Årsmöte 2013

Resor, Tifo, Ramsor mm

Moderator: Styrelsen

VonCheese
Posts: 791
Joined: 15 Jun 2011, 17:31

Re: Årsmöte 2013

Post by VonCheese »

hogge18 wrote:Jamen stabilt. Då ses vi på mötet imorgon om man man lyckas smita från jobbet.
Hejsan!
Sade Lasse J någonting intressant om nyförvärv på årsmötet?
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Årsmöte 2013

Post by svartgulsubkultur »

Självklart. Lika självklart är det att medlemmarna som var där och lyssnade inte sprider infon vidare.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
User avatar
smogz
Posts: 5694
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Sv: Årsmöte 2013

Post by smogz »

Fick ni nån info som ni kan sprida vidare? Söker de fler spelare? Backar, forwards? Vilka spelartyper?

Förstår faktiskt ärligt inte varför det är så hemligt, men AIK måste ju få göra som de vill.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Årsmöte 2013

Post by Skidrow »

nu ska du inte vara kinkig svarting :)
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: Årsmöte 2013

Post by Larzon »

Berättade att emanuelsson skrivit på för en nhl klubb och att Jocke E nog också skulle sticka. Dyk upp på mötena nästa gång! Lasse brukar vara väldigt ärlig på dom flesta frågorna och vore pissigt att svika det förtroendet om man skriver ut all info man får här. Det kommer leda till att vi inte kommer få ha några fler möten i framtiden.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
User avatar
smogz
Posts: 5694
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Sv: Årsmöte 2013

Post by smogz »

Bor i Sundsvall, är lite långt för att gå på möte. Bodde jag i Skellefteå, vilket jag aldrig kommer att göra, skulle jag gå.

Nu tänkte jag mer på Skellefteå AIK årsmöte. Det som var häromkvällen. Att Jocke och Petter skrivit på har vi ju vetat länge.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Talbot25
Posts: 1068
Joined: 16 Jun 2011, 12:05

Re: Sv: Årsmöte 2013

Post by Talbot25 »

smogz wrote: Bodde jag i Skellefteå, vilket jag aldrig kommer att göra, skulle jag gå
Härlig inställning till staden. Du förtjänar inget att veta hur mycket du än tjatar.
User avatar
Poet
Posts: 2480
Joined: 04 Nov 2011, 22:46
Location: Gräddhyllan

Re: Sv: Årsmöte 2013

Post by Poet »

smogz wrote:Nu tänkte jag mer på Skellefteå AIK årsmöte. Det som var häromkvällen. Att Jocke och Petter skrivit på har vi ju vetat länge.
Håll dig till en tråd om AIKs årsmöte då.
2012-05-19
User avatar
smogz
Posts: 5694
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Sv: Årsmöte 2013

Post by smogz »

Ok om jag skriver tyvärr aldrig kommer att göra då. Fan vad du hade taggarna utåt idag. Jag kommer inte därifrån, jag har inga släktingar som jag har kontakt med kvar där, min fru vägrar flytta längre norrut. Och det är ont om de typer av jobb som vi båda vill ha i Skellefteå. Kallt konstaterat, jag kommer aldrig att bo där. Är det viktigt för dig?
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
skellsupport
Posts: 501
Joined: 23 Mar 2012, 09:07

Re: Årsmöte 2013

Post by skellsupport »

Dumpa din flickvän eller avgå
User avatar
Markman
Posts: 7836
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: Årsmöte 2013

Post by Markman »

Tagga ner nu! Alla bor inte i Skellefteå och har möjlighet att närvara. Det som sägs på mötet ska inte skrivas på forumet, men det finns ingen anledning att bli otrevlig för det.
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
Chippen
Posts: 14288
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Sv: Årsmöte 2013

Post by Chippen »

Det som sägs på mötet bör alla medlemmar få ta del av, oavsett bostadsort, kan man ju tycka men att det ska basuneras ut på ett forum ser jag ingen vits med. Ska det ut till alla medlemmar så ska det vara via ett nyhetsbrev eller liknande, en det är ju samma diskussion varje år om jag inte minns fel, så detta är väl ingen nyhet?

Dock har jag svårt att tänka mig att vissa blir helt utan infon de mot förmodan inte kan närvara på mötet så att säga att det är enbart för de som är på mötet är ju en sanning med dess modifikation.

Nåja, jag personligen har inget problem med att inte få ta del av infon som sägs på mötena, utan tycker väl snarare att det inte är mer än rätt att medlemmar till NP får ta del av info som jag inte får.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Årsmöte 2013

Post by Lappmössan »

Du snackar insideinfo om värvningar och sådant, det ska de som var där hålla tyst om för att inte bryta förtroendet. Här är officiella infon från mötet som alla får ta del av: http://northpower.nu/wordpress/?p=6281" onclick="window.open(this.href);return false;

Ser inte problemet, jag är medlem i AIK men kunde inte närvara på årsmötet, därmed fick man ingen "insideinfo" där heller.
Chippen
Posts: 14288
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Årsmöte 2013

Post by Chippen »

Vem jag?
Äh, jag tänkte inte direkt på inside, för den tycker jag ska stanna där den är. Något extra ska man få ta del för att man är medlem i NP tycker jag.

Det jag i huvudsak tänkte på var precis det du länkade till, som jag missat, och det det jag om ursäkt sorry.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
smogz
Posts: 5694
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Sv: Årsmöte 2013

Post by smogz »

skellsupport wrote:Dumpa din flickvän eller avgå
Moget, ska jag lämna barnen och jobbet också?
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Poet
Posts: 2480
Joined: 04 Nov 2011, 22:46
Location: Gräddhyllan

Re: Årsmöte 2013

Post by Poet »

Det var inte årsmötet som Lasse var med på så varför alla medlemmar ska gå ta del av den infon ser jag inte nån anledning till.
2012-05-19
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Årsmöte 2013

Post by svartgulsubkultur »

Väggprojektet går framåt, efter semestern bör alla bitar falla på plats.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
User avatar
Foppas skridskocoach
Posts: 3065
Joined: 25 Jun 2011, 11:15

Re: Årsmöte 2013

Post by Foppas skridskocoach »

Kan inte ett sånt här möte streamas i framtiden? Då skulle man slippa allt tjafs i efterhand samtidigt som de som av olika orsaker inte kan infinna sig ändå får goda möjligheter att ta till sig det som sägs.
Tigerränderna går aldrig ur.
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Årsmöte 2013

Post by Skidrow »

Oj vilket kaos det skulle bli, när jag skrev tänkte jag på fel årsmöte.
User avatar
Poet
Posts: 2480
Joined: 04 Nov 2011, 22:46
Location: Gräddhyllan

Re: Årsmöte 2013

Post by Poet »

AIK vill inte att nått av det som sägs ska komma ut på nätet så att streama det funkar inte.
Årsmötet skulle säkert hå fixa men där är väl ni inte intresserade.
2012-05-19
Post Reply