Skrik av er i skogen

Allt Annat

Moderator: Styrelsen

374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: Skrik av er i skogen

Post by 374 »

Tycker det är värre att alla som inte har det jobbigt inte heller visar respekt.
User avatar
Talbot25
Posts: 1068
Joined: 16 Jun 2011, 12:05

Re: Skrik av er i skogen

Post by Talbot25 »

snokia wrote:Kvinnan lever under skyddad identitet pga hennes ex man.. Och bovärden vill därför inte gå för "hårt" åt henne.
Ring hennes ex-man då, han kan nog få tyst på kärringen :lol:
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Skrik av er i skogen

Post by smogz »

Kul Talbot25, verkligen. Det var det dummaste jag läst här alla kategorier. Även om det var ett skämt.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Talbot25
Posts: 1068
Joined: 16 Jun 2011, 12:05

Re: Skrik av er i skogen

Post by Talbot25 »

smogz wrote:Kul Talbot25, verkligen. Det var det dummaste jag läst här alla kategorier. Även om det var ett skämt.
Buhu buhu
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Skrik av er i skogen

Post by smogz »

Det är ju så jävla tufft med män som behandlar kvinnor då att de behöver skyddad identitet. Extremt tufft. Du är nog en tuffing misstänker jag.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Markman
Posts: 7832
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: Skrik av er i skogen

Post by Markman »

Så så, lugna och fina nu...
Talbot drog ett skämt du inte gillade smogz, det är faktiskt tillåtet att skämta om saker även om det stundtals kan vara osmakligt. Tror knappast att Talbot förespråkar mäns våld mot kvinnor, eller tvärt om heller för den delen. Släpp det och gå vidare nu, och det gäller båda.
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: Skrik av er i skogen

Post by 374 »

Markman wrote:Så så, lugna och fina nu...
Talbot drog ett skämt du inte gillade smogz, det är faktiskt tillåtet att skämta om saker även om det stundtals kan vara osmakligt. Tror knappast att Talbot förespråkar mäns våld mot kvinnor, eller tvärt om heller för den delen. Släpp det och gå vidare nu, och det gäller båda.
När ändrades det?
jokarfo
Posts: 2851
Joined: 22 Apr 2012, 17:53
Location: Piteå

Re: Skrik av er i skogen

Post by jokarfo »

Men KÖNSORD så jävla less jag är på den här satans diskussionen om hur dålig LJ är för att han och AIK missat klausulen som ger dem rätt att kalla hem Arvidsson. Nu måste jag dessutom skita. Fan också.
_____________________________________________________________________
"Je'suis LeMarklund"
User avatar
ossian
Posts: 3668
Joined: 25 Aug 2011, 00:17

Re: Skrik av er i skogen

Post by ossian »

PETTERSTRÖM!

Hur fan kan man missa helt öppet mål från 20 cm?
jokarfo
Posts: 2851
Joined: 22 Apr 2012, 17:53
Location: Piteå

Re: Skrik av er i skogen

Post by jokarfo »

FÖRBANNADE JÄVLA HORSLYNKUKRÖVSHELVETESSATANSJÄVLADOINJAAS som skar sönder bakdäcket mitt igår. Det skjuta för lite.
_____________________________________________________________________
"Je'suis LeMarklund"
User avatar
snokia
Posts: 715
Joined: 29 Mar 2012, 15:35

Re: Sv: Skrik av er i skogen

Post by snokia »

jokarfo wrote:FÖRBANNADE JÄVLA HORSLYNKUKRÖVSHELVETESSATANSJÄVLADOINJAAS som skar sönder bakdäcket mitt igår. Det skjuta för lite.
Själv har jag haft inbrott i mitt förråd.. Blir nog att styra upp övervakning av något slag så man kan besöka nästa som tar sig den friheten :) Jävla pack! Det roligaste var att dom snodde en burk 5-56.. Iq fiskmås!
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Skrik av er i skogen

Post by svartgulsubkultur »

Cocksuckerjunkiemotherfucker!!!!

För att citera Jack Nicholson i Livet från den ljusa sidan på frågan hur han i sina böcker kan beskriva kvinnor så väl:
I think of a man and then I take away sanity and reason.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
jokarfo
Posts: 2851
Joined: 22 Apr 2012, 17:53
Location: Piteå

Re: Skrik av er i skogen

Post by jokarfo »

svartgulsubkultur wrote:Cocksuckerjunkiemotherfucker!!!!

För att citera Jack Nicholson i Livet från den ljusa sidan på frågan hur han i sina böcker kan beskriva kvinnor så väl:
I think of a man and then I take away sanity and reason.
Haha, en lagom misogyn uppmuntran var precis som behövdes! :lol: Även stort plus för TKU-referensen.
_____________________________________________________________________
"Je'suis LeMarklund"
jokarfo
Posts: 2851
Joined: 22 Apr 2012, 17:53
Location: Piteå

Re: Sv: Skrik av er i skogen

Post by jokarfo »

snokia wrote:
jokarfo wrote:FÖRBANNADE JÄVLA HORSLYNKUKRÖVSHELVETESSATANSJÄVLADOINJAAS som skar sönder bakdäcket mitt igår. Det skjuta för lite.
Själv har jag haft inbrott i mitt förråd.. Blir nog att styra upp övervakning av något slag så man kan besöka nästa som tar sig den friheten :) Jävla pack! Det roligaste var att dom snodde en burk 5-56.. Iq fiskmås!
Ja, man vet fan inte vad man ska bli mest skrämd av egentligen. Att folk inte är så att ge fan i andras grejer eller inte ens klarar av att göra skiten ordentligt. Vet inte om man är skadad av arbetslivet men nånstans tycker jag fan att man ska kunna förvänta sig ett viss hantverk av folk i det de gör. Kanske är det därför en dålig tjuv är så jävla provocerande? :lol:
_____________________________________________________________________
"Je'suis LeMarklund"
User avatar
snokia
Posts: 715
Joined: 29 Mar 2012, 15:35

Re: Sv: Skrik av er i skogen

Post by snokia »

jokarfo wrote:
snokia wrote:
jokarfo wrote:FÖRBANNADE JÄVLA HORSLYNKUKRÖVSHELVETESSATANSJÄVLADOINJAAS som skar sönder bakdäcket mitt igår. Det skjuta för lite.
Själv har jag haft inbrott i mitt förråd.. Blir nog att styra upp övervakning av något slag så man kan besöka nästa som tar sig den friheten :) Jävla pack! Det roligaste var att dom snodde en burk 5-56.. Iq fiskmås!
Ja, man vet fan inte vad man ska bli mest skrämd av egentligen. Att folk inte är så att ge fan i andras grejer eller inte ens klarar av att göra skiten ordentligt. Vet inte om man är skadad av arbetslivet men nånstans tycker jag fan att man ska kunna förvänta sig ett viss hantverk av folk i det de gör. Kanske är det därför en dålig tjuv är så jävla provocerande? :lol:
Hahaha, instämmer till fullo! :)
jokarfo
Posts: 2851
Joined: 22 Apr 2012, 17:53
Location: Piteå

Re: Skrik av er i skogen

Post by jokarfo »

Here it goes again: SATHELVETESJÄVLAFÖRBANNADERÖVSMÖRSARSELSHELVETESFITTJÄVLAKUKOLLONSHELVETE också.

Mellandagsfyndade en härlig hockeyklubba i trä av klassiskt snitt och tänkte få köra lite old school hemma. Gick ut efter lunch och tänkte mata lite skott på väggen på fuset och vad fan tror ni händer? Ja men naturligtvis ska klubbhelvetet gå av som en förbannade jävla tändsticksjävel efter tre, fyra handledare. Som ett bindströ. Förbannade jävla skit.

Värst av allt?

Att man måste he sig till surjävla kuklulää för att reklamera skiten.

Nej, dra åt helvete vilken härdsmälta.

Är väl bara krypa till korset och handla en ny kompositjävla klubbjävel istället...

:evil:
_____________________________________________________________________
"Je'suis LeMarklund"
jokarfo
Posts: 2851
Joined: 22 Apr 2012, 17:53
Location: Piteå

Re: Skrik av er i skogen

Post by jokarfo »

SATJÄVLA ARSELÄTARIDIOTSJÄVLAKUKOLLONSRÖVSMÖRSHORFÖRBANNADE SNÖRÖJAR AAAAAS!!!!
_____________________________________________________________________
"Je'suis LeMarklund"
User avatar
groenahulken
Posts: 241
Joined: 15 Jun 2011, 22:10

Re: Skrik av er i skogen

Post by groenahulken »

Fyfan i helvetets jävla bögpiss så less jag är på csports som inte fungerar!!!! 3:e matchen på typ 1 månad nu och mailkonversationen jag har med csports är under all kritik då det hela tiden är olika personer som svarar och i princip förnekar att det ska vara något fel på deras tjänst. VAFAN?! Jag mfl skriver in en felrapport som betalade kund varpå dom svarar "nej vi har inte haft något problem". SATAN SÅ JÄVLA DUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vafan gör man om detta händer i slutspelet? Klipper av sig kuken?
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Skrik av er i skogen

Post by Skidrow »

groenahulken funkade inte i Måndags för mej men när jag byte till Chrome så fungerade det där, så testa en annan Webbläsare.
User avatar
groenahulken
Posts: 241
Joined: 15 Jun 2011, 22:10

Re: Skrik av er i skogen

Post by groenahulken »

Skidrow, testade både Chrome och IE men ingen av dom funkade. Har fått svar från dom nu att det varit problem för kunder till bredbandsbolaget som bor vid kusten.
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Skrik av er i skogen

Post by Skidrow »

Igår var det tvärsom för mej då funkade det inte i Chrome men i IE, dock fick jag en trevlig nyhet av Csports dom ska sända alla slutspelsmatcher även dom som går på andra kanaler.
User avatar
groenahulken
Posts: 241
Joined: 15 Jun 2011, 22:10

Re: Skrik av er i skogen

Post by groenahulken »

Satajävla helvets jävla csports..............Funkar inte med någon webläsare........................

Bilden åker bara tillbaka till "play-knapp" bilden.
User avatar
Special Brew
Posts: 10050
Joined: 15 Jun 2011, 14:04
Location: Linköping

Re: Skrik av er i skogen

Post by Special Brew »

DOMARJÄVLAR!!!! DRA ÅT HELVETE!!!!!
freddus
Posts: 2279
Joined: 22 Jun 2011, 10:18

Re: Skrik av er i skogen

Post by freddus »

groenahulken wrote:Satajävla helvets jävla csports..............Funkar inte med någon webläsare........................

Bilden åker bara tillbaka till "play-knapp" bilden.
Har det fungerat i 2-3 omgångar för dig också?
Fungerade emellertid i Chrome för mig idag men känns ju aningen märkligt att våra problem dyker upp i samma matcher....
dovienya
Posts: 2218
Joined: 30 Nov 2011, 19:25

Re: Skrik av er i skogen

Post by dovienya »

Har funkat tre omgångar för mig...

CSPORTS HAR FUNKAT I TRE OMGÅNGAR I RAD!!!!!
User avatar
groenahulken
Posts: 241
Joined: 15 Jun 2011, 22:10

Re: Skrik av er i skogen

Post by groenahulken »

freddus wrote:Har det fungerat i 2-3 omgångar för dig också?
Fungerade emellertid i Chrome för mig idag men känns ju aningen märkligt att våra problem dyker upp i samma matcher....
Ja, precis så! Känner att jag börjar bli gråhårig när jag tänker på att det kommer vara så här under slutspelet.
freddus
Posts: 2279
Joined: 22 Jun 2011, 10:18

Re: Skrik av er i skogen

Post by freddus »

90% av problemen sägs komma från bredbandsbolagets kunder. De är dock inte säkra och måste få det bekräftat. Jag fick säga upp mitt abonnemang idag. Bytte till tv4play och har inte samma problem med dagens omgång. Dock någon felkod via hemsidan med modo-frölunda, vet inte om det är tillfälligt. Via deras app och chromecast hade sändningen pausats när jag var borta. Kan bero på många saker.

Vet inte vad jag ska tro men fungerade åtminstone... Till skillnad från matchen igår.
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Skrik av er i skogen

Post by Skidrow »

En gång ja har haft bekymmer som sagt och då byte jag webbläsare så funkade det, så att BBB är den skyldiga låter inte helt omöjligt.
User avatar
Toddbertuzzi
Posts: 43
Joined: 15 Jun 2011, 21:47

Re: Skrik av er i skogen

Post by Toddbertuzzi »

Planerat och köpt biljetter till Champions of Rock uppe i Luleå.

I går fick jag ett mail från Live Nation där de flyttat konserten från Lördagskväll till Söndagsafton. Som kompensation får vi gratis inträde till Luleås match. Skulle inte tro det!!! :x :x :x
“I may have many faults, but being wrong ain't one of them.” James R. Hoffa ( Jimmy)
jokarfo
Posts: 2851
Joined: 22 Apr 2012, 17:53
Location: Piteå

Re: Skrik av er i skogen

Post by jokarfo »

Toddbertuzzi wrote:Planerat och köpt biljetter till Champions of Rock uppe i Luleå.

I går fick jag ett mail från Live Nation där de flyttat konserten från Lördagskväll till Söndagsafton. Som kompensation får vi gratis inträde till Luleås match. Skulle inte tro det!!! :x :x :x
Hör a dig till Live Nation och fråga vad fan de håller på med. Skriv att du hatar hockey och absolut inte vill se nåt jävla pisslule istället för CoR :twisted:
_____________________________________________________________________
"Je'suis LeMarklund"
Post Reply