AIK-Modo 5/12

Diskutera matcher, spelare och nyförvärv

Moderator: Styrelsen

aikekke

Re: AIK-Modo 5/12

Post by aikekke »

Chippen wrote: 06 Dec 2024, 07:02 Det visade sig rätt tydligt igåt, att kvartsamtalet som Tränargruppen skulle ha med de ledande spelarna gav frukt.
Bara försvaret kvar då :P
Foppas skridskocoach

Post by Foppas skridskocoach »

lappri wrote: 06 Dec 2024, 00:26 Jävlar vad jag älska va jag såg av Hugg ikväll förövrigt. Det han visade i första perioden kommer ja inte ens ihåg jag senast såg honom göra. Mer sånt, tack.
Ja, hans bästa match i år
Tigerränderna går aldrig ur.
king_louie

Post by king_louie »

Max gick från iskall till bästa AIKare när han blev uttagen till landslaget, den såg man inte komma, men kul!
Plötsligt var det ganska många som gjorde det bra av forwards - hela förstakedjan, även Dzierkals, MBN och Zeb som har fått riktigt bra fart under rören, bara synd han sköt i stolpen men det kommer.
Luke får godkänt, syns han är rutinerad och stark, dvs precis vad vi behöver. Vi får ge honom några matcher att komma in i tempot och den större isytan bara.
Men försvarsspelet måste såklart upp ett par snäpp till på lördag.
Håkan

Post by Håkan »

Rent logiskt lär spelare som hade band till Robban påverkas negativt. Olika mycket men nr 25 kanske längst o mest.
För 25 kanske det var enda anledningen han skrev på för AIK.
Om man ska nämna namn så har även AJ sett påverkad ut. JJ dras ju med indirekt.
Även MBN men såg mindre förvirrad ut mot Modo.
Jag fortsätter. Marcus Eriksson? Vilken roll hade Robban i den värvningen?
Det är en process ta sig ur svackan som Pierre J säger o den processen tror jag är tränarkarusellen.
Mycket verkar vara ur världen nu men jag tvivlar laget redan är 100 imorrn mot FBK.
nordan
Post Reply