Skrik av er i skogen

Allt Annat

Moderator: Styrelsen

User avatar
Jokard
Posts: 1136
Joined: 19 Jun 2011, 23:47

Re: Sv: Skrik av er i skogen

Post by Jokard »

Poet wrote:För att han krossar dig i den här tråden? :mrgreen:
Image :mrgreen:
"Tragedin bakom dramat om mannen med bilen i skogen." - Aftonbladets löpsedel 19/2 -12.

Charter Division
User avatar
Jokard
Posts: 1136
Joined: 19 Jun 2011, 23:47

Re: Skrik av er i skogen

Post by Jokard »

Nick the little dick wrote:Ja, det är klart? Och någon som har en raket på cykeln är ju också snabbast. Fattar inte varför man ens tar upp att han är "snabbast" när han ändå har fuskat.
JA?! VAFAN GNÄLLER DU OM DÅ? :D PAJKVASKER
Last edited by Jokard on 21 Jan 2013, 23:53, edited 1 time in total.
"Tragedin bakom dramat om mannen med bilen i skogen." - Aftonbladets löpsedel 19/2 -12.

Charter Division
User avatar
Jeloin
Posts: 561
Joined: 16 Jul 2011, 16:00

Re: Skrik av er i skogen

Post by Jeloin »

Ludde gör en särskrivning :o ?!
Framåt kamrater!
User avatar
Jokard
Posts: 1136
Joined: 19 Jun 2011, 23:47

Re: Skrik av er i skogen

Post by Jokard »

Jeloin wrote:Stäihn gör en särskrivning :o ?!
Antingen har du funnit redigeringsknappen eller så har nån annan jävlats med mig igen, fattar ni ju själva... :cry:
"Tragedin bakom dramat om mannen med bilen i skogen." - Aftonbladets löpsedel 19/2 -12.

Charter Division
User avatar
Jokard
Posts: 1136
Joined: 19 Jun 2011, 23:47

Re: Skrik av er i skogen

Post by Jokard »

HEEELVETEEEEEE TWITTER ÄR NERE!!!!!!!!!
"Tragedin bakom dramat om mannen med bilen i skogen." - Aftonbladets löpsedel 19/2 -12.

Charter Division
User avatar
Nick the little dick
Posts: 217
Joined: 15 Jun 2011, 22:43

Re: Skrik av er i skogen

Post by Nick the little dick »

Stäihn wrote:
Nick the little dick wrote:Ja, det är klart? Och någon som har en raket på cykeln är ju också snabbast. Fattar inte varför man ens tar upp att han är "snabbast" när han ändå har fuskat.
JA?! VAFAN GNÄLLER DU OM DÅ? :D PAJKVASKER
Vi är inte överens om du tror det!
User avatar
Nick the little dick
Posts: 217
Joined: 15 Jun 2011, 22:43

Re: Skrik av er i skogen

Post by Nick the little dick »

Stäihn wrote:HEEELVETEEEEEE TWITTER ÄR NERE!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAA
User avatar
Jokard
Posts: 1136
Joined: 19 Jun 2011, 23:47

Re: Skrik av er i skogen

Post by Jokard »

Helvetets Tele2! Har inte haft TV på två dar snart, OCH DET ÄR HOCKEY IKVÄLL?! PRESTERA!
"Tragedin bakom dramat om mannen med bilen i skogen." - Aftonbladets löpsedel 19/2 -12.

Charter Division
User avatar
Markman
Posts: 7832
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: Skrik av er i skogen

Post by Markman »

Stäihn wrote:Helvetets Tele2! Har inte haft TV på två dar snart, OCH DET ÄR HOCKEY IKVÄLL?! PRESTERA!
AVGÅ Tele2! Jävla skitföretag!
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
User avatar
Markman
Posts: 7832
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: Skrik av er i skogen

Post by Markman »

AVGÅ FÖR HELVETE!! SATANS JÄVLAR!!
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
User avatar
Special Brew
Posts: 10050
Joined: 15 Jun 2011, 14:04
Location: Linköping

Re: Skrik av er i skogen

Post by Special Brew »

JÄVLA FÖRKYLNING! 4 VECKOR HAR DU JÄVLATS NU!! :x
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Skrik av er i skogen

Post by Lappmössan »

Mer än ett år sedan denna tråd använts. 13/14 var mys.
Dags för ett nytt kapitel.

Image
HATA NHL OCH KHL HELVETET!! HATA PLAST OCH PENGAHOROR!!!!
FY FAAAAAAN
User avatar
Markman
Posts: 7832
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: Skrik av er i skogen

Post by Markman »

GAAAAHH!!! Fuck it to hell! :evil:
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
User avatar
snokia
Posts: 715
Joined: 29 Mar 2012, 15:35

Re: Skrik av er i skogen

Post by snokia »

Satan så helvetes efterblivna grannar jag har! Ska alltid springa runt som en flock jävla elefanter! Lägg därtill skrik och bråk! Får fan köpa mig ett hus i skogen så man får sig lite lugn och ro! Blir så trött! Prata med idioterna funkar inte heller!
User avatar
Special Brew
Posts: 10050
Joined: 15 Jun 2011, 14:04
Location: Linköping

Re: Skrik av er i skogen

Post by Special Brew »

snokia wrote:Satan så helvetes efterblivna grannar jag har! Ska alltid springa runt som en flock jävla elefanter! Lägg därtill skrik och bråk! Får fan köpa mig ett hus i skogen så man får sig lite lugn och ro! Blir så trött! Prata med idioterna funkar inte heller!
Störningsjouren. Ring dom.
User avatar
snokia
Posts: 715
Joined: 29 Mar 2012, 15:35

Re: Sv: Skrik av er i skogen

Post by snokia »

Special Brew wrote:
snokia wrote:Satan så helvetes efterblivna grannar jag har! Ska alltid springa runt som en flock jävla elefanter! Lägg därtill skrik och bråk! Får fan köpa mig ett hus i skogen så man får sig lite lugn och ro! Blir så trött! Prata med idioterna funkar inte heller!
Störningsjouren. Ring dom.
Det funkar om det är efter 22. Har blivit av med en alkisgranne som söp jämt via dom. Men detta är en ensamstående mamma med mer barn än hon orkar med.. Dom lever väl egentligen mest om på dagarna. Men nog så störande tyvärr. Speciellt under hockeyn :P
User avatar
Markman
Posts: 7832
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: Skrik av er i skogen

Post by Markman »

Förmodar att det är en lägenhet, så ta kontakt med bovärd om det är hyresrätt. Kolla även med andra grannar runt om för att se om det är fler som upplever det som ett problem. Bara för att man har barn är det ju inte tillåtet att leva om hur mycket som helst, även om man så klart får ha lite annan förståelse för en sån situation än om det bara är vuxna.
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
Chippen
Posts: 14284
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Sv: Skrik av er i skogen

Post by Chippen »

snokia wrote:
Special Brew wrote:
snokia wrote:Satan så helvetes efterblivna grannar jag har! Ska alltid springa runt som en flock jävla elefanter! Lägg därtill skrik och bråk! Får fan köpa mig ett hus i skogen så man får sig lite lugn och ro! Blir så trött! Prata med idioterna funkar inte heller!
Störningsjouren. Ring dom.
Det funkar om det är efter 22. Har blivit av med en alkisgranne som söp jämt via dom. Men detta är en ensamstående mamma med mer barn än hon orkar med.. Dom lever väl egentligen mest om på dagarna. Men nog så störande tyvärr. Speciellt under hockeyn :P
Ring inte polisen iaf.
De lär inte ha tid, för de är väl ute och ställer ut flera mobila jävla fartkameror.
Jävla pissgrej det där.
Last edited by Chippen on 04 Oct 2014, 19:58, edited 1 time in total.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: Skrik av er i skogen

Post by 374 »

Om du kör som du skriver inlägg ska du vara glad att det finns fartkameror.
Chippen
Posts: 14284
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Sv: Skrik av er i skogen

Post by Chippen »

374 wrote:Om du kör som du skriver inlägg ska du vara glad att det finns fartkameror.
Hur menar du nu?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
Special Brew
Posts: 10050
Joined: 15 Jun 2011, 14:04
Location: Linköping

Re: Skrik av er i skogen

Post by Special Brew »

374 wrote:Om du kör som du skriver inlägg ska du vara glad att det finns fartkameror.
Om du kör som du skriver inlägg hade du frontalkrockat flera gånger. ;)
Chippen
Posts: 14284
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Sv: Skrik av er i skogen

Post by Chippen »

Special Brew wrote:
374 wrote:Om du kör som du skriver inlägg ska du vara glad att det finns fartkameror.
Om du kör som du skriver inlägg hade du frontalkrockat flera gånger. ;)
Haha, så rätt så rätt :)
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: Skrik av er i skogen

Post by 374 »

Special Brew wrote:
374 wrote:Om du kör som du skriver inlägg ska du vara glad att det finns fartkameror.
Om du kör som du skriver inlägg hade du frontalkrockat flera gånger. ;)
Du menar respektfullt och hänsynsfullt och med full förståelse att andra inte ser saker på samma sätt som jag gör.
User avatar
snokia
Posts: 715
Joined: 29 Mar 2012, 15:35

Re: Skrik av er i skogen

Post by snokia »

Jodå, jag har varit i kontakt med bovärden också. Situationen är lite speciell kan man väl säga.. Kvinnan lever under skyddad identitet pga hennes ex man.. Och bovärden vill därför inte gå för "hårt" åt henne. Har även pratat med henne själv men tyvärr så förstår hon inte eller vill inte förstå hur mycket det lever om ibland :( Självklart får man räkna med att det levs om ibland då man har lägenhet. Men det finns gränser! Att sen denna kvinna vrålar ut mordhot mot barnen ibland känns inte heller stabilt tyvärr. Får nog bli ett samtal till soc misstänker jag, gränsen är nådd!
User avatar
Special Brew
Posts: 10050
Joined: 15 Jun 2011, 14:04
Location: Linköping

Re: Skrik av er i skogen

Post by Special Brew »

snokia wrote:Jodå, jag har varit i kontakt med bovärden också. Situationen är lite speciell kan man väl säga.. Kvinnan lever under skyddad identitet pga hennes ex man.. Och bovärden vill därför inte gå för "hårt" åt henne. Har även pratat med henne själv men tyvärr så förstår hon inte eller vill inte förstå hur mycket det lever om ibland :( Självklart får man räkna med att det levs om ibland då man har lägenhet. Men det finns gränser! Att sen denna kvinna vrålar ut mordhot mot barnen ibland känns inte heller stabilt tyvärr. Får nog bli ett samtal till soc misstänker jag, gränsen är nådd!
Kan vara en bra idé om hon går hårt år barnen.
User avatar
snokia
Posts: 715
Joined: 29 Mar 2012, 15:35

Re: Skrik av er i skogen

Post by snokia »

Jo, jag känner det jag med. Vissa ska fan inte ha barn! :(
User avatar
Special Brew
Posts: 10050
Joined: 15 Jun 2011, 14:04
Location: Linköping

Re: Skrik av er i skogen

Post by Special Brew »

Så är det absolut.
Chippen
Posts: 14284
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Sv: Skrik av er i skogen

Post by Chippen »

Avskyr den där mentaliteten. Bara för att någon har/har haft det jobbigt har de som "frikort" på att inte respektera andra.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
snokia
Posts: 715
Joined: 29 Mar 2012, 15:35

Re: Skrik av er i skogen

Post by snokia »

Jo, det gör jag med. Men det är vanligare än man tror att det resoneras så.
Chippen
Posts: 14284
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Sv: Skrik av er i skogen

Post by Chippen »

Jo, tyvärr är det så.
Tror nog tyvärr oxå att soc är svaret.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
Post Reply