Funktionalitet forumet

Allt Annat

Moderator: Styrelsen

Post Reply
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Funktionalitet forumet

Post by smogz »

Jag läser oftast detta forum på tapatalk men är ibland, speciellt på jobbet inne via en PC.

Det jag saknar i pc-webbsidag (kanske är jag dum i huvudet eller så är det en inställning, antagligen båda) är att när jag klickar på en tråds titel vill jag automatiskt komma till första olästa inlägg. Inte till inlägg 1 i en tråd med 50 sidor inlägg.

Är detta en inställning hos mig som användare eller en inställning för den som sätter upp forumet ställer in. I vilket fall jävligt irriterande att försöka söka igen "var var jag sist" när jag inte har en aning om vilken sida jag var på. Speciellt är väl det ett problem i sillytrådar och matchtrådar.

Nån som vet?
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Lidlund
Posts: 2609
Joined: 15 Jun 2011, 18:58
Location: Linköping

Re: Funktionalitet forumet

Post by Lidlund »

Det finns en ikon precis till vänster om trådtiteln. Tryck på den :)
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Funktionalitet forumet

Post by smogz »

Den pilen pekar på? Funkar inte
Skärmklipp.PNG
Skärmklipp.PNG (18.11 KiB) Viewed 2412 times
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Funktionalitet forumet

Post by smogz »

Aha, den lilla jäveln..Tack. Skit bakom spakarna alltså. Misstänkte det.
Skärmklipp.PNG
Skärmklipp.PNG (7.52 KiB) Viewed 2410 times
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Lidlund
Posts: 2609
Joined: 15 Jun 2011, 18:58
Location: Linköping

Re: Funktionalitet forumet

Post by Lidlund »

Exakt den :)
Post Reply