Ni är inte värda NP

Moderators: Northpower Stockholm, Styrelsen

Post Reply
User avatar
Draper
Posts: 670
Joined: 15 Jun 2011, 16:12

Ni är inte värda NP

Post by Draper »

Allvarligt talat. Jag har varit rätt mäktat irriterad på "NP Sthlm" får använda vårt namn "North Power" trots att dom uppenbarligen inte håller med AIKs sätt att se på hockey. Jag vill att NPs sportstyrelese pratar igenom saken. Hur kan 100% av sydarna hylla Davidsson samtidigt som att MAX 10% av NP hatar densamma (han är urtypen av en hockeymördare imo). Dags att sätta upp en mall kanske?
Hockeymördare som Davidsson eller Joel L ska givetvis aldrig sätta sin fot i Småland.
Ett bedårande barn av sin tid.

One thing they can't take away is our loyalty and pride
Chippen
Posts: 14239
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Sv: Ni är inte värda NP

Post by Chippen »

Vänta nu?
Max 10% som hatar Davidsson? Borde inte siffran vara högre om nu Davidsson är en stor hockeymördare?
Vart det kommer ifrån begriper då inte jag iaf.

Hur tycker du att AIK's syn skiljer sig mot NP Sthlm då även AIK hade med sig present ner till Jönköping som Klockare skulle lämna över till Davidsson?

Om inte Davidsson ska få sätta sin fot i Småland, vart tycker du att han ska flytta.
Begriper inte mycket av inlägget faktiskt.
Last edited by Chippen on 27 Sep 2014, 20:34, edited 1 time in total.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
Foppas skridskocoach
Posts: 2963
Joined: 25 Jun 2011, 11:15

Re: Ni är inte värda NP

Post by Foppas skridskocoach »

Fattar inte heller vad han yrar om.
Tigerränderna går aldrig ur.
User avatar
smogz
Posts: 5684
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Ni är inte värda NP

Post by smogz »

Dummaste jag hört
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Ni är inte värda NP

Post by Larzon »

:D
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
skellsupport
Posts: 501
Joined: 23 Mar 2012, 09:07

Re: Ni är inte värda NP

Post by skellsupport »

Saikarna ska tydligen ha hyschat de som sjöng ramsor inför matchen.
User avatar
Talbot25
Posts: 1027
Joined: 16 Jun 2011, 12:05

Re: Ni är inte värda NP

Post by Talbot25 »

Jag håller med Draper på varenda ord! Bra skrivet, har alltid vela säga det men inte vågat.

Ut ur småland!
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Ni är inte värda NP

Post by Lappmössan »

Konstigast trådstarten någonsin? Fattar nada.
User avatar
hyperhuman
Posts: 143
Joined: 25 May 2012, 08:30
Location: skellefteå

Re: Ni är inte värda NP

Post by hyperhuman »

Haha riktigt bra tråd! Ska följas med intresse!
User avatar
Talbot25
Posts: 1027
Joined: 16 Jun 2011, 12:05

Re: Ni är inte värda NP

Post by Talbot25 »

Det verkar som att ni som åkte från Skellefteå blev utkastade i periodpausen, det kan ju inte ha varit så kul :lol:

Men ni lyckades verkligen reta upp smålänningarna under den korta tid ni var inne :)

"Maken till respektlöshet av de drängfulla saik-supportrarna har jag aldrig sett. De borde omedelbart bryskt eskorterats bort från Kinnarps arena. Bara ut med detta enögda hockeyslödder!!!"

"Man blev lite förbannad på SAIK-idioterna som gjorde allt för och förstöra Johans hyllning. Hade god lust och slänga ut fanskapen, tur för dom att barnen var med "

"
Tyvärr har man lust att ( ) :x de borta supportrar som försökte förstöra ceremonin. Helt sjukt hur man kan va så respektlös.
riktigt pinsamt, tyvärr har de kanske blivit tappade i golvet som små...."

"Vackert tal av Davidsson. Sitter beskådar ett bra spel ikväll. Synd bara att dom feta skoterraggarna gapar och skriker skällsord när hyllningen av Davidsson är i full gång. Vakterna var borta och sa nått i varje fall."
User avatar
Bobby
Posts: 2515
Joined: 10 Jun 2011, 13:44

Re: Ni är inte värda NP

Post by Bobby »

Säsongens trådstart!
Dä ä bra Mikalsån!
User avatar
Draper
Posts: 670
Joined: 15 Jun 2011, 16:12

Re: Ni är inte värda NP

Post by Draper »

Lappmössan wrote:Konstigast trådstarten någonsin? Fattar nada.
:lol: :lol:
Inte jag heller. Upprörd över något verkar jag ha varit iaf :D
Ett bedårande barn av sin tid.

One thing they can't take away is our loyalty and pride
User avatar
karjala
Posts: 993
Joined: 18 Jun 2011, 12:56
Location: Centrum

Ni är inte värda NP

Post by karjala »

Tycker ändå poängen i stort kommer fram :)
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Ni är inte värda NP

Post by fwd »

http://www.svenskafans.com/hockeyzon/10 ... Tab=ArtCom" onclick="window.open(this.href);return false;
Charter Division
User avatar
tazman
Posts: 1984
Joined: 01 Jun 2011, 18:49

Re: Ni är inte värda NP

Post by tazman »

fwd wrote:http://www.svenskafans.com/hockeyzon/10 ... Tab=ArtCom" onclick="window.open(this.href);return false;
Om det skulle stämma så är det enbart pinsamt.
"Vinstchans en procent: Lika stor risk som Norwich skulle vinna Premier League-lika stor risk är det att Liverpool vinner Champions League."/Simon Bank, Sportbladet, inför CL 2005.
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Ni är inte värda NP

Post by Larzon »

Pinsamt att man stöttar sitt lag?
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
User avatar
tazman
Posts: 1984
Joined: 01 Jun 2011, 18:49

Re: Ni är inte värda NP

Post by tazman »

Larzon wrote:Pinsamt att man stöttar sitt lag?
Om du tycker man gör detta genom att bua när hemmasupportrarna hyllar en trotjänare. Och att man inte klarar av hålla sig klar i arena utan skickas ut av vakterna så ja, då är det pinsamt.
"Vinstchans en procent: Lika stor risk som Norwich skulle vinna Premier League-lika stor risk är det att Liverpool vinner Champions League."/Simon Bank, Sportbladet, inför CL 2005.
User avatar
Markman
Posts: 7824
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: Ni är inte värda NP

Post by Markman »

Jag vet inte riktigt hur mycket det är att stötta sitt lag som står i båset och inte ens befinner sig på isen...
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
User avatar
karjala
Posts: 993
Joined: 18 Jun 2011, 12:56
Location: Centrum

Re: Ni är inte värda NP

Post by karjala »

Pinsamt om det skulle visa sig att Sydarna hellre ville vara med i hyllningarna kring Davidsson.
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Ni är inte värda NP

Post by fwd »

Ville dom ju uppenbarligen.

#galgadavidsson
Charter Division
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Ni är inte värda NP

Post by Larzon »

Tazman: Som jag förstår det buades det enbart av folk som ville att dom svartgul-trogna skulle hålla käft och klappa med sin klappa.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
Lungo
Posts: 462
Joined: 30 Aug 2012, 21:32
Location: Skellefteå

Re: Ni är inte värda NP

Post by Lungo »

Var mest ramsor och lite klagande på att det tog 45 minuter att hylla någon som, i mina ögon, är helt oviktigt för oss som håller på AIK. Buandet kom till största del från HV:are och sydare.
Charter Division
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Ni är inte värda NP

Post by Skidrow »

HV skulle ha börjat med den där ceremonin 18.15 lr så.
User avatar
smogz
Posts: 5684
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Ni är inte värda NP

Post by smogz »

Agree, nu har Viasat frivisning i helgen då jag hann se rätt mycket av arsenal - Tottenham då denna gången gjorde det inte då mycket. Men solklart skulle de ha börjat tidigare.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Post Reply