Biljetter till omgång 54? Frölunda - AIK 2/3-13

Moderators: Northpower Stockholm, Styrelsen

Post Reply
Hildahlin
Posts: 4
Joined: 05 Nov 2012, 18:28

Biljetter till omgång 54? Frölunda - AIK 2/3-13

Post by Hildahlin »

Jag undrar om det kommer att finnas tillgång till (klack)biljetter för omgång 54, den som ska spelas i Frölundaborg?
Enligt AIK:s hemsida kan man inte klicka på någon biljettsymbol - är det pga att alla säsongsbiljetter i Scandinavium äter upp platserna när matchen spelas i Borgen, eller finns det klackbiljetter som inte släppts ännu?
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Biljetter till omgång 54? Frölunda - AIK 2/3-13

Post by Trollet »

Du är lite tidig, minst sagt. Biljetter kommer precis som alltid att finnas, en biljettråd kommer upp här på forumet någon vecka innan. Det kommer inte att vara några problem att få biljetter.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Hildahlin
Posts: 4
Joined: 05 Nov 2012, 18:28

Re: Biljetter till omgång 54? Frölunda - AIK 2/3-13

Post by Hildahlin »

Ja, det kan hända att jag är tidig :) tyckte det var lite konstigt bara att man kan köpa biljetter till omgång 55, men inte 54...
Tack för infon!
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Biljetter till omgång 54? Frölunda - AIK 2/3-13

Post by Trollet »

Hildahlin wrote:Ja, det kan hända att jag är tidig :) tyckte det var lite konstigt bara att man kan köpa biljetter till omgång 55, men inte 54...
Tack för infon!
Det går fint att köpa biljetter till omgång 54 också: http://www.ticnet.se/event/frolunda-ske ... ter/222719" onclick="window.open(this.href);return false;

Däremot inte klackbiljetter, men det kan du inte göra till någon omgång förrän en vecka före ungefär. Omgång 55 är ju en hemmamatch och till dem köper man biljetter på vanligt sätt.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Hildahlin
Posts: 4
Joined: 05 Nov 2012, 18:28

Re: Biljetter till omgång 54? Frölunda - AIK 2/3-13

Post by Hildahlin »

Ser man på, den här veckan funkar det visst.
Då blev den här tråden plötsligt irrelevant. :)
Post Reply