Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Resor, Tifo, Ramsor mm

Moderator: Styrelsen

Post Reply
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Post by Trollet »

Eftersom det blev lite för få anmälda till resan till Göteborg släpper vi nu klackbiljetter till utematchen 14 december.

Priset är 100 kronor och vi vill gärna se en fullsatt bortastå. Man måste vara medlem i antingen NP eller NP Sthlm för att få köpa biljetterna och man får köpa högst två biljetter per medlem. Är man inte redan medlem kan man givetvis lösa medlemskap i samband med uthämtning av biljetterna!

Bokning av biljett är bindande! Uthämtning av biljetterna utanför Gamla Ullevi i god tid före matchen.

Bokning via NP-telefonen: 072-227 89 82 eller mail: info@northpower.nu Uppge medlemsnummer vid bokning, eller att ni tänkt bli medlem vid uthämtningen.

70 biljetter kvar i dagsläget. Väl mött i Göteborg!
Last edited by svartgulsubkultur on 15 Dec 2013, 16:12, edited 1 time in total.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Post by Trollet »

Påminner om ovanstående, vi har några biljetter kvar och vill förstås fylla läktaren! Boka upp biljetter innan de försvinner.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Post by Lappmössan »

Varför släpper/släppte ni inte fler biljetter till NPS? Deras buss fylldes ju direkt, de kan/kunde förmodligen fylla en till.

Dessutom: Ha på telefon!
User avatar
Markman
Posts: 7833
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Post by Markman »

Biljetterna finns ju tillgängliga för alla som är medlemmar? Både NP och NPS.
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Post by Lappmössan »

Markman wrote:Biljetterna finns ju tillgängliga för alla som är medlemmar? Både NP och NPS.
Jadå, menar bara att då det inte blev resa från Skell hade man kunnat ge Sthlm 50 biljetter så de kunnat fixa en till buss.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Post by Trollet »

Därför att vi hade en resa planerad härifrån med tåg från början och behövde våra 150 biljetter dit. Nu blev det galet dyrt och de som hört av sig och gärna ville åka tåg var inte alls lika intresserade av buss.

Vi erbjöd faktiskt 50 biljetter till åt NPS för två veckor sen men det var lite för sent för att dra ihop en buss till, och det förstår ju vi också.

Lätt att vara efterklok naturligtvis, vi hade också gärna sett två bussar från Stockholm. Nästa gång kommer vi styra upp det här något tidigare.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Anderz
Posts: 16
Joined: 04 Oct 2012, 16:49
Location: Ljungby

Re: Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Post by Anderz »

Är det planerat någon gemensam träff någonstans före matchen i Göteborg? Gillar inte dricka öl själv utan gulsvart sällskap;)
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Post by Trollet »

Älska 0910 Scandic Crown mittemot Ullevi 14-16
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
karlstaden
Posts: 22
Joined: 10 Sep 2011, 23:47

Re: Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Post by karlstaden »

Att det ska vara så förbannat svårt att ha igång telefonjäveln, har ringt flera gånger och den har inte varit igång. Även messat men inget svar där heller så nu skiter jag fan i biljetterna.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Post by Trollet »

Det står klart och tydligt att man även kan maila. Gör det!
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Post by Trollet »

Lösa biljetter till utematchen hämtas på Scandic Crown på Polhemsplatsen (rakt över gatan från Ullevi) på Älska 0910 senast 15.20!

Det finns ett fåtal biljetter kvar och dessa kan endast bokas via info@northpower.nu.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
karlstaden
Posts: 22
Joined: 10 Sep 2011, 23:47

Re: Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Post by karlstaden »

Trollet wrote:Det står klart och tydligt att man även kan maila. Gör det!
Det ordnade sig till slut, men om man skickar sms så förväntar man sig svar. Bättre att inte nämna telefonen om den aldrig är igång tycker jag, ringde 3-4 olika dagar på olika dagar.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Post by Trollet »

Jo, det har varit ett jäkla strul med telefonen, nu är den dessutom trasig. En trafikolycka igår gjorde att dagen tillbringades på akuten och sånt måste gå före.

SMS är ALDRIG giltigt som anmälan dock, vi kan omöjligt hålla koll på antal biljetter som är ute i så fall.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
karlstaden
Posts: 22
Joined: 10 Sep 2011, 23:47

Re: Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Post by karlstaden »

Trollet wrote:Jo, det har varit ett jäkla strul med telefonen, nu är den dessutom trasig. En trafikolycka igår gjorde att dagen tillbringades på akuten och sånt måste gå före.

SMS är ALDRIG giltigt som anmälan dock, vi kan omöjligt hålla koll på antal biljetter som är ute i så fall.
Jag frågade bara om de fanns biljetter kvar, men jag förstår givetvis att saker kan ske.

Skit i att nämna telefonen i fortsättningen då den så sällan är igång.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Post by Trollet »

karlstaden wrote:
Trollet wrote:Jo, det har varit ett jäkla strul med telefonen, nu är den dessutom trasig. En trafikolycka igår gjorde att dagen tillbringades på akuten och sånt måste gå före.

SMS är ALDRIG giltigt som anmälan dock, vi kan omöjligt hålla koll på antal biljetter som är ute i så fall.
Jag frågade bara om de fanns biljetter kvar, men jag förstår givetvis att saker kan ske.

Skit i att nämna telefonen i fortsättningen då den så sällan är igång.
Nä, vi kommer fortsätta nämna telefonen, det fungerar bra. Den är inte alltid på men då får man ringa igen.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Sven_Marklund
Posts: 6
Joined: 31 Aug 2011, 11:06

Re: Klackbiljetter utematchen i Göteborg 14/12

Post by Sven_Marklund »

Min kompis som jag också bokade biljett åt har lämnat återbud så jag har en biljett över ifall någon vill köpa den för 100 kr. 070-2583725.

/Sven
Post Reply