Även en kass blind höna hittar korn ibland
Rögle-AIK 10/10
Moderator: Styrelsen
Re: Rögle-AIK 10/10
-Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Tråkig hakning på Bergkvist eller är man lite för färgad?
Voullet är fördjävligt bra på att vrida upp kroppen vid skott, måste vara stark i bålen + sinne och målvana. Kul att se. Jämför med Per tex som oftast får iväg fjösare i magplattan
Sent from my Pixel 8 using Tapatalk
Sent from my Pixel 8 using Tapatalk
"They'll follow us to the ends of the world!" - Bud Holloway
-
Kan inte säga att domarna ger mycket till AIK.
-
Orimligt att vara så spelförande men ändå få massa BP....
Voullet och Valter känns redan som stabila shl-spelare.
Nåja. Etta i serien med LL, Brandsegg, M fl borta.
Godkänt.
Edit: Tvåa
Godkänt.
Edit: Tvåa
Last edited by Empress on 10 Oct 2024, 21:18, edited 1 time in total.
Stabil bortamatch. Men Rögle är fan helt under isen.
Serieledning ifall Frölunda vinner i förlängningen
Last edited by hillbilly on 10 Oct 2024, 21:24, edited 1 time in total.
- TigerShark
Bra läge för att ta förstaplatsen ändå, förlängning i Karlstad och Frölunda börjar med 2 minuter i pp.
Damien Clara har inte haft en bra kväll av dom målen jag sett.
Skickat från min IN2023 via Tapatalk
Damien Clara har inte haft en bra kväll av dom målen jag sett.
Skickat från min IN2023 via Tapatalk
Rätt stabil vinst, spelarna gör det som behövs.
Kul att Haara fortsätter spela bra, sen måste Lundberg lyftas. Arvid är superstabil och extremt duktig runt sargerna, så viktigt att han är tillbaka.
Kul att Haara fortsätter spela bra, sen måste Lundberg lyftas. Arvid är superstabil och extremt duktig runt sargerna, så viktigt att han är tillbaka.
"Vinstchans en procent: Lika stor risk som Norwich skulle vinna Premier League-lika stor risk är det att Liverpool vinner Champions League."/Simon Bank, Sportbladet, inför CL 2005.
Stabil match från hela laget. Extra plus till Pär och Max.
Oskar Lindberg hade en sämre kväll, i hans mått. Slog bort mycket passningar och onödiga utv.
-Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Väldigt starkt att vinna mot ett desperat Rögle. Pontus Johansson är bara så bra. Kedjan med 17,22 och 14 verkar mycket lovande. Nu kan vi vara lite avslappnade mot Timrå på lördag.
-
Gillar när Falk säger Det är skönt att få en bra start även fast vi inte spelar vår bästa hockey.
För i ärlighetens namn spelade vi inget vidare, det blev mer en kämpamatch där århundadets j-a turmål avgjorde mycket.
Men kul se det blev bättre fart på Pär med Johnssons, och faktiskt lyfte Valter även Max/Macke-kedjan.
Ska man gissa då att MBN går in med Ogge & Hugg på lördag?
För i ärlighetens namn spelade vi inget vidare, det blev mer en kämpamatch där århundadets j-a turmål avgjorde mycket.
Men kul se det blev bättre fart på Pär med Johnssons, och faktiskt lyfte Valter även Max/Macke-kedjan.
Ska man gissa då att MBN går in med Ogge & Hugg på lördag?
Då missförstår du mig. En avslappnad spelare är ofta mycket bättre än en spelare som kramar klubban hårdare. Ett lag i motvind kanske kämpar för mycket istället för att spela med skallen och värdera situationerna bättre. Tror vi har större chans på vinst på lördag i och med segern i går.
Kan inte tänka mig att man splittrar på 14, 17 och 22 med tanke på hur de var mot Rögle. MBN återfinns säkert med 24 och 96. Ska bli väldigt intressant att se hur det ser ut på lördag.