Förslag vad AIK kan göra bättre för åskådare

Diskutera matcher, spelare och nyförvärv

Moderator: Styrelsen

Post Reply
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Förslag vad AIK kan göra bättre för åskådare

Post by Skidrow »

Var förbi och pratade med AIK igår och lovade skriva här om en idea och det är att göra något annat än brännboll så alla kan vara med och man får prata mer med spelarna, det vi pratade om var någon typ av fem-kamp.

Jag sa att jag skulle skriva det här så kan alla fundera på vad som kan vara roligast, fördelen med att ha typ hästsko kastning, frisbee, kasta boll i olika håll osv är att då kan alla vara med och du träffar/pratar med spelarna mer.

En annan sak vi pratade om var vilka man kan ha möten med för säsongskortsinnehavarna, jag sa Domarna och Sanny Lindström, om ni kommer på någon annan skriv det.
User avatar
nomercy
Posts: 546
Joined: 15 Jun 2011, 21:49

Re: Förslag vad AIK kan göra bättre för åskådare

Post by nomercy »

Bra jobbat Skidrow! Som boende utsocknes så väger väl mina ord lätt men jag tycker spontant att det låter som en utmärkt idé med någon form av 5-kamp även om brännbollen varit rolig att kolla på (den enda gång jag lyckats vara på plats...). Själv skulle jag nog bli så starstruck att jag nog ändå inte skulle få fram ett ljud om jag stod öga mot öga med grabbarna...;)
phx70
Posts: 194
Joined: 15 Jun 2011, 14:10
Location: Toronto, Ontario

Re: Förslag vad AIK kan göra bättre för åskådare

Post by phx70 »

Vad det än månne bli, så hoppas jag att det kommer lite filmer då jag har lite för långt att åka från Kanada
Post Reply