#9 Fredrik Hynning

Moderator: Styrelsen

Chippen
Posts: 14287
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: #9 Fredrik Hynning

Post by Chippen »

Rätt kul med Hynning, att se hur förtroende och självförtroende påverkar en spelare. Jag hoppas varje match att han ska för göra någon poäng oxå.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
Foppas skridskocoach
Posts: 3064
Joined: 25 Jun 2011, 11:15

Re: #9 Fredrik Hynning

Post by Foppas skridskocoach »

Vi kan ju nästan räkna in honom som ett "nyförvärv" till nästa säsong. :)
Tigerränderna går aldrig ur.
Hank
Posts: 1414
Joined: 26 May 2011, 13:20

Re: #9 Fredrik Hynning

Post by Hank »

Med släkten är värst-principen i åtanke kan Hynning säkert bli en joker mot Gnaget. Å andra sidan får vi väl räkna med då att McDonell fortsätter producera mot oss.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: #9 Fredrik Hynning

Post by Trollet »

Då säger jag Möller...
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: #9 Fredrik Hynning

Post by 374 »

Jag tycker Hynning varit bra hela säsongen och är helt oförstående för den kritik riktats mot honom.
Chippen
Posts: 14287
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: #9 Fredrik Hynning

Post by Chippen »

374 wrote:Jag tycker Hynning varit bra hela säsongen och är helt oförstående för den kritik riktats mot honom.
Och du levererar återigen ett helt oförstående inlägg.
Att påstå att Hynning varit bra hela säsongen är ju så långt från sanningen man komma. Dock kan man påstå, och stå för det, att Hynning varit riktigt bra hela slutspelet och kanske en av våra bästa spelare.

Så om du refererar "hela säsongen" till Slutspelet så är jag med dig, annars så får du nog tänka om en hel del.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
JockeL
Posts: 176
Joined: 21 Jun 2011, 23:18

Re: #9 Fredrik Hynning

Post by JockeL »

Visst är han frisk nu men bara "petad" på Antos bekostnad?
User avatar
Erwynn
Posts: 2419
Joined: 21 Jun 2011, 21:08

Re: #9 Fredrik Hynning

Post by Erwynn »

Hamnade riktigt snett iår tyvärr, kan nog bli bra med en nystart i gnaget.
Hata allt.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: #9 Fredrik Hynning

Post by Trollet »

Eftersom Gnaget själva gått ut med att Hynning är klar så flyttas härmed tråden till "övrig hockey".

Här är förresten länken: http://www.aikhockey.se/artikel/23208/" onclick="window.open(this.href);return false;
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
schteffe
Posts: 1922
Joined: 25 May 2011, 15:50

Re: #9 Fredrik Hynning

Post by schteffe »

Instämmer till 100 procent. Känns som att vi lyckades göra motsatt vad vi brukar stoltsera med, dvs. att spelare blir bättre här. Nog var Hynning bra mycket vassare i Tik (för att inte tala om Luleå). Ska bli intressant att följa hans framfart i Gnaget. Han höll ändå alltid huvudet högt i vårt kära AIK, inget gnäll trots ibland svårförståeliga petningar. Tackar tackar
Post Reply