Klacken

Resor, Tifo, Ramsor mm

Moderator: Styrelsen

don_tomassso
Posts: 1839
Joined: 15 Jun 2011, 16:38
Location: sjungande dalen

Re: Klacken

Post by don_tomassso »

svartgulsubkultur wrote:
schteffe wrote:
Foppas skridskocoach wrote:På tv lät dey i alla fall jävligt bra!
Instämmer, och ett tag noterades t o m vågen runt i arenan, hur ofta händer det på en grundseriematch i ES? ;)
Men det tycker jag personligen att vi ska ge fan i vid en skör uddamålsledning som i lördags, snacka om jinx....
Håller med kan ju köras typ om vi leder med 3-4 puckar.
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Klacken

Post by fwd »

3-4 puckar. Då får vi aldrig köra det!

Och lika bra det, skippa skiten tills slutspelet. Då kan vi börja hylla mer vid en vinst.
Charter Division
User avatar
Zimme
Posts: 5206
Joined: 24 May 2011, 22:13
Location: Lycksele

Re: Klacken

Post by Zimme »

Fast vågen startade ju på sittplats, såg ut som det var några i nordöstra hörnet som drog igång den.
"Näe men vafan tror du själv? Jag är ju sniper. Svinbra på COD dessutom."
- Petter Emanuelsson
User avatar
Bobby
Posts: 2515
Joined: 10 Jun 2011, 13:44

Re: Klacken

Post by Bobby »

Zimme wrote:Fast vågen startade ju på sittplats, såg ut som det var några i nordöstra hörnet som drog igång den.
Har någon sagt något annat?

Hur som helst, absolut ingen våg i läget som matchen var i senast!
Dä ä bra Mikalsån!
User avatar
Erwynn
Posts: 2419
Joined: 21 Jun 2011, 21:08

Re: Klacken

Post by Erwynn »

don_tomassso wrote: Håller med kan ju köras typ om vi leder med 3-4 puckar.
Körde vågen för mig själv vid TVn ikväll, gäller att passa på! :D
Hata allt.
User avatar
BigGuyJohan
Posts: 841
Joined: 30 Nov 2011, 12:02

Re: Klacken

Post by BigGuyJohan »

svartgulsubkultur wrote:Kändes lite spretigt ikväll, vi var inte riktigt en unison enhet.
Ingen på podiet medför såna här problem.
Eloge till Big Guy Johan O som med pondus styr upp en hel del.
Skulle inte du (om du nu finns här på forumet och kan svara) kunna ta podiet när det är ledigt?
Hej hej Big Guy Johan O här :) äntligen har jag gjort en nygammal användare här på forumet.
Nog skulle jag kunna tänka mig stå på podiet.. har funderat på det flera gånger.. När ni ser mig på arenan så kan ni ju komma fram och prata med mig.. så kan man diskutera hur man ska lägga upp det.

Behövs verkligen att vi har någon på podiet som drar igång det mesta.. däremot kan jag tycka att man kunde ha minst 2-3 st till som kan tänka sig stå där.. Gärna några med liknande röstresurser som mig. Får ju igång det hyfsat de gånger jag dragit igång från min placering vid trumman.. men man får inte riktigt samma genomslagskraft som om man sku stå vid podiet..

Sen tycker jag de känns som det mest bara är kärnan i mitt som verkligen tar i.. det måste bli bättre..

Ett tips till dom som har problem att orka sjunga hela matcherna är att ha me sig halstabletter, man kan skrika mycke längre och högre då :P
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Klacken

Post by svartgulsubkultur »

Härligt Johan!
Och välkommen tillbaka.
Larzon, fwd och Bob S sitter ju på makten här men om de ger tummen upp så är podiet ditt att bestiga redan imorgon.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
User avatar
BigGuyJohan
Posts: 841
Joined: 30 Nov 2011, 12:02

Re: Klacken

Post by BigGuyJohan »

svartgulsubkultur wrote:Härligt Johan!
Och välkommen tillbaka.
Larzon, fwd och Bob S sitter ju på makten här men om de ger tummen upp så är podiet ditt att bestiga redan imorgon.
Okej. jo det förstår jag. vilka är de då? gissar jag vet vilka det är. men deras np-forumnamn säger mig inget :P
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Klacken

Post by svartgulsubkultur »

saik_for_life wrote:
svartgulsubkultur wrote:Härligt Johan!
Och välkommen tillbaka.
Larzon, fwd och Bob S sitter ju på makten här men om de ger tummen upp så är podiet ditt att bestiga redan imorgon.
Okej. jo det förstår jag. vilka är de då? gissar jag vet vilka det är. men deras np-forumnamn säger mig inget :P
Simon, Simon och Bob S. Osnutna småungar ;)
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Klacken

Post by Trollet »

svartgulsubkultur wrote:
saik_for_life wrote:
svartgulsubkultur wrote:Härligt Johan!
Och välkommen tillbaka.
Larzon, fwd och Bob S sitter ju på makten här men om de ger tummen upp så är podiet ditt att bestiga redan imorgon.
Okej. jo det förstår jag. vilka är de då? gissar jag vet vilka det är. men deras np-forumnamn säger mig inget :P
Simon, Simon och Bob S. Osnutna småungar ;)
Inte Simon, han är torr bakom öronen. Simon däremot...
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
BigGuyJohan
Posts: 841
Joined: 30 Nov 2011, 12:02

Re: Klacken

Post by BigGuyJohan »

svartgulsubkultur wrote:
saik_for_life wrote:
svartgulsubkultur wrote:Härligt Johan!
Och välkommen tillbaka.
Larzon, fwd och Bob S sitter ju på makten här men om de ger tummen upp så är podiet ditt att bestiga redan imorgon.
Okej. jo det förstår jag. vilka är de då? gissar jag vet vilka det är. men deras np-forumnamn säger mig inget :P
Simon, Simon och Bob S. Osnutna småungar ;)
haha okej :P Bob S vet jag då vem de är :) dom andra måste jag se för att lista ut vilka de är :P
Toktobbe
Posts: 248
Joined: 17 Jun 2011, 08:42

Re: Klacken

Post by Toktobbe »

Välkommen in i forumvärmen Johan!! 8-)
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Klacken

Post by fwd »

Trollet wrote:Inte Simon, han är torr bakom öronen. Simon däremot...
8-)
Charter Division
User avatar
Jokard
Posts: 1136
Joined: 19 Jun 2011, 23:47

Re: Klacken

Post by Jokard »

saik_for_life wrote:
svartgulsubkultur wrote:Kändes lite spretigt ikväll, vi var inte riktigt en unison enhet.
Ingen på podiet medför såna här problem.
Eloge till Big Guy Johan O som med pondus styr upp en hel del.
Skulle inte du (om du nu finns här på forumet och kan svara) kunna ta podiet när det är ledigt?
Hej hej Big Guy Johan O här :) äntligen har jag gjort en nygammal användare här på forumet.
Nog skulle jag kunna tänka mig stå på podiet.. har funderat på det flera gånger.. När ni ser mig på arenan så kan ni ju komma fram och prata med mig.. så kan man diskutera hur man ska lägga upp det.

Behövs verkligen att vi har någon på podiet som drar igång det mesta.. däremot kan jag tycka att man kunde ha minst 2-3 st till som kan tänka sig stå där.. Gärna några med liknande röstresurser som mig. Får ju igång det hyfsat de gånger jag dragit igång från min placering vid trumman.. men man får inte riktigt samma genomslagskraft som om man sku stå vid podiet..

Sen tycker jag de känns som det mest bara är kärnan i mitt som verkligen tar i.. det måste bli bättre..

Ett tips till dom som har problem att orka sjunga hela matcherna är att ha me sig halstabletter, man kan skrika mycke längre och högre då :P
Som om nån vågar det? :shock: Mehehe
"Tragedin bakom dramat om mannen med bilen i skogen." - Aftonbladets löpsedel 19/2 -12.

Charter Division
User avatar
Jokard
Posts: 1136
Joined: 19 Jun 2011, 23:47

Re: Klacken

Post by Jokard »

Fan vad dåligt den "feta" texten syns då.
"Tragedin bakom dramat om mannen med bilen i skogen." - Aftonbladets löpsedel 19/2 -12.

Charter Division
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Klacken

Post by fwd »

Går göra större text, Jokard. Hehe.
Charter Division
User avatar
Bobby
Posts: 2515
Joined: 10 Jun 2011, 13:44

Re: Klacken

Post by Bobby »

Låter ju lysande! Jag tänkte ta podiet imorgon, och även bli aktivare där framöver.
Men det blir ju bra ifall du står på din vanliga plats och spänner blicken i folk så kommer den sidan inte våga vara tyst en sekund! 8-)
Dä ä bra Mikalsån!
User avatar
Bobby
Posts: 2515
Joined: 10 Jun 2011, 13:44

Re: Klacken

Post by Bobby »

fwd wrote:Går göra större text, Jokard. Hehe.
Ta,t lugnt med Jokard... Han har stora bekymmer med det här forumet :mrgreen:
Dä ä bra Mikalsån!
User avatar
BigGuyJohan
Posts: 841
Joined: 30 Nov 2011, 12:02

Re: Klacken

Post by BigGuyJohan »

Bob Sacamano wrote:Låter ju lysande! Jag tänkte ta podiet imorgon, och även bli aktivare där framöver.
Men det blir ju bra ifall du står på din vanliga plats och spänner blicken i folk så kommer den sidan inte våga vara tyst en sekund! 8-)
hahahaha xD jag som ser sååå snäll ut ;) näe men de låter ju bra :)
bara säga till om de är nån match då du inte orkar eller rösten inte håller :P haha Ställer upp om det skulle behövas
Men i övrigt så om ingen ska stå där vissa matcher så kan jag ju köra igång "aik visa hjärta" från min position.. försök i så fall bara prata me mig före matchen så att jag vet.. så man slipper söka ögonkontakt och få okeyet :P
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Klacken

Post by svartgulsubkultur »

Det känns som att jag aldrig tidigare ätit så här mycket flugsvamp inför en match, om jag nån gång i helvetet kommer att gå bananas så är det ikväll.
Folk som inte sjunger och står inom 20 meters radie från mig kommer att bli varse.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
admin
Site Admin
Posts: 129
Joined: 24 May 2011, 20:14

Re: Klacken

Post by admin »

svartgulsubkultur wrote:Det känns som att jag aldrig tidigare ätit så här mycket flugsvamp inför en match, om jag nån gång i helvetet kommer att gå bananas så är det ikväll.
Folk som inte sjunger och står inom 20 meters radie från mig kommer att bli varse.
Måste fixa en gilla knapp alltså!! 8-)
FRAMÅT KAMRATER!!

Finns tydligen kvar lite för många ståplats biljetter....
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Klacken

Post by svartgulsubkultur »

Säger samma sak i denna tråd också.
svartgulsubkultur wrote:>Bob Sacamano
Öppna gärna som Raskolnikov gjorde i lördags med "Hela hallen!" innan lineupen så att alla sen är redo när vi piskar skiten ur "AIK VISA HJÄRTA!"
Nu gäller det att A-L-L-A är på tå från start, för ikväll blir det åka av!

COME THE FUCK ON, SVARTGULA LAGET!
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
Rampa
Posts: 3948
Joined: 27 May 2011, 08:29

Re: Klacken

Post by Rampa »

svartgulsubkultur wrote:Det känns som att jag aldrig tidigare ätit så här mycket flugsvamp inför en match, om jag nån gång i helvetet kommer att gå bananas så är det ikväll.
Folk som inte sjunger och står inom 20 meters radie från mig kommer att bli varse.
Stackars jävlar! :shock:
Tänkte på det jag sskrivit i mina senaste inlägg, SVART-GUL-VINNARKULTUR, är det nåt ni skulle kunna använda?
robzon
Posts: 249
Joined: 17 Jun 2011, 22:36

Re: Klacken

Post by robzon »

NU KÖR VI!
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Klacken

Post by svartgulsubkultur »

JEDERMANN ZUSAMMEN, RECHTS UNS LINKS!
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
User avatar
BigGuyJohan
Posts: 841
Joined: 30 Nov 2011, 12:02

Re: Klacken

Post by BigGuyJohan »

KROSSA SKITEN 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Klacken

Post by svartgulsubkultur »

saik_for_life wrote:KROSSA SKITEN 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Sten knyter sin näve i graven, fulla spjäll nu!
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
don_tomassso
Posts: 1839
Joined: 15 Jun 2011, 16:38
Location: sjungande dalen

Re: Klacken

Post by don_tomassso »

En fråga.kanske borde tas upp i publik tråden.
är det fult att skrika på sittplats?
har ju sitt i år,Ingen bryr sig då det klagas på domaren eller att spelarna inte skjuter.Men då man sjunger med lite av klackens fina texter så ska de kollas o se va är det för en idiot.
User avatar
Roadkill
Posts: 83
Joined: 15 Jun 2011, 23:06

Re: Klacken

Post by Roadkill »

Jag är så peppad att jag skulle kunna bestiga Mount Everest med handbojor!

Finns bara ett läge ikväll och det är satans jävla fullt ös!!
User avatar
BigGuyJohan
Posts: 841
Joined: 30 Nov 2011, 12:02

Re: Klacken

Post by BigGuyJohan »

strax drar man mot Västra :D ALLA SKA SJUNGA I KVÄLL! 8-) Nu ska vi verkligen visa att vi är bättre än groko packet på att sjunga :D :lol: :lol: :lol: Fast de är vi redan.. dom kör ju mest bara pajas ramsor om inavel å skit :roll: :roll: :lol: :lol:

FRAMÅT KAMRATER!!!!!!!! ;)
Post Reply