Crazy Timrå 12 januari

Resor, Tifo, Ramsor mm

Moderator: Styrelsen

Post Reply
User avatar
cechise
Posts: 471
Joined: 10 Aug 2011, 01:55

Crazy Timrå 12 januari

Post by cechise »

Det blir resa till Timrå den 12 januari. Vi börjar med 150st platser sen fyller vi på med 100 till efter behov.

Första bussen är redan fylld, så tagga igång. Det här kan bli en riktigt mäktig resa!


Toktobbe
Posts: 248
Joined: 17 Jun 2011, 08:42

Re: Crazy Timrå 12 januari

Post by Toktobbe »

Vilken sittsektion är dem första 150 på och blir dem extra 100 platserna också på sitt och isåfall alla samlade??

Tänker utifrån om man vill boka sittplats själv så man hamnar rätt.
User avatar
cechise
Posts: 471
Joined: 10 Aug 2011, 01:55

Re: Crazy Timrå 12 januari

Post by cechise »

Sittplatserna är på K (vänster tror jag). Rakt nedanför ståplatsen. Vi säljer dom här 150 först och dom 100ish som vi kan lägga till senare kommer vara på ståplats.

Min dröm är att vi fyller vi hela skiten, skickar 6 bussar + övriga researrangörer och löst folk. Då kommer vi ha en riktigt stark kurva med AIKare :)

Men vi får se var det landar. Intresset verkar stort iaf.
User avatar
smogz
Posts: 5684
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Crazy Timrå 12 januari

Post by smogz »

Kul, som Sundsvallsbo har man saknat möjligheten att ser AIK live i närområdet. Extra roligt med den här inramningen.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Crazy Timrå 12 januari

Post by Skidrow »

Vilken tid går bussen from Templet?
Slapshot
Posts: 11
Joined: 15 Jun 2011, 13:46

Re: Crazy Timrå 12 januari

Post by Slapshot »

Finns det möjlighet att stiga på i Umeå? och isåfall var och när ?
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Crazy Timrå 12 januari

Post by Skidrow »

Slapshot borde gå påstigning vid någon rondell på e4 :)

Informationen jag fick:

Crazy Timrå närmar sig! Vi kommer att äta en riktigt bra grillbuffé före matchen, 150 kr (endast förbokningar). Självklart håller baren öppet, så det går fint att ta ett par öl till.

Senast tisdag kväll behöver vi veta vilka som vill äta. Vi måste meddela och betala restaurangen i förväg, så vi kan inte hålla några ”jag får se senare”-platser där.

Boka din matplats genom att swisha 150 kr till vårt nummer: 12345 82466. Märk betalningen ”mat”. Du kan förstås också lösa det på plats i NP-shoppen under matchen i morgon. Har du inte Swish så skicka ett mail så får vi hitta enalternativ lösning.

Hålltider för resan 12 januari:

09.30 avresa från Skellefteå Kraft Arena

15.00 ankomst Scandic Nord Sundsvall (grillbuffé och uppladdning)

17.00 avresa till matchen

Bussarna rullar hemåt så snart vi tackat laget efter slutsignal. Vi räknar med att vara hemma vid 02.00.
User avatar
smogz
Posts: 5684
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Crazy Timrå 12 januari

Post by smogz »

Fan vad jag ser fram mot lördag. Tar med sonen så han får se hur ni dominerar läktaren från terrariet.

"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Post Reply