Silly season 23/24
Moderator: Styrelsen
Re: Silly season 23/24
Ser AIK mot Djurgården på TV4 hockey. Robert Olsson och Erik Forssell syntes på bild på läktaren.
Såg också matchen .
En bra match av Anton Olsson för övrigt och lirade lite PP nåt byte där också om jag inte såg helt fel .
En bra match av Anton Olsson för övrigt och lirade lite PP nåt byte där också om jag inte såg helt fel .
Två mål av Simon ikväll - fint skott och det andra i tom kasse. När Brynäs spelat klart så hoppas jag han snabbt tar bussen norrut.
Jag har en fraga om fansens spelare.
Gar det inte att skramla ihop pengar, sen kopa in en spelare for pengarna, och sen skicka ivag kopespelaren till en annan liga?
Jag menar, tank om AIK skramlade ihop en miljon, kopte in Shiminiminiminim och sen skickade fanskapet till Moldavien. Gar det?
Gar det inte att skramla ihop pengar, sen kopa in en spelare for pengarna, och sen skicka ivag kopespelaren till en annan liga?
Jag menar, tank om AIK skramlade ihop en miljon, kopte in Shiminiminiminim och sen skickade fanskapet till Moldavien. Gar det?
De är emot det och har tagit ett beslut att ej göra det.ossian wrote: ↑29 Feb 2024, 00:28 Jag har en fraga om fansens spelare.