigt för ögonen på, trycker av ett skott i nacken och lägger sedan varligt till ro." Det kan användas för Timrå i år..
User avatar
anton95uppsala
Posts: 669
Joined: 15 Jun 2011, 20:00
Location: Uppsala

Re: AIK-are i Sundsvall

Post by anton95uppsala »

Om det är någon som har för avsikt att ta sig ner till Gävle på torsdag, så boka gärna klackbiljetter via NP Sthlm i denna tråd. :)

http://northpower.nu/wordpress/phpBB3/v ... f=35&t=275" onclick="window.open(this.href);return false;
Svejk
Posts: 7
Joined: 01 Jul 2011, 11:07

Re: AIK-are i Sundsvall

Post by Svejk »

Någon sundsvallare som är intresserad av samåkning till Ö-vik och kvartsfinalerna?
User avatar
nomercy
Posts: 546
Joined: 15 Jun 2011, 21:49

Re: AIK-are i Sundsvall

Post by nomercy »

Grattis Pontus!
Post Reply