Hockeybilder (samlarversionen alltså)

Allt Annat

Moderator: Styrelsen

Post Reply
User avatar
Humlannitton
Posts: 1513
Joined: 15 Jun 2011, 14:37

Hockeybilder (samlarversionen alltså)

Post by Humlannitton »

Fick ett litet ryck och uppdaterade min gamla nittitalssamling med några Skellefteå-bekantingar... Förutom dessa så har jag försökt fylla på med de Skellefteå AIK-kort som finns från typ "Elitset" eller vad nu det svenska kortföretaget heter. Finns det fler nördar där ute?
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 0158_o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Edit: Oj, det blev något konstigt med storleken... går den att minska?
Last edited by Humlannitton on 13 Jun 2012, 15:02, edited 1 time in total.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Hockeybilder (samlarversionen alltså)

Post by Trollet »

Okej, ta ett glas kallt vatten och häll över er nu för fan. Nu börjar operation rensning här och tuppfäktningen kan ni sköta via PM.

Humlan: särskilt tack för att det låg sådär 20 rapporter i samma tråd. Tog en stund att stänga dem...
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
Humlannitton
Posts: 1513
Joined: 15 Jun 2011, 14:37

Re: Hockeybilder (samlarversionen alltså)

Post by Humlannitton »

Storm i vattenglas, javisst. Jag ska inte gnälla på andra som skriver skit genom att göra samma sak själv.

Sorry. God natt.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Hockeybilder (samlarversionen alltså)

Post by Trollet »

Humlannitton wrote:Storm i vattenglas, javisst. Jag ska inte gnälla på andra som skriver skit genom att göra samma sak själv.

Sorry. God natt.
Det sa jag verkligen inte, menade bara att 20 rapporter var overkill. I sak hade du helt rätt och det ser du väl också på att jag har rensat tråden?

För att faktiskt återvända till ämnet så kan jag inte det där med att skala ner bilden på forumet. Det är ju inte så svårt att göra på datorn men hur man gör det direkt här inne vet jag inte.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Post Reply