K2 - Skellefteå AIK - Frölunda - 19/3 kl 16.00

Gamla matchtrådar och övriga avslutade trådar.

Moderator: Styrelsen

nishog04
Posts: 6220
Joined: 01 Nov 2012, 20:08

Re: K2 - Skellefteå AIK - Frölunda - 19/3 kl 16.00

Post by nishog04 »

msoe wrote:"Jag såg Bud Holloways slewfoot och valde att visa den under sändningen på Cmore för att starta ett drev och, som en del gärna trycker på, att vi på Cmore kan styra Situationsrummet vilka situationer som ska granskas.
rimligt så det förslår om du frågar mig.
Skillnader är dock på situationer som är uppenbar för alla och givna snackisar.
Jag ansåg där och då att jag inte ville fokusera på hockey, på spelet utan på videobedömningar eller i det här fallet en slewfoot som inte ens något sett, förutom Cmore-studion då."

- Sanny "jag är ingen journalist" Lindström
Haha
User avatar
Erwynn
Posts: 2419
Joined: 21 Jun 2011, 21:08

Re: K2 - Skellefteå AIK - Frölunda - 19/3 kl 16.00

Post by Erwynn »

ossian wrote:På TVn var det ruggigt bra stämning i arenan, härliga sånger och bra inlevelse. Ett grymt jobb av de som var där och bidrog.
Om folk behöver ett argument till att hockey upplevs bäst live är det bara nämna gårdagens match.
Hata allt.
snorhyveln
Posts: 1543
Joined: 11 Jul 2011, 15:27

Re: K2 - Skellefteå AIK - Frölunda - 19/3 kl 16.00

Post by snorhyveln »

Borde köra samma sanning som Malmö gör.
De som inte ställer upp och gör på arenan under finalspelet har förbrukat sin rättighet att kalla sig suporter.
User avatar
smogz
Posts: 5696
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: K2 - Skellefteå AIK - Frölunda - 19/3 kl 16.00

Post by smogz »

"Grabbar, nu har vi gjort vad vi kan. Grauers messade nyss och sa att det är fri bar för oss ikväll på M2. Blir det avstängning är det fria brudar också på lördag /Sanny"
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Locked