#1 Andreas Hadelöv

Moderator: Styrelsen

374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by 374 »

King Kong wrote:
Zimme wrote:Hadelöv har ju aldrig varit speciellt spektakulär i sitt spel, han läser spelet så pass bra att han sällan hamnar fel och tvingas till idioträddningar, han ser till att han får puckarna på sig.
Jag köper din åsikt och jag är fullt medveten om att många tycker som du, men JAG tycker bara det där är något som upprepats tills det blivit en "sanning"..
Jag tycker att han väldigt ofta hamnar fel när något "ovanligt" händer, och när han väl hamnat fel tycker jag att han är rätt svag. just för att han inte har det där "spektakulära" i sig..

Sen vill jag också påpeka att jag absolut inte tycker att Hadelöv e kass, inte på något sätt, men för mig känns han inte som den där matchvinnarkeepern som kliver fram och gör fantomräddning på fantomräddning..
Han är stabil som många säger, men jag vette katten om han är "så mycket mer" än så..
+1
User avatar
Lidlund
Posts: 2609
Joined: 15 Jun 2011, 18:58
Location: Linköping

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Lidlund »

374 wrote:
King Kong wrote:
Zimme wrote:Hadelöv har ju aldrig varit speciellt spektakulär i sitt spel, han läser spelet så pass bra att han sällan hamnar fel och tvingas till idioträddningar, han ser till att han får puckarna på sig.
Jag köper din åsikt och jag är fullt medveten om att många tycker som du, men JAG tycker bara det där är något som upprepats tills det blivit en "sanning"..
Jag tycker att han väldigt ofta hamnar fel när något "ovanligt" händer, och när han väl hamnat fel tycker jag att han är rätt svag. just för att han inte har det där "spektakulära" i sig..

Sen vill jag också påpeka att jag absolut inte tycker att Hadelöv e kass, inte på något sätt, men för mig känns han inte som den där matchvinnarkeepern som kliver fram och gör fantomräddning på fantomräddning..
Han är stabil som många säger, men jag vette katten om han är "så mycket mer" än så..
+1
374 wrote:Fortsätter kasta in puckar. Till och med Hadelövtillskyndarna borde nu ha insett att hans tid är förbi.
Så du, 374, tycker han är en stabil målvakt som kastar in puckar?Säger som Svartgubb!
svartgulsubkultur wrote:Tokfan
User avatar
Zimme
Posts: 5206
Joined: 24 May 2011, 22:13
Location: Lycksele

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Zimme »

Har snackat med MV-krister, kommer en artikel sen ikväll.
"Näe men vafan tror du själv? Jag är ju sniper. Svinbra på COD dessutom."
- Petter Emanuelsson
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by svartgulsubkultur »

Zimme wrote:Har snackat med MV-krister, kommer en artikel sen ikväll.
Han är bergis en av Hadelövtillskyndarna som insett att Hades tid är förbi.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
User avatar
Zimme
Posts: 5206
Joined: 24 May 2011, 22:13
Location: Lycksele

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Zimme »

Han delar väl inte åsikten om att Hadelöv är slut/kass till 100%
"Näe men vafan tror du själv? Jag är ju sniper. Svinbra på COD dessutom."
- Petter Emanuelsson
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by svartgulsubkultur »

Nä, nu tror jag att du ljuger.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by 374 »

Zimme wrote:Han delar väl inte åsikten om att Hadelöv är slut/kass till 100%
Till hur många procent delar han den då? 90?
User avatar
Zimme
Posts: 5206
Joined: 24 May 2011, 22:13
Location: Lycksele

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Zimme »

Du får fråga honom.
"Näe men vafan tror du själv? Jag är ju sniper. Svinbra på COD dessutom."
- Petter Emanuelsson
374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by 374 »

374 wrote:Fortsätter kasta in puckar. Till och med Hadelövtillskyndarna borde nu ha insett att hans tid är förbi.
Så du, 374, tycker han är en stabil målvakt som kastar in puckar?
[/quote]

Stabil är inte synonym till bra.
User avatar
Lidlund
Posts: 2609
Joined: 15 Jun 2011, 18:58
Location: Linköping

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Lidlund »

Stabil målvakt är i min värld jävligt nära bra.. Långt ifrån dålig och en bit ifrån riktigt bra.. Men hur skulle du välja att använda ordet stabil i annan form? Medioker?
Gonzo
Posts: 36
Joined: 15 Jun 2011, 20:16

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Gonzo »

Fattar inte vad denna målvakt har gjort, så
Att vissa älskar han så mkt? Han har aldrig vunnit nåt
Inte ens varit i närheten, aldrig varit bra när de
väl gällt nåt på riktigt, aldrig ens varit topp 3 i
Målvaktsligan. Han gick väl från att va klappt slut till att
Va en lite bättre kass målvakt till att va helt slut igen!

Hur mkt mer ska vissa skydda han?

Vi har en ung jävulst lovande målvakt som förtjänar
att få stå. Som har börjat den här säsongen helt lysande.

Jävligt underligt!?
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Trollet »

Gonzo wrote:Fattar inte vad denna målvakt har gjort, så
Att vissa älskar han så mkt? Han har aldrig vunnit nåt
Inte ens varit i närheten, aldrig varit bra när de
väl gällt nåt på riktigt, aldrig ens varit topp 3 i
Målvaktsligan. Han gick väl från att va klappt slut till att
Va en lite bättre kass målvakt till att va helt slut igen!

Hur mkt mer ska vissa skydda han?

Vi har en ung jävulst lovande målvakt som förtjänar
att få stå. Som har börjat den här säsongen helt lysande.

Jävligt underligt!?
Om du på allvar inte förstår varför Jocke Eriksson inte står i mål i varje match så är jag inte säker på att det hjälper att förklara saken heller. Men jag gör ett försök.
Hadelöv har väl stått fyra matcher och Jocke tre, hittills. Så kommer det att se ut under säsongen om ingen av dem underpresterar gravt. Vikten av att ha två målvakter i matchform är enorm.
Låt säga att man gör som du antyder - ställer Jocke i mål i varje match. Låt oss även anta att han presterar nöjaktigt för att få fortsätta få förtroendet.
Efter 48 omgångar bryter Jocke armen när han är ute och går med hunden och halkar på en isfläck. Tror du att Hadelöv är en lika bra målvakt att kasta in då som om han spelat 24 omgångar med regelbundenhet?

Allt handlar om att försäkra sig om att ha två bra målvakter i matchform. Då måste man ställa den sämre av de två regelbundet. Det var samma situation fast med ombytta roller i fjol. Problemet då var att Jocke inte var riktigt redo, därför fick han heller inte stå i slutspelet.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Gonzo
Posts: 36
Joined: 15 Jun 2011, 20:16

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Gonzo »

Nog förstår ja de, Du behöver inte spela Allan eller nåt sånt. Är nog
lika mkt forum-tränare som dig.

Men nu är de så att Hadelöv stod väl endå närmare 90procent endå
I grundserien ifjol. Så hur många chanser hade han? Inte många vill
Ja säga. Och i många matcher som han stod gjorde han inte bort sig
Allt för mkt. Förutom kanske första matchen mot lule. Men
Så i mina ögon fick han aldrig chansen. Och han kommer inte få de iår
heller tragiskt men sant. För uppenbarligen har Jocke inte alls tränarens
förtroende.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Trollet »

Gonzo wrote:Nog förstår ja de, Du behöver inte spela Allan eller nåt sånt. Är nog
lika mkt forum-tränare som dig.
Det tror jag säkert, du är nog duktigare än jag som forumtränare också. Men du ställer en fråga som varenda medlem på forumet vet svaret på. Då får du nog finna dig i en viss sarkasm i svaret, dessutom gick du på ganska hårt i ditt sätt att fråga. Men om du tog illa upp ber jag om ursäkt för det.
Men nu är de så att Hadelöv stod väl endå närmare 90procent endå
I grundserien ifjol. Så hur många chanser hade han? Inte många vill
Ja säga. Och i många matcher som han stod gjorde han inte bort sig
Allt för mkt. Förutom kanske första matchen mot lule. Men
Jocke stod i 31 % av grundseriematcherna förra året, 17 av 55. Men som jag skrev så var han helt enkelt inte redo, det hade kostat mer i form av poängförluster än vad det hade gett i form av utveckling för Jocke.
Jocke hade sina chanser och fick förtroendet mycket från början men man såg väl att det inte skulle hålla, att han hade lite för mycket att förbättra för att det skulle vara värt att spela in honom.
Så i mina ögon fick han aldrig chansen. Och han kommer inte få de iår
heller tragiskt men sant. För uppenbarligen har Jocke inte alls tränarens
förtroende.
Där går våra åsikter helt isär. Jag är ganska säker på att Jocke står i minst 25 matcher i grundserien. Ingenting tyder hittills på motsatsen. Hade han inte haft tränarnas förtroende så hade vi nog tagit in en annan målvakt i truppen inför den här säsongen. Min bestämda åsikt är att de målvakter som är i A-truppen måste vara bra nog för att kunna stå när det behövs.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Lappmössan »

Jocke fick en hel del chanser i början av förra säsongen men tog dem inte. Släppte oftast in första skottet han fick mot sig. När han sedan fick chansen under säsongen spelade laget automatiskt sämre med honom där bak då man inte litade på honom lika mycket som Hadelöv, tänker t.ex på 0-5 mot Brynäs. (Finns givetvis vissa undantag som när han fick hålla första nollan mot Frölunda.)

Annars är det intressant att du tycker så. Har vi alltså tagit ett steg för varje säsong trots en kass målvakt? Vadå vunnit? Behöver en målvakt vinna något för att vara bra? Vem stod i 6:e semin i våras? Vem stod i Bofors?
Hadelöv har sina blunders men vilken målvakt har inte det? Behöver man verkligen slänga ihop en video med monsterräddningar åt dig? Förstå vilken jävla lyx det är att ha kunnat fokusera på annat varje silly season då vi vetat att vi har en stabil målvakt. Tro't eller ej men så har det inte alltid varit. Jocke kommer få stå mycket denna säsong, förhoppningsvis fortsätter han utvecklas för annars står vi där när Hadelöv slutar och bara hoppas på att den nya målvaktsvärvningen inte är en Greiss eller Svensson..
User avatar
Zimme
Posts: 5206
Joined: 24 May 2011, 22:13
Location: Lycksele

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Zimme »

Gonzo wrote:Fattar inte vad denna målvakt har gjort, så
Att vissa älskar han så mkt? Han har aldrig vunnit nåt
Inte ens varit i närheten, aldrig varit bra när de
väl gällt nåt på riktigt, aldrig ens varit topp 3 i
Målvaktsligan. Han gick väl från att va klappt slut till att
Va en lite bättre kass målvakt till att va helt slut igen!

Hur mkt mer ska vissa skydda han?

Vi har en ung jävulst lovande målvakt som förtjänar
att få stå. Som har börjat den här säsongen helt lysande.

Jävligt underligt!?
En målis som tagit oss från allsvenskan till sm-final är inget annat än en legend, ingen spelare sen Hardy har betytt så mycket för klubben (mikaelsson möjligtvis undantaget)
"Näe men vafan tror du själv? Jag är ju sniper. Svinbra på COD dessutom."
- Petter Emanuelsson
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by svartgulsubkultur »

Zimme wrote:
En målis som tagit oss från allsvenskan till sm-final är inget annat än en legend, ingen spelare sen Hardy har betytt så mycket för klubben (mikaelsson möjligtvis undantaget)
Amen.
Mikaelssons betydelse för klubben är ju mer av det symboliska och ikoniska slaget, han har aldrig lett klubben till några nya höjder.
Men Hadelövs största tillgång är ju att han är konstant underskattad och alltid är tillräckligt tjurig för att överbevisa belackarna.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Trollet »

Gonzo: Nu står Jocke ikväll och det är därmed 4-4 mellan honom och Hadelöv. Kan vi enas om att han fått chansen?
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
BubbelVe
Posts: 1138
Joined: 22 Jun 2011, 13:20

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by BubbelVe »

Har läst mycket kritik kring Hadelövs match mot Linköping både här och på Norran.se.... Och den enorma okunskap beträffande målvaktsspel som ligger bakom dessa åsikter...
Ta de bägge matcherna ... Hadelöv kanske skulle tagit första men är det styrning på bellemare två meter framför är det ingen tavla. Det andra är katastrofalt backjobb och en snabb förflyttning ej heller en tavla. Ska vi tala om förflyttning med brister kan vi ta Modos tredje mål då Eriksson gör en svag förflyttning och faller framåt , klar teknikbrist han måste göra den i balans. Andra kassen, täcker inte stolpen UTAN förflyttning (Hadelöv var då tvungen att skynda) Och sedan första målet av den unge debutanten är det NÅGON här inne som tycker Jocke ser följsam ut och snabb ner till isen ....?????? Nä tänkte väl det ......
Den matchen vann vi och INGEN kommenterade svagt målvaktsspel men då, motståndarna gör ett mål mindre fast svårare och vi förlorar då är målvakten helt plötslig KASS ???????
Jag tycker vi har TVÅ utmärkta målvakter och ge dem för tusan lite arbetsro genom att se det för vad det är, det kommer att slinka in puckar på bägge som verkar enkla, men om det vore så enkelt varför gör vi så mycket mål!??? De andra lagen måste ju ha gräsliga målvakter.....
User avatar
Markman
Posts: 7837
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Markman »

Väl talat BubbelVe! Hadelöv verkar bli årets hack-kyckling, vilket är jävligt synd!
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by 374 »

BubbelVe wrote:Har läst mycket kritik kring Hadelövs match mot Linköping både här och på Norran.se.... Och den enorma okunskap beträffande målvaktsspel som ligger bakom dessa åsikter...
Ta de bägge matcherna ... Hadelöv kanske skulle tagit första men är det styrning på bellemare två meter framför är det ingen tavla. Det andra är katastrofalt backjobb och en snabb förflyttning ej heller en tavla. Ska vi tala om förflyttning med brister kan vi ta Modos tredje mål då Eriksson gör en svag förflyttning och faller framåt , klar teknikbrist han måste göra den i balans. Andra kassen, täcker inte stolpen UTAN förflyttning (Hadelöv var då tvungen att skynda) Och sedan första målet av den unge debutanten är det NÅGON här inne som tycker Jocke ser följsam ut och snabb ner till isen ....?????? Nä tänkte väl det ......
Den matchen vann vi och INGEN kommenterade svagt målvaktsspel men då, motståndarna gör ett mål mindre fast svårare och vi förlorar då är målvakten helt plötslig KASS ???????
Jag tycker vi har TVÅ utmärkta målvakter och ge dem för tusan lite arbetsro genom att se det för vad det är, det kommer att slinka in puckar på bägge som verkar enkla, men om det vore så enkelt varför gör vi så mycket mål!??? De andra lagen måste ju ha gräsliga målvakter.....
Du säger ofta att de som kritiserar Hadelöv saknar kunskaper om målvaktsspel, får jag fråga hur du har förvärvat dina enorma kunskaper?

Hadelöv erkände själv att han borde ha tagit målen så det är helt klart att de är misstag från hans sida.

Angående jämförelse med Modomatchen så får Hadelöv och inte Jocke kritik helt enkelt för att Jockes billiga insläpp inte påverkade matchen vare sig spel eller resultatmässigt. Modomatchen var en öppen och ganska chansrik match och även när 3-3-målet kom så förstod alla att AIK skulle kunna göra ytterligare mål och vinna.

Matchen mot Linköping var däremot en helt annan typ av match. En match där det krävs att målvakten är skärpt då alla vet att ett mål kommer att vara helt matchavgörande. Står man i ett sådant läge och halvsover med följden att det blir baklängesmål så ska man ha kritik.

Tycker det är dags att slakta den heliga kon Hadelöv. Under ett flertal säsonger har det funnits en generell ovilja att rikta kritik mot honom trots att det ofta har varit befogat. Man hör ofta ursäkter som "backspelet var dåligt", "ingen lätt match när det är så lite att göra" etc. Visst ska Hadelöv harangeras när han gör en bra match men ibland blir det nästan löjligt med all som ska försvara honom.
User avatar
Markman
Posts: 7837
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Markman »

374 wrote:Angående jämförelse med Modomatchen så får Hadelöv och inte Jocke kritik helt enkelt för att Jockes billiga insläpp inte påverkade matchen vare sig spel eller resultatmässigt. Modomatchen var en öppen och ganska chansrik match och även när 3-3-målet kom så förstod alla att AIK skulle kunna göra ytterligare mål och vinna.
Så att när Hadelöv släpper in ett mål i första perioden "förstod alla att AIK inte skulle kunna göra ytterligare mål och vinna"? Om målvaktsspelet är bra eller inte har ju ingenting med resultatet av matchen att göra.. En målvakt kan spela fantastiskt bra och ändå släppa in en massa mål, medan en annan målvakt kan göra en urdålig match och ändå få hålla nollan (om vi tar extremfall som exempel).. Ska Hadelöv kritiseras är det för att han har gjort någonting dåligt, inte för att laget förlorar, och det gäller samma sak med Jocke.. Är kritiken befogad så ska den väl fram oavsett om laget vinner eller inte, men som jag ser det är den kritik som kommer upp på forumet här inte särskilt sällan rätt obefogad.
374 wrote:Under ett flertal säsonger har det funnits en generell ovilja att rikta kritik mot honom trots att det ofta har varit befogat. Man hör ofta ursäkter som "backspelet var dåligt", "ingen lätt match när det är så lite att göra" etc. Visst ska Hadelöv harangeras när han gör en bra match men ibland blir det nästan löjligt med all som ska försvara honom.
"Ofta varit befogat"? Nja, nu får du väl ändå lugna ner dig lite.. Förra säsongen gjorde fan inte Hade särskilt många dåliga matcher, och det är jävligt onödigt att kasta skit för minsta lilla. Det som blir löjligt i mina ögon är din häxjakt på Hadelöv.. Med Hadelöv i kassen har vi 4 vinster (ordinarie tid), 1 förlust och två strafförluster, vilket är ett bra facit. Han har inte släppt in mer än två mål i någon match, då man räknar bort straffavgörande målen (som naturligtvis inte borde räknas in i statistiken ö.h.t. utan föras i en separat kolumn). I fjol hade han kommit trea i totala statistiken med den GAA:n. Släpper målvakten in två mål eller mindre i vilken given match som helst har han utan tvekan gett sitt lag chansen att vinna, och det gäller särskilt i ett offensivt lagt lag som AIK!
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by 374 »

Markman wrote:
374 wrote:Angående jämförelse med Modomatchen så får Hadelöv och inte Jocke kritik helt enkelt för att Jockes billiga insläpp inte påverkade matchen vare sig spel eller resultatmässigt. Modomatchen var en öppen och ganska chansrik match och även när 3-3-målet kom så förstod alla att AIK skulle kunna göra ytterligare mål och vinna.
Så att när Hadelöv släpper in ett mål i första perioden "förstod alla att AIK inte skulle kunna göra ytterligare mål och vinna"? Om målvaktsspelet är bra eller inte har ju ingenting med resultatet av matchen att göra.. En målvakt kan spela fantastiskt bra och ändå släppa in en massa mål, medan en annan målvakt kan göra en urdålig match och ändå få hålla nollan (om vi tar extremfall som exempel).. Ska Hadelöv kritiseras är det för att han har gjort någonting dåligt, inte för att laget förlorar, och det gäller samma sak med Jocke.. Är kritiken befogad så ska den väl fram oavsett om laget vinner eller inte, men som jag ser det är den kritik som kommer upp på forumet här inte särskilt sällan rätt obefogad.
374 wrote:Under ett flertal säsonger har det funnits en generell ovilja att rikta kritik mot honom trots att det ofta har varit befogat. Man hör ofta ursäkter som "backspelet var dåligt", "ingen lätt match när det är så lite att göra" etc. Visst ska Hadelöv harangeras när han gör en bra match men ibland blir det nästan löjligt med all som ska försvara honom.
"Ofta varit befogat"? Nja, nu får du väl ändå lugna ner dig lite.. Förra säsongen gjorde fan inte Hade särskilt många dåliga matcher, och det är jävligt onödigt att kasta skit för minsta lilla. Det som blir löjligt i mina ögon är din häxjakt på Hadelöv.. Med Hadelöv i kassen har vi 4 vinster (ordinarie tid), 1 förlust och två strafförluster, vilket är ett bra facit. Han har inte släppt in mer än två mål i någon match, då man räknar bort straffavgörande målen (som naturligtvis inte borde räknas in i statistiken ö.h.t. utan föras i en separat kolumn). I fjol hade han kommit trea i totala statistiken med den GAA:n. Släpper målvakten in två mål eller mindre i vilken given match som helst har han utan tvekan gett sitt lag chansen att vinna, och det gäller särskilt i ett offensivt lagt lag som AIK!

Motsägelsefullt, eh?
User avatar
Markman
Posts: 7837
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Markman »

Nej, varför är det motsägelsefullt? Hadelöv spelar generellt bra och släpper in lite mål. More often then not gör Hadelöv avgörande räddningar och ser till att ge laget chansen att vinna.

Jag menar att spelare mycket väl kan kritiseras om de gör saker dåligt, men att kasta skit på någon för något enstaka slarvfel när spelaren gör klart mycket mer bra saker som kompenserar upp det med råge är bara fjantigt! Det finns ingen anledning att börja häva ur sig en massa dynga över en sak som en spelare gör rätt i 999 fall av 1000 men misslyckas lite grann i utförande den sista gången, oavsett vad det resulterar i. Visst får man vara bitter över att ett sånt misstag kan vara skillnaden mellan vinst och förlust, men att börja säga att en spelare är kass och slut på grund av det är ju bara löjligt.
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by 374 »

Markman wrote:Hadelöv spelar generellt bra och släpper in lite mål. More often then not gör Hadelöv avgörande räddningar och ser till att ge laget chansen att vinna.
Många tycker som du, andra tycker som jag.
bsa
Posts: 1133
Joined: 15 Jun 2011, 19:05

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by bsa »

Målvakter ska ta allt alltid, så är det bara. :mrgreen:
User avatar
BubbelVe
Posts: 1138
Joined: 22 Jun 2011, 13:20

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by BubbelVe »

Tog bort hela inlägget.....satamobil går inte skriva på
User avatar
Zimme
Posts: 5206
Joined: 24 May 2011, 22:13
Location: Lycksele

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Zimme »

kollade lite ES rekord och håller Hade nollan en match till har han flest genom tiderna.
"Näe men vafan tror du själv? Jag är ju sniper. Svinbra på COD dessutom."
- Petter Emanuelsson
User avatar
Markman
Posts: 7837
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Markman »

I Grundserie, slutspel eller både och? ;)
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
User avatar
Zimme
Posts: 5206
Joined: 24 May 2011, 22:13
Location: Lycksele

Re: #1 Andreas Hadelöv

Post by Zimme »

I grundserien naturligtvis.
"Näe men vafan tror du själv? Jag är ju sniper. Svinbra på COD dessutom."
- Petter Emanuelsson
Post Reply