Hur kan/ska North Power förbättras.

Resor, Tifo, Ramsor mm

Moderator: Styrelsen

User avatar
PP20
Posts: 147
Joined: 01 Jun 2011, 00:04

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by PP20 »

Fredagsmatch Frölunda borta uppe på arenan ska vi absolut sikta på. Vi får lösa detaljerna framöver, men boka inte in något annat då!
aik155
Posts: 253
Joined: 31 Oct 2011, 13:49

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by aik155 »

tycker nästan ett mindre ståplats för de är bara i mitten som man sjunger på kanterna är dött ju :(
Låt aldrig stå plats dö
aik155
Posts: 253
Joined: 31 Oct 2011, 13:49

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by aik155 »

asså jag vill hjälpa till å förändrar i klacken börja ta mer annsvar osv vad kan jag göra vill inte bara stå skrika utan jälpa till å förändrar i NP göra de bättre :D
Låt aldrig stå plats dö
User avatar
Markman
Posts: 7832
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by Markman »

Du kan om inte annat börja med att använda skiljetecken när du skriver....
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
User avatar
Lidlund
Posts: 2609
Joined: 15 Jun 2011, 18:58
Location: Linköping

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by Lidlund »

All heder åt dig AIK155 som vill engagera dig! Mer sånt! Och dra gärna med dig folk du känner!

Sen som Markman säger, försök läsa igenom ditt inlägg ett par gånger innan du trycker på skicka för att märka var du vill sätta punkter. Blir lättare att läsa för alla då.
User avatar
Markman
Posts: 7832
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by Markman »

Håller helt med Lidlund, och jag ser nu efter lite sömn att mitt inlägg kanske ser lite väl bittert ut.. Jag var rätt trött när det skrevs, vilket kanske kan förklaras av tiden på dygnet.. Min tanke med det är naturligtvis som Lidlund säger, det blir lättare att läsa om man försöker använda så korrekt svenska som möjligt. :)
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
aik155
Posts: 253
Joined: 31 Oct 2011, 13:49

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by aik155 »

men har lite svårt för sånt har en sjukdom som gör de svårt å se sånt
Låt aldrig stå plats dö
User avatar
schteffe
Posts: 1922
Joined: 25 May 2011, 15:50

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by schteffe »

aik155 wrote:men har lite svårt för sånt har en sjukdom som gör de svårt å se sånt
Det ska självklart inte hindra dig från att kunna vara en del av NP-gemenskapen!
Gör bara ditt bästa när du skriver, ju mer korrekt svenska desto fler kommer läsa dina inlägg. Ett tips är att ge det lite tid och inte stressa fram inläggen - använd funktionen Förhandsgranska för att se så att du inte av misstag tryckt på samma knapp två gånger eller att ett mellanslag hamnat fel.

För övrigt hjärtligt välkommen in på forumet, och kul att se ditt engagemang :)
aik155
Posts: 253
Joined: 31 Oct 2011, 13:49

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by aik155 »

de var inte så jag menade heller utan de hindrar mig från att skriva rent.Men brinner mycket för supporter klubben vill hjärna hjälpa till :D
Låt aldrig stå plats dö
User avatar
Bobby
Posts: 2515
Joined: 10 Jun 2011, 13:44

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by Bobby »

Alltså nu börjar man bli redigt less! Att man krigar och skriker sig tokhes varje match för att sedan få se västra tappa mer och mer är fan ingen höjdare...
Dä ä bra Mikalsån!
User avatar
Ante
Posts: 1096
Joined: 15 Jun 2011, 19:17

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by Ante »

Bob Sacamano wrote:Alltså nu börjar man bli redigt less! Att man krigar och skriker sig tokhes varje match för att sedan få se västra tappa mer och mer är fan ingen höjdare...
Den tappra kärnan jobbar på bra och ska ha cred. Men ni är för få halsar nu helt enkelt. Vad göra? Tror inte problemet löser sig självt!
User avatar
Bobby
Posts: 2515
Joined: 10 Jun 2011, 13:44

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by Bobby »

Ante wrote:
Bob Sacamano wrote:Alltså nu börjar man bli redigt less! Att man krigar och skriker sig tokhes varje match för att sedan få se västra tappa mer och mer är fan ingen höjdare...
Den tappra kärnan jobbar på bra och ska ha cred. Men ni är för få halsar nu helt enkelt. Vad göra? Tror inte problemet löser sig självt!
Att det inte löser sig självt är ju helt uppenbart då den nedåtgående spiralen bara fortsätter..
Ja, hur man lockar röster tillbaka till västra är ju en svår nöt att knäcka...
Dä ä bra Mikalsån!
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by Lappmössan »

Klacken höjde sig i andra. Nej, idag ska sittplats ha mest skit, 90% sitter med armarna i kors hela matchen och det enda som kommer ut ur deras munnar är NEJ och UT MED 48!
aik155
Posts: 253
Joined: 31 Oct 2011, 13:49

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by aik155 »

Jablonic wrote:Som sagt så är det mycket som återstår att lösa innan allt är i hamn, men det skulle ju kunna funka så att när man blivit för gammal för framtidens AIK:are får man erbjudande om att köpa detta klackkort. Kanske att man tar bort den äldsta årskullen på framtidens AIK:are och ersätter med klackkortet också. Sen gäller det ju att alla inser syftet med detta så att de samlas på den avskilda delen varje match, det får man väl göra genom att skapa sammanhållning genom träffar osv.
Men hur är de tänkt ska dom få podie och klackledare då å vem ska de vara :D
Låt aldrig stå plats dö
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by svartgulsubkultur »

Låter som att du är sugen på jobbet ;)

Hur gammal är du förresten?
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
aik155
Posts: 253
Joined: 31 Oct 2011, 13:49

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by aik155 »

svartgulsubkultur wrote:Låter som att du är sugen på jobbet ;)

Hur gammal är du förresten?
Jag är 15 och medlem i NP
Låt aldrig stå plats dö
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by svartgulsubkultur »

Gå och presentera dig för NP-grabbarna i NP-shopen vid nästa hemmamatch, du verkar ju vara beredd att chippa in med det mesta och såna krafter behövs alltid.
Kul att se nya förmågor visa engagemang och passion.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
aik155
Posts: 253
Joined: 31 Oct 2011, 13:49

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by aik155 »

Hur/vad kan hjälpa med känns inte som jag kan göra så mycke när är så ung :O
Låt aldrig stå plats dö
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by svartgulsubkultur »

Flagg/Tifo-målning, kommer säkert som du själv säger att behövas nån typ av "ungdomsansvarig" för den här eventuellayounggunssatsningen framöver.
Dela ut flyers/affischer på stan och på skolor mm mm.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
aik155
Posts: 253
Joined: 31 Oct 2011, 13:49

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by aik155 »

svartgulsubkultur wrote:Flagg/Tifo-målning, kommer säkert som du själv säger att behövas nån typ av "ungdomsansvarig" för den här eventuellayounggunssatsningen framöver.
Dela ut flyers/affischer på stan och på skolor mm mm.
jag va med å gjorde tifot inför timrå matchen är gärna med å gör ett jocke tifo.
Låt aldrig stå plats dö
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by svartgulsubkultur »

aik155 wrote:
svartgulsubkultur wrote:Flagg/Tifo-målning, kommer säkert som du själv säger att behövas nån typ av "ungdomsansvarig" för den här eventuellayounggunssatsningen framöver.
Dela ut flyers/affischer på stan och på skolor mm mm.
jag va med å gjorde tifot inför timrå matchen är gärna med å gör ett jocke tifo.
Låter bra, grabbarna på tifoavdelningen får höra av sig till dig när det börjar vara dags.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
aik155
Posts: 253
Joined: 31 Oct 2011, 13:49

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by aik155 »

jadå så klart :D heslt vi pm eller facebook :D
Låt aldrig stå plats dö
aik155
Posts: 253
Joined: 31 Oct 2011, 13:49

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by aik155 »

svartgulsubkultur wrote:
aik155 wrote:
svartgulsubkultur wrote:Flagg/Tifo-målning, kommer säkert som du själv säger att behövas nån typ av "ungdomsansvarig" för den här eventuellayounggunssatsningen framöver.
Dela ut flyers/affischer på stan och på skolor mm mm.
jag va med å gjorde tifot inför timrå matchen är gärna med å gör ett jocke tifo.
Låter bra, grabbarna på tifoavdelningen får höra av sig till dig när det börjar vara dags.
jag sa fel ålder jag är 16 år förlåt :$
Låt aldrig stå plats dö
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by svartgulsubkultur »

Min ålder är också lite diffus, kolfjortonmetoden är inte 100% tillförlitlig.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
User avatar
Markman
Posts: 7832
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by Markman »

svartgulsubkultur wrote:Min ålder är också lite diffus, kolfjortonmetoden är inte 100% tillförlitlig.
HAHAHA!!
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by smogz »

svartgulsubkultur wrote:Min ålder är också lite diffus, kolfjortonmetoden är inte 100% tillförlitlig.
Det är ju extra lurigt när man sedan 18 års ålder har marinerat kroppen i sprit, sprit bevarar ju sägs det och kol 14 metoden är lätt att lura på det viset en dryg 50 åring som du kan man lätt tro bara är 32. Dock är det enklast att bara göra en biopsi av levern och räkna årsringarna där ser man den rätta åldern... ;)
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by Trollet »

Du den levern ska det inte göras några biopsier på. Tror den har levt ett hårt liv och behöver vila.

Tillbaka till topic nu.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
Ante
Posts: 1096
Joined: 15 Jun 2011, 19:17

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by Ante »

Om vi ligger under idag men låt säga 0-2 så hoppas jag man får höra "Kämpa AIK" istället för att köra nån ramsa typ "guldet ska hem"... Fingertopp i afton nu!
aik155
Posts: 253
Joined: 31 Oct 2011, 13:49

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by aik155 »

Ante wrote:Om vi ligger under idag men låt säga 0-2 så hoppas jag man får höra "Kämpa AIK" istället för att köra nån ramsa typ "guldet ska hem"... Fingertopp i afton nu!
Håller med men den dör ganska snabbt
Låt aldrig stå plats dö
User avatar
Melon
Posts: 274
Joined: 09 Aug 2011, 11:29

Re: Hur kan/ska North Power förbättras.

Post by Melon »

aik155 wrote:
Ante wrote:Om vi ligger under idag men låt säga 0-2 så hoppas jag man får höra "Kämpa AIK" istället för att köra nån ramsa typ "guldet ska hem"... Fingertopp i afton nu!
Håller med men den dör ganska snabbt

En gammal klassisk ramsa som vi inte kört på länge och som borde passa som ett smäck i sådana situationer är:

VI ÄR SKELLEFTE, SKELLEFTE AIK
Å VI SKA ALDRIG ALDRIG VIKA OSS


VI ÄR SKELLEFTE, SKELLEFTE AIK
Å VI SKA ALDRIG ALDRIG VIKA OSS


osv....
Hockey-fans i Silly-tider:

Image
Post Reply