Anmälan klackbiljetter Frölunda - AIK 18 nov

Moderators: Northpower Stockholm, Styrelsen

robzon
Posts: 249
Joined: 17 Jun 2011, 22:36

Re: Anmälan klackbiljetter Frölunda - AIK 18 nov

Post by robzon »

Lugna ner dig lite nu, folk måste väl få gå på matchen och göra som de vill? Var ju en tam tillställning från många håll, förstår att folk inte orkade skrika livet ur sig.
Tänk på att det ändå är bättre att folk kommer till matcherna än att de sitter hemma.
Vad? :shock: Att skriva att det är ok att folk inte stöttar laget och alla får göra som dom vill är minst sagt märkligt.
Vad sänder det ut för signaler? Har ju ingen betydelse att det var en tam tillställning, tvärtom. Det är ju då laget behöver stödet som mest.

(Sen begriper jag också att det var många på plats som inte hade för avsikt att agera "bortaklack" och bara ville sitta med andra AIK:are och se matchen.)
User avatar
anton95uppsala
Posts: 669
Joined: 15 Jun 2011, 20:00
Location: Uppsala

Re: Anmälan klackbiljetter Frölunda - AIK 18 nov

Post by anton95uppsala »

En sak som vore bra vore ju om man tog bort stolar på bortastå. Det finns ju bland annat på Hovet och i Göteborg.
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Anmälan klackbiljetter Frölunda - AIK 18 nov

Post by Lappmössan »

Det var likadant uppe i Luleå senast, jag skulle tippa att drygt 50 pers aldrig sjöng en enda ton. Många verkar som sagt ha glömt bort vad man ska göra på ståplats.
Toktobbe
Posts: 248
Joined: 17 Jun 2011, 08:42

Re: Anmälan klackbiljetter Frölunda - AIK 18 nov

Post by Toktobbe »

anton95uppsala wrote:En sak som vore bra vore ju om man tog bort stolar på bortastå. Det finns ju bland annat på Hovet och i Göteborg.
funkar finfint med stolar så länge man får dit rätt sorts folk vilket kanske är svårt då man får köpa sittplats för en 100 krona :roll:
User avatar
Bobby
Posts: 2515
Joined: 10 Jun 2011, 13:44

Re: Anmälan klackbiljetter Frölunda - AIK 18 nov

Post by Bobby »

Lappmössan wrote:Det var likadant uppe i Luleå senast, jag skulle tippa att drygt 50 pers aldrig sjöng en enda ton. Många verkar som sagt ha glömt bort vad man ska göra på ståplats.
Ja, men det går ju inte jämföra våra bortaresor med de söderöver..
En klar majoritet som reser till t.ex. Luleå bidrar ju klackmässigt!
Dä ä bra Mikalsån!
krajsy
Posts: 14
Joined: 24 Oct 2011, 17:29

Re: Anmälan klackbiljetter Frölunda - AIK 18 nov

Post by krajsy »

Jag kan förstå att du kände det som du jobbade i motvind tobbe. Får man inget gehör är det kanske inte så jäkla kul o stå där framme och driva på. Men vi var dock ett antal som gärna ville göra rösten obrukbar dagen efter. Jag minns jag var fram till dig och önskade att du skulle driva på oss mer. Försökte t om få igång folk på nån ramsa men det var tvärkört vid dom flesta tillfällen..
Jag hade verkligen sett framemot matchen och hade nog rätt höga förväntningar på "nu jävlar blir det liv!"
Var min första match i Scandinavium så jag visste väl iofs inte vad jag kunde förvänta mig. Förväntade mig mer liv och väsen iaf.

Off-topic..Dock har min uppfattning om Förlundafans sjunkit rejält. Snacka om medgångs-supportrar! Sista fem minuterna när segern var säkrad. Då jävlar vaknade hallen till liv! Hemmaklacken hördes knappt (iofs en jäkla stor arena).

Tack för övrigt för att man fick träffa er och ha trevligt!
Btw, Holgersson och..han med pipskägget! Vars tusan tog ni vägen. Vi stod med fastkletade dojjer på Rockbaren och väntade men ni dök aldrig upp..! :P
Toktobbe
Posts: 248
Joined: 17 Jun 2011, 08:42

Re: Anmälan klackbiljetter Frölunda - AIK 18 nov

Post by Toktobbe »

Hehe Holmlund har ingen koll på gbg så han fattade inte vars ni var ;) vi gick och käkade pizza istället ;)
Holmlund
Posts: 19
Joined: 16 Jun 2011, 21:40

Re: Anmälan klackbiljetter Frölunda - AIK 18 nov

Post by Holmlund »

Vad fan menar du?????
Locked