Omg 51 - Karlskrona HK - Skellefteå AIK - 4/3 16.00

Gamla matchtrådar och övriga avslutade trådar.

Moderator: Styrelsen

User avatar
Erwynn
Posts: 2419
Joined: 21 Jun 2011, 21:08

Omg 51 - Karlskrona HK - Skellefteå AIK - 4/3 16.00

Post by Erwynn »

Olsson och Wingerli fungerar inte i samma kedja. Dom kan åka fort rakt fram sen händer det noll. Nästan sämst plus minus i laget, fyra respektive tre poäng över 40 omgångar och en riktigt tackling har dom knappt skrapat ihop tillsammans. Vad är deras kvaliteter??
Hata allt.
snorhyveln
Posts: 1543
Joined: 11 Jul 2011, 15:27

Re: Omg 51 - Karlskrona HK - Skellefteå AIK - 4/3 16.00

Post by snorhyveln »

Blir snabba puckar. Redan 13:e mars kan säsongen vara över vid ett playin.
Chippen
Posts: 14290
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Omg 51 - Karlskrona HK - Skellefteå AIK - 4/3 16.00

Post by Chippen »

Erwynn wrote:Olsson och Wingerli fungerar inte i samma kedja. Dom kan åka fort rakt fram sen händer det noll. Nästan sämst plus minus i laget, fyra respektive tre poäng över 40 omgångar och en riktigt tackling har dom knappt skrapat ihop tillsammans. Vad är deras kvaliteter??
Boxplay och att åka fort framåt med klubban utsträckt framför sig?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
ossian
Posts: 3675
Joined: 25 Aug 2011, 00:17

Re: Omg 51 - Karlskrona HK - Skellefteå AIK - 4/3 16.00

Post by ossian »

Jag har också funderat på varför Söderlund inte spelat på sistone? Är han skadad eller något? Visst är han lite väl puckkär ibland, men hans prestationer ligger enligt mig på övre halvan av forwards trots mindre istid och han haft nya kedjekamrater i varje match. Det händer grejer framåt när han är på isen. Finns 5-6 forwards som jag tycker förtjänar sitta på sidan av mer än honom.
Bob Probert
Posts: 255
Joined: 15 Jun 2011, 22:59

Re: Omg 51 - Karlskrona HK - Skellefteå AIK - 4/3 16.00

Post by Bob Probert »

Tror dom ser Söderlund som en offensiv kraft i framtiden till skillnad mot Wingerli/Ohlsson, därav är det nog bara positivt att spela matcher med J-20 när tillfälle ges. Enligt mig har både han och Lindström spelat lite för mycket med A-laget för deras eget bästa. Dock rätt oundvikligt med tanke på skadeläget i år.
Locked