Hade varit mer orolig om de hade matchboll
Publiken
Moderator: Styrelsen
Re: Publiken
Enligt en kommentar på Facebook blev det slutsålt på två minuter, stämmer det?
Köp
Är det alltså släpp för medlemmar på fredag kl 13 och resten av allmänheten inte förens kommande tisdag?
Föredömligt. Vore bra att begränsa utskicken så att det enbart gäller medlemmar före ett visst datum också.
Hata allt.
Svagt.. vi medlemmar som varit det säsongen igenom bör såklart ha mer förtur än någon som blir det på fredag 1h innan biljettsläpp… upplagt för lång kö och ett biljettsystem som strular.
Såklart ett sätt att ragga fler medlemmar de sista man gör och få in lite mer pengan, men känns ju lite trist att de som bli medlem i sista sekund nu kan få stövla in och över de som varit de över hela säsongen.
Torde va lugnt på förturen oavsett. Kan va lugn på biljetter. Sämre för allmänheten kommande vecka, dock.
Sålde ju på rätt bra under förturssläppet nu till semifinalerna, (iallafall de bra platserna), tänk på fredag när det vankas finalbiljetter och när ytterligare ett per hundra eller dylikt nästlat sig till förturen och ska köpa till sig själva och alla bekanta..
Absolut, med lugnt på förturen så menar jag såklart inte att man kan garantera att de ser så vackert ut med platser på lördagmorgon men sitt du redo där kl 13 eller 14 eller va de nu är så torde de va lugnt. Själv ska man försöka ha åt sig 2 platser båda matcherna, vilket man hoppas ska lösa sig såklart men man vet aldrig.karlikagh wrote: ↑15 Apr 2026, 23:26Sålde ju på rätt bra under förturssläppet nu till semifinalerna, (iallafall de bra platserna), tänk på fredag när det vankas finalbiljetter och när ytterligare ett per hundra eller dylikt nästlat sig till förturen och ska köpa till sig själva och alla bekanta..
In på förturen och ska köpa till sig själva och alla kompisar..
Kommer vara klistrad fredag kl 13 och hoppas det leder till ett lyckat inköp utav biljetter.lappri wrote: ↑15 Apr 2026, 23:29Absolut, med lugnt på förturen så menar jag såklart inte att man kan garantera att de ser så vackert ut med platser på lördagmorgon men sitt du redo där kl 13 eller 14 eller va de nu är så torde de va lugnt. Själv ska man försöka ha åt sig 2 platser båda matcherna, vilket man hoppas ska lösa sig såklart men man vet aldrig.karlikagh wrote: ↑15 Apr 2026, 23:26Sålde ju på rätt bra under förturssläppet nu till semifinalerna, (iallafall de bra platserna), tänk på fredag när det vankas finalbiljetter och när ytterligare ett per hundra eller dylikt nästlat sig till förturen och ska köpa till sig själva och alla bekanta..
In på förturen och ska köpa till sig själva och alla kompisar..![]()
Gör du det kan jag nästintill garantera att de kom gå lugnt tillkarlikagh wrote: ↑15 Apr 2026, 23:30Kommer vara klistrad fredag kl 13 och hoppas det leder till ett lyckat inköp utav biljetter.lappri wrote: ↑15 Apr 2026, 23:29Absolut, med lugnt på förturen så menar jag såklart inte att man kan garantera att de ser så vackert ut med platser på lördagmorgon men sitt du redo där kl 13 eller 14 eller va de nu är så torde de va lugnt. Själv ska man försöka ha åt sig 2 platser båda matcherna, vilket man hoppas ska lösa sig såklart men man vet aldrig.karlikagh wrote: ↑15 Apr 2026, 23:26Sålde ju på rätt bra under förturssläppet nu till semifinalerna, (iallafall de bra platserna), tänk på fredag när det vankas finalbiljetter och när ytterligare ett per hundra eller dylikt nästlat sig till förturen och ska köpa till sig själva och alla bekanta..
In på förturen och ska köpa till sig själva och alla kompisar..![]()
- TigerShark
Hur ser det ut när biljetterna släpps till medlemmar imorgon, behöver man gå via länken som kommer på mejl eller går det att gå in via biljettsidan och köpa?
Inför gårdagens match så kom biljettlänken till min mejl 15.19 trots att släppet började 13.00.
Skickat från min SM-S931B via Tapatalk
Inför gårdagens match så kom biljettlänken till min mejl 15.19 trots att släppet började 13.00.
Det är en länk som delas. Vet att AXS har andra, bättre lösningar, där man får tillgång till en "medlemsportal" med erbjudanden med mera när man loggat in. Hade vart betydligt bättre.
Hata allt.
Hur många biljetter kan varje medlem köpa?, själv har jag årskort men en bekant undrar
- TigerShark
Skickade ett mejl till biljettinfon och fick tipset att ladda ned svenskalag-appen, man kan gå via länken där. Ser lovande ut.
Jag tror faktiskt inte det finns något tak, eftersom att allt du behöver är medlemslänken för att få full tillgång till biljettköp. Från egen erfarenhet när man fått biljettansvaret har jag köpt upp till 10 biljetter iallafall.
Och det är ju i ett och samma köp det finns ett maxtak. Sen kan du i teorin genomföra 30 köp till.
Hata allt.
Är de smidigare eller nå via den?TigerShark wrote: ↑16 Apr 2026, 11:14 Skickade ett mejl till biljettinfon och fick tipset att ladda ned svenskalag-appen, man kan gå via länken där. Ser lovande ut.
- TigerShark
Minst lika smidigt iaf. Kan se att dom lagt ut samma info som jag fått på mejl också. Så det borde ju vara enkelt att gå in där i appen och hitta länken.lappri wrote:Är de smidigare eller nå via den?TigerShark wrote: ↑16 Apr 2026, 11:14 Skickade ett mejl till biljettinfon och fick tipset att ladda ned svenskalag-appen, man kan gå via länken där. Ser lovande ut.
Får testa imorn då nån gång på eftermiddagen när man komme hem.TigerShark wrote: ↑16 Apr 2026, 15:55Minst lika smidigt iaf. Kan se att dom lagt ut samma info som jag fått på mejl också. Så det borde ju vara enkelt att gå in där i appen och hitta länken.lappri wrote:Är de smidigare eller nå via den?TigerShark wrote: ↑16 Apr 2026, 11:14 Skickade ett mejl till biljettinfon och fick tipset att ladda ned svenskalag-appen, man kan gå via länken där. Ser lovande ut.
Blev medlem och har inloggningen till AIK medlemssidor på Svenskalag
- Ser ingen länk om biljetter medlem (förtur) ännu. När brukar den komma ut?
- När länken finns, hoppar den till AXS, där har jag ju annan inloggning sedan tidigare... Hur vet den att jag är "medlem"? Eller hoppar länken till någon biljettsida direkt?
- När länken finns, hoppar den till AXS, där har jag ju annan inloggning sedan tidigare... Hur vet den att jag är "medlem"? Eller hoppar länken till någon biljettsida direkt?
"They'll follow us to the ends of the world!" - Bud Holloway
- TigerShark
Ser i appen att i tisdags kom länken ut där 10:27, så lär väl komma ut idag typ 11 senast? Tror dom brukar skicka ut länken via mejl ett par timmar innan släpp också.lobo wrote:Blev medlem och har inloggningen till AIK medlemssidor på Svenskalag
Ok fattar, Tack
Sent from my Pixel 8 using Tapatalk
Sent from my Pixel 8 using Tapatalk
"They'll follow us to the ends of the world!" - Bud Holloway
Nyheten innehållandes länk till förköpet som startar 13:00 ligger publicerad på svenskalag nu!
Hata allt.