Återigen, det är inte specifikt badrumsvågen vi saknar, det är Jimmie mentalitet. Skalle. Ogge har den, kanske Per.
Men Hugg, JJ, Sikura, AJ (hoppas fortfarande) direkt svaga i djävlaranamma. Liret prioriteras och får ej utrymme i såna här matcher.
Lirre, Max, Sandberg duger. 40, 33, 19 inte mycket, varken kilo eller bryta fram i trafik
Av alla är det framförallt Hugg, JJ och Driezkarls som måste hitta en nivå att tävla i slutspelet, Sikura är en snajdare. AJ tror jag hittar det i tid
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
Luleå-AIK 27/2 kl 19:00
Moderator: Styrelsen
Re: Luleå-AIK 27/2 kl 19:00
"They'll follow us to the ends of the world!" - Bud Holloway
Tänkte också på det igår. Syntes mycket mer än vanligt i såna här täta matcher.
Vi får inte facit förrän efter säsongen. Tror AIK lärt sig mycket under de senaste åren. I år har skador, JVM, avstängningar o CHL tagit kraft. Kanske även Möllers situation gett insikt om risker med att tömma sig i grundserien. Gräva djupt o till på köpet dra på sig ett favoritskap passar nog illa i år. Andra år kanske det fungerar bättre.lobo wrote: ↑28 Feb 2024, 10:54 Återigen, det är inte specifikt badrumsvågen vi saknar, det är Jimmie mentalitet. Skalle. Ogge har den, kanske Per.
Men Hugg, JJ, Sikura, AJ (hoppas fortfarande) direkt svaga i djävlaranamma. Liret prioriteras och får ej utrymme i såna här matcher.
Lirre, Max, Sandberg duger. 40, 33, 19 inte mycket, varken kilo eller bryta fram i trafik
Av alla är det framförallt Hugg, JJ och Driezkarls som måste hitta en nivå att tävla i slutspelet, Sikura är en snajdare. AJ tror jag hittar det i tid
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
Enda orosmolnet jag funderar över är om Växjö o andra lag jobbar med högre bonusar. Kanske lägre grundlöner men slutspel med mycket pengar i potten. Vi får inte vara naiva o tro alla känner lika starkt för klubbmärket som vi här inne.
nordan