Skelleftetavla - skyline

Allt Annat

Moderator: Styrelsen

Post Reply
Lubbe
Posts: 1316
Joined: 13 Jun 2011, 17:28

Skelleftetavla - skyline

Post by Lubbe »

Jag hörde nåt rykte om att det ska finnas nån cool tavla över Skellefteå, typ liknande New Yorker-skyline, fast i Skelleftetappning. Tyckte det lät väldigt intressant.

Nån som känner igen detta? Nån som vet var man kan köpa den?
doc.Holiday
Posts: 163
Joined: 25 Sep 2011, 20:18

Re: Skelleftetavla - skyline

Post by doc.Holiday »

Gallerix har en typ med alla bostadsområden.
Lubbe
Posts: 1316
Joined: 13 Jun 2011, 17:28

Re: Skelleftetavla - skyline

Post by Lubbe »

doc.Holiday wrote:Gallerix har en typ med alla bostadsområden.
Tack, blir en sväng till Gallerix i julruschen då.
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Skelleftetavla - skyline

Post by svartgulsubkultur »

Det eftersöks ju en skylinesiluett för en läktarflagga, läs i "flaggor och tifon".
Om nån har en sån bild vore det awesome.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
Lubbe
Posts: 1316
Joined: 13 Jun 2011, 17:28

Re: Skelleftetavla - skyline

Post by Lubbe »

Var på Gallerix, och där hade dom ju mycket riktigt tavlan som Svartgul pratade om.
När jag tänker efter så var det nog precis denna som jag hade hört rykte om. Hade dock byggt upp förväntningar om att det skulle vara nåt annat, en skyline, så det blev inget köp.

Det jag hoppades på finns nog inte. Jag hade hoppats på en skyline av centrala stan, eventuellt i skymning eller kväll där alla stadens ljus lyser upp, litegrann åt detta håll, fast mer över centrala stan. Och kanske lite skarpare, fast inte nödvändigtvis.
http://www.flickr.com/photos/flying_gir ... /lightbox/" onclick="window.open(this.href);return false;

Jaja, man får väl ge sig till tåls...eller ge sig ut med kameran själv...

PS. Såg Svartguls stiliserade skyline. Den var fin också.
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Skelleftetavla - skyline

Post by fwd »

Lubbe wrote:Var på Gallerix, och där hade dom ju mycket riktigt tavlan som Svartgul pratade om.
När jag tänker efter så var det nog precis denna som jag hade hört rykte om. Hade dock byggt upp förväntningar om att det skulle vara nåt annat, en skyline, så det blev inget köp.

Det jag hoppades på finns nog inte. Jag hade hoppats på en skyline av centrala stan, eventuellt i skymning eller kväll där alla stadens ljus lyser upp, litegrann åt detta håll, fast mer över centrala stan. Och kanske lite skarpare, fast inte nödvändigtvis.
http://www.flickr.com/photos/flying_gir ... /lightbox/" onclick="window.open(this.href);return false;

Jaja, man får väl ge sig till tåls...eller ge sig ut med kameran själv...

PS. Såg Svartguls stiliserade skyline. Den var fin också.

Just wait and see 8-)
Charter Division
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Skelleftetavla - skyline

Post by svartgulsubkultur »

http://m.youtube.com/#/watch?v=8XZWgHNcUeA" onclick="window.open(this.href);return false;
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
Post Reply