Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 15/3

Moderators: Northpower Stockholm, Styrelsen

Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 15/3

Post by Northpower Stockholm »

Reseinfo Söndag: Avresa Vasagatan 16 KL:16.00 ALLA på plats 15:45 .Uppsala/norra MAX 16:45
Matchen börjar 19.00
pris resa: 160 kr ( man måste vara medlem eller bli på bussen för 150 kr )
pris klackbilljett: 140 kr.

Bindande anmälan: till: npsthlm@gmail.com ange: Namn, Medlemsnummer, Mobilnummer, vilka/vilka matcher dett gäller.

Vi har fått ca: 30-40 biljetter i retur pga att det blir 1 buss från Skellefteå. Finns ingen plats i någon buss så ni som bor nära gävle eller kan ta er dit på egen hand kan komma till bortaingången. Först till kvarn gäller efter att alla från bussarna gått in kl.18.30. Pga för kort tid tills i morgon blir det INGEN förbokning på dessa.Medlemmar i NP och NP-Stockholm går in först.

Ingen bokning här i tråden.



Anmälda buss just nu Söndag: 40 stå + 10 sitt /50 fullbokat
davidlu
Posts: 8
Joined: 30 Mar 2012, 11:27

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by davidlu »

går det några bussar från skellefteå till brynäs under finalen tro?
Grytis
Posts: 42
Joined: 16 Jun 2011, 23:28

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by Grytis »

En fråga bara....för den som varken är NP-medlem eller åker med nån buss som arrangeras av er...är det helt omöjligt att endast kunna köpa klackbiljett till torsdag eller söndagsmatchen?
User avatar
anton95uppsala
Posts: 669
Joined: 15 Jun 2011, 20:00
Location: Uppsala

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by anton95uppsala »

Grytis wrote:En fråga bara....för den som varken är NP-medlem eller åker med nån buss som arrangeras av er...är det helt omöjligt att endast kunna köpa klackbiljett till torsdag eller söndagsmatchen?
Läs infon igen. Allt står.
User avatar
Bobby
Posts: 2515
Joined: 10 Jun 2011, 13:44

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by Bobby »

davidlu wrote:går det några bussar från skellefteå till brynäs under finalen tro?
Ja, info kommer upp inom kort.
Dä ä bra Mikalsån!
Grytis
Posts: 42
Joined: 16 Jun 2011, 23:28

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by Grytis »

Ok...är som ja trodde alltså. Vi supportrar som bor på andra orter i Sverige får alltså ingen chans till att köpa endast klackbiljetten....trist värre!! :(
User avatar
Bobby
Posts: 2515
Joined: 10 Jun 2011, 13:44

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by Bobby »

Grytis wrote:Ok...är som ja trodde alltså. Vi supportrar som bor på andra orter i Sverige får alltså ingen chans till att köpa endast klackbiljetten....trist värre!! :(
Till torsdagsmatchen kommer det finnas biljetter över. Men till Söndagsmatchen så lär vi fylla alla 150 med bussresenärer.
Dä ä bra Mikalsån!
User avatar
anton95uppsala
Posts: 669
Joined: 15 Jun 2011, 20:00
Location: Uppsala

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by anton95uppsala »

Grytis wrote:Ok...är som ja trodde alltså. Vi supportrar som bor på andra orter i Sverige får alltså ingen chans till att köpa endast klackbiljetten....trist värre!! :(
Så är läget helt enkelt, går till supporterklubbarna först. Det är tråkigt men det finns ju bara 150 plåtar.
Grytis
Posts: 42
Joined: 16 Jun 2011, 23:28

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by Grytis »

Ok...finns hopp alltså :) Informeras det här när det blir dags att anmäla sig för endastklackbiljetter då? (bor ca 50 mil väster om Gävle så man vill ju va säker på att man får biljett så man inte åker i onödan)
User avatar
anton95uppsala
Posts: 669
Joined: 15 Jun 2011, 20:00
Location: Uppsala

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by anton95uppsala »

Grytis wrote:Ok...finns hopp alltså :) Informeras det här när det blir dags att anmäla sig för endastklackbiljetter då? (bor ca 50 mil väster om Gävle så man vill ju va säker på att man får biljett så man inte åker i onödan)
Det enklaste är väl att hålla koll som en hök på forumet och titta efter om alla 150 platser fylls upp av bussresenärer. Du tänker på torsdagsmatchen alltså, för som sagt. Den på söndag kommer nog ta slut. Förresten, du har inte funderat på att hoppa på NPS-bussen i Stockholm eller Uppsala? Då kommer du ju direkt till arenan och slipper krångel och ovisshet. :)
Grytis
Posts: 42
Joined: 16 Jun 2011, 23:28

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by Grytis »

Joo...det är ju en möjlighet också, men det låter krångligt det med. Nej, blir till att hålla hökögonen öppna istället :shock: . Men tack ska du ha Anton för de snabba svaren :)
User avatar
anton95uppsala
Posts: 669
Joined: 15 Jun 2011, 20:00
Location: Uppsala

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by anton95uppsala »

Grytis wrote:Joo...det är ju en möjlighet också, men det låter krångligt det med. Nej, blir till att hålla hökögonen öppna istället :shock: . Men tack ska du ha Anton för de snabba svaren :)
Ingen orsak :)
User avatar
Jokard
Posts: 1136
Joined: 19 Jun 2011, 23:47

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by Jokard »

ALLA TILL GÄVLE.

Fast det är ju final, så då förutsätter jag att ni redan förstått detta. :geek:
"Tragedin bakom dramat om mannen med bilen i skogen." - Aftonbladets löpsedel 19/2 -12.

Charter Division
lh=1
Posts: 543
Joined: 16 Jun 2011, 08:33
Location: Stöckhölm

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by lh=1 »

Alla som åker skriker halsen av sig
User avatar
anton95uppsala
Posts: 669
Joined: 15 Jun 2011, 20:00
Location: Uppsala

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by anton95uppsala »

Jokard wrote:ALLA TILL GÄVLE.

Fast det är ju final, så då förutsätter jag att ni redan förstått detta. :geek:
hur tar du dig dit?
Slagskott
Posts: 5
Joined: 27 Mar 2012, 22:15

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by Slagskott »

Jokard wrote:ALLA TILL GÄVLE.

Fast det är ju final, så då förutsätter jag att ni redan förstått detta. :geek:
Ja, justdet, alla 150:)
rubzz
Posts: 102
Joined: 15 Jun 2011, 17:07

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by rubzz »

Vore riktigt bra om det hade kunnat ordnas så att man kan boka bara biljetten också. Jag menar åker man som i mitt fall 20 mil enkel väg så är det inte så roligt om man inte får tag i en biljett överhuvudtaget..
Pontusbackstrom
Posts: 354
Joined: 03 Jul 2011, 17:43

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by Pontusbackstrom »

Grytis wrote:Joo...det är ju en möjlighet också, men det låter krångligt det med. Nej, blir till att hålla hökögonen öppna istället :shock: . Men tack ska du ha Anton för de snabba svaren :)

Jag kan rekommendera att hoppa på bussen efter vägen. Det har jag gjort, för jag bor i Sundsvall och hoppar på North Powers buss från Skellefteå. Det är trevligt, Bra stämning och det blir aldrig krångel med biljetter och sånt! :)
User avatar
anton95uppsala
Posts: 669
Joined: 15 Jun 2011, 20:00
Location: Uppsala

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by anton95uppsala »

Pontusbackstrom wrote:
Grytis wrote:Joo...det är ju en möjlighet också, men det låter krångligt det med. Nej, blir till att hålla hökögonen öppna istället :shock: . Men tack ska du ha Anton för de snabba svaren :)

Jag kan rekommendera att hoppa på bussen efter vägen. Det har jag gjort, för jag bor i Sundsvall och hoppar på North Powers buss från Skellefteå. Det är trevligt, Bra stämning och det blir aldrig krångel med biljetter och sånt! :)
Bra talat, det var typ det jag ville ha sagt :) Ses vi i Gävle på torsdag Pontus? :)
rubzz
Posts: 102
Joined: 15 Jun 2011, 17:07

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by rubzz »

I det här fallet (torsdag) så finns det ju inte plats för alla och dom som inte åker med bussen kanske tvekar att åka till gävle pga man inte vet om man har biljett eller inte. Det som blir lidande av det är ju att vi eventuellt inte fyller dom 150 platserna vi har.. Därför tycker jag det vore skitbra om det gock att ordna så man kunde boka bara biljetterna också.
Pontusbackstrom
Posts: 354
Joined: 03 Jul 2011, 17:43

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by Pontusbackstrom »

anton95uppsala wrote:
Pontusbackstrom wrote:
Grytis wrote:Joo...det är ju en möjlighet också, men det låter krångligt det med. Nej, blir till att hålla hökögonen öppna istället :shock: . Men tack ska du ha Anton för de snabba svaren :)

Jag kan rekommendera att hoppa på bussen efter vägen. Det har jag gjort, för jag bor i Sundsvall och hoppar på North Powers buss från Skellefteå. Det är trevligt, Bra stämning och det blir aldrig krångel med biljetter och sånt! :)
Bra talat, det var typ det jag ville ha sagt :) Ses vi i Gävle på torsdag Pontus? :)
Ja det gör vi nog! :) sitter och väntar på att NP ska släppa ut priset och tider så jag kan planera, men om allt går rätt så åker jag ner på Torsdag! :D
Pontusbackstrom
Posts: 354
Joined: 03 Jul 2011, 17:43

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by Pontusbackstrom »

rubzz wrote:I det här fallet (torsdag) så finns det ju inte plats för alla och dom som inte åker med bussen kanske tvekar att åka till gävle pga man inte vet om man har biljett eller inte. Det som blir lidande av det är ju att vi eventuellt inte fyller dom 150 platserna vi har.. Därför tycker jag det vore skitbra om det gock att ordna så man kunde boka bara biljetterna också.

Jo det förstår jag, håller också med. Men eftersom Brynäs i det här fallet, släpper biljetterna till supporterklubben så går det första hand till dom. Sedan i efterhand om det finns biljetter kvar till dom andra. Det går ju att boka sittplats annars.
rubzz
Posts: 102
Joined: 15 Jun 2011, 17:07

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by rubzz »

Pontusbackstrom wrote:
rubzz wrote:I det här fallet (torsdag) så finns det ju inte plats för alla och dom som inte åker med bussen kanske tvekar att åka till gävle pga man inte vet om man har biljett eller inte. Det som blir lidande av det är ju att vi eventuellt inte fyller dom 150 platserna vi har.. Därför tycker jag det vore skitbra om det gock att ordna så man kunde boka bara biljetterna också.

Jo det förstår jag, håller också med. Men eftersom Brynäs i det här fallet, släpper biljetterna till supporterklubben så går det första hand till dom. Sedan i efterhand om det finns biljetter kvar till dom andra. Det går ju att boka sittplats annars.
Med tanke på att Brynäs blev klara så tidigt så har sittplats sålts slut redan innan vi var klara :(
Toktobbe
Posts: 248
Joined: 17 Jun 2011, 08:42

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by Toktobbe »

Är man trogen supporter & medlem åker på resor och stöttar laget på läktaren genom hela säsongen så slipper man allt tjafs sen när slutspelet drar igång 8-)
rubzz
Posts: 102
Joined: 15 Jun 2011, 17:07

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by rubzz »

Toktobbe wrote:Är man trogen supporter & medlem åker på resor och stöttar laget på läktaren genom hela säsongen så slipper man allt tjafs sen när slutspelet drar igång 8-)
Inte där problemet ligger. Med tanke på att jag vill åka på torsdagsmatchen och det finns platser kvar kan jag ju såklart boka en biljett på bussen men nu är det inte möjligt för mig att åka på den bussen...
tomino
Posts: 2
Joined: 08 Apr 2012, 11:48

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by tomino »

Går det att anmäla sig själv på torsdagens match, hoppa på bussen från Uppsala och lösa medlemskap och en klackbiljett till både sig själv och en polare som ansluter i Gävle pga en krånglig resväg? Vi bägge betalar såklart bussresan, medlemskapet och biljett men bara en av oss följer med på bussresan. Har redan biljett till första hemmamatchen men vill så gärna se mer och hjälpa AIK för allt vad halsen bär!

Tomas
User avatar
anton95uppsala
Posts: 669
Joined: 15 Jun 2011, 20:00
Location: Uppsala

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by anton95uppsala »

tomino wrote:Går det att anmäla sig själv på torsdagens match, hoppa på bussen från Uppsala och lösa medlemskap och en klackbiljett till både sig själv och en polare som ansluter i Gävle pga en krånglig resväg? Vi bägge betalar såklart bussresan, medlemskapet och biljett men bara en av oss följer med på bussresan. Har redan biljett till första hemmamatchen men vill så gärna se mer och hjälpa AIK för allt vad halsen bär!

Tomas
För dig funkar det absolut, vi som kliver på i Uppsala gör det vid Max/Statoil, parkeringen vid norra infarten till stan. För din kompis är jag inte säker, och kan heller inte lova nåt, men det känns ju som att det borde gå. Maila npsthlm@gmail.com och fråga så får du ett säkert svar!
Cletus
Posts: 19
Joined: 29 Dec 2011, 14:05
Location: "Sönnsvall"

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by Cletus »

Någon bosatt i Sundsvall med omnejd som tänkt bila upp på lördag?
Pontusbackstrom
Posts: 354
Joined: 03 Jul 2011, 17:43

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by Pontusbackstrom »

Cletus wrote:Någon bosatt i Sundsvall med omnejd som tänkt bila upp på lördag?
Har kollat på priser på Norrlandskusten och hotell. Men eftersom jag fyller 18 om 3.5 månader så kan man ju inte köra upp. Men blir det någon bilresa från Sundsvall så är jag på att följa med!
Slagskott
Posts: 5
Joined: 27 Mar 2012, 22:15

Re: Reseinfo Final 2 och 4 Brynäs. Torsdag 12/3 och Söndag 1

Post by Slagskott »

En liten nyfiken fråga bara: enl. tråden om NP-resan från Skellefteå till Gävle på söndag kostar klackbiljetterna 100 kr. Enl. den här tråden kostar de 140 kr. Nån som har skrivit fel, eller skiljer det sig verkligen i pris?
Post Reply