Jonathan Hedström

Andra lag, serier och spelare

Moderator: Styrelsen

Post Reply
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Jonathan Hedström

Post by Trollet »

Har tydligen haft ätstörningar. Hade inte Alf det också, han åt väl katter?

http://www.folkbladet.nu/273633/2011/11 ... -tankte-pa
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
Jeloin
Posts: 561
Joined: 16 Jul 2011, 16:00

Re: Jonathan Hedström

Post by Jeloin »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4423145.ab" onclick="window.open(this.href);return false;

Judas ska fan inte tillbaka, vägrar se honom i vår klubb
Framåt kamrater!
User avatar
Lidlund
Posts: 2609
Joined: 15 Jun 2011, 18:58
Location: Linköping

Re: Jonathan Hedström

Post by Lidlund »

Ska mycket till för han ska få ett kontrakt av oss.. Däremot så är han rolig att lyssna på.. Pratar från hjärtat.
User avatar
Special Brew
Posts: 10050
Joined: 15 Jun 2011, 14:04
Location: Linköping

Re: Jonathan Hedström

Post by Special Brew »

Det får fan inte vara sant! Vi behöver inte honom!!! Vad ska han tillföra???? :shock:
Jocko Homo
Posts: 484
Joined: 15 Jun 2011, 23:21

Re: Jonathan Hedström

Post by Jocko Homo »

Tycker Jeloin representerar en särskild sorts hjärndödhet i sitt inlägg. Så ofantligt less på Judas-retoriken. Väx upp, eller gå med i Lulefans.

Sen tycker jag det är lågt att göra sig rolig över sjukdomar (som en del andra gjort). Bara mycket små människor som håller på med sånt.

Jonte vore naturligtvis underbar att ha i AIK. Klart han håller. Det är här han hör hemma, ändå.
User avatar
schteffe
Posts: 1922
Joined: 25 May 2011, 15:50

Re: Jonathan Hedström

Post by schteffe »

Frågan är bara vilken plats som skulle kunna ges honom. Platsar aldrig i två första linorna enligt mig.
Jocko Homo
Posts: 484
Joined: 15 Jun 2011, 23:21

Re: Jonathan Hedström

Post by Jocko Homo »

Nä, nog blir det tredje eller fjärde.

Men det vore inte riktigt likt Lasse att satsa på Hedström. Tyvärr.
User avatar
Special Brew
Posts: 10050
Joined: 15 Jun 2011, 14:04
Location: Linköping

Re: Jonathan Hedström

Post by Special Brew »

Förslag: Starta en omröstning på forumet. För eller emot Jonte i AIK. Personligen är jag lite nyfiken på resultatet.
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Jonathan Hedström

Post by Lappmössan »

"Kommer jag tillbaka är AIK enda klubben för mig"
-går till Timrå

"Stan är ju stendöd"
I GHF: "Jag älskar ju Skellefte som stad"

Han har svårt att bestämma sig vår gode Jonte, men varför jag inte vill ha honom i laget är helt enkelt för att jag mycket hellre tar hem Pettersson och Sörensen.
Nej tack, vi har fullt!
Chippen
Posts: 14284
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Jonathan Hedström

Post by Chippen »

Lappmössan wrote: "Stan är ju stendöd"
I GHF: "Jag älskar ju Skellefte som stad"

Han har svårt att bestämma sig vår gode Jonte, men varför jag inte vill ha honom i laget är helt enkelt för att jag mycket hellre tar hem Pettersson och Sörensen.
Nej tack, vi har fullt!
Äh, man ska väl inte haka upp sig på ett sådant uttalande, för i ärlighetens namn. Hur livlig tycker vi som bor i Skellefteå att staden i sig är?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
Spökplumpen
Posts: 467
Joined: 15 Jun 2011, 13:20

Re: Jonathan Hedström

Post by Spökplumpen »

Men, JA! Satan så skönt. Äntligen är vi en toppklubb som kan värva spelare av sentimentala skäl. Dessutom har han varit riktigt bra i Timrå också.

Sörensen? Tillåt mig småle. Pettersson? Visst.
User avatar
Talbot25
Posts: 1068
Joined: 16 Jun 2011, 12:05

Re: Jonathan Hedström

Post by Talbot25 »

Han är helt klart för dum för sitt eget bästa så det kommer ut en hel del grodor. Men på ett sätt tycker jag att han är skön, för han vet om och försöker inte dölja att han är lite efterbliven.
Han är ett unikum att ha så otur i det genetiska lotteriet men ändå vara framgångsrik, inte ofta man ser det.
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Jonathan Hedström

Post by Skidrow »

Nej nej nej, det ända som han skulle ge är iritation och en som kan hålla bänken varm för spelarna.
User avatar
Jeloin
Posts: 561
Joined: 16 Jul 2011, 16:00

Re: Jonathan Hedström

Post by Jeloin »

Image
Framåt kamrater!
don_tomassso
Posts: 1839
Joined: 15 Jun 2011, 16:38
Location: sjungande dalen

Re: Jonathan Hedström

Post by don_tomassso »

Skulle då ta emot han.Har han samma lön som i Timrå varför inte.
User avatar
Talbot25
Posts: 1068
Joined: 16 Jun 2011, 12:05

Re: Jonathan Hedström

Post by Talbot25 »

Skidrow wrote:Nej nej nej, det ända som han skulle ge är iritation och en som kan hålla bänken varm för spelarna.
Hehe!
User avatar
Foppas skridskocoach
Posts: 3063
Joined: 25 Jun 2011, 11:15

Re: Jonathan Hedström

Post by Foppas skridskocoach »

Orka vara grinig. Det börjar vara många år sen han valde TIK före oss. Sen vill jag ändå inte ha han i AIK då jag inte anser att han tillför något som inte någon annan spelare gör.
Tigerränderna går aldrig ur.
lazerkrobbe
Posts: 724
Joined: 15 Jun 2011, 13:18

Re: Jonathan Hedström

Post by lazerkrobbe »

Ger ett mycket sympatiskt intryck i GHF, och, bl.a. även en enligt mig rimlig förklaring till varför det blev TIK efter återkomsten. Skön snubbe, Skellefte-pajk, men håller med att den plats som eventuellt skulle kunna finnas för Jonte i AIK i en 3-4:e kedja ska tas av någon av våra juniorer/unga seniorer. Hur går det t.ex. för Lindström i Tingsryd?
Chippen
Posts: 14284
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Jonathan Hedström

Post by Chippen »

Jag skulle nog kunna se honom som en spelare som skulle kunna ersätta Crippe om han nu inte fortsätter i AIK.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
Melon
Posts: 274
Joined: 09 Aug 2011, 11:29

Re: Jonathan Hedström

Post by Melon »

Jag ska ärligt erkänna att jag för alltid kommer att tycka att Jonte skötte hela proceduren väldigt dåligt den där sommaren, och då menar jag inte att han inte gick till AIK utan det faktum att han velade hela sommaren för att sen ta ett beslut 1 vecka före Elitserien startade. Sen får man väl tycka vad man vill om att Peo "la alla ägg i en korg" med Jonte, men faktum är att som nykomling (som AIK var då) har man en ganska tajt budget och kan inte slänga stora kontrakt runt sig och hoppas att någon nappar, nu fick Peo ta en sista-minuten värvning som visade sig bli Jason King, inte direkt den stjärna man hoppades på...

Jontes velande det året satt AIK på pottkanten inför en väldigt avgörande säsong där klubbens existens stod på spel, PUNKT SLUT


Med det sagt så är det väldigt trist att Jonte haft dessa problem som han haft, och jag hoppas innerligt att han har kommit till bukt med alla olika problem han tampats med. Och när det gäller Jontes vara eller icke vara i AIK så tror inte jag heller att han har så jättemycket att tillföra som inte en junior kan göra lika väl, men OM Lasse nu skulle få för sig att ge honom ett kontrakt nästa säsong så är det faktiskt en del av mig som känner att det skulle ändå vara ganska skönt att på nåt sätt få "sluta cirkeln" och ÄNTLIGEN få se slutet på alla dessa rubriker om "Kriget" mellan Jonte och AIK-fansen...

Och som någon skrev, om man ser Jonte som en ersättare till en Hynning eller en Söderström så kanske han skulle kunna vara en förstärkning...
Hockey-fans i Silly-tider:

Image
Post Reply