#82 Christian Söderström

Moderator: Styrelsen

User avatar
King Kong
Posts: 1905
Joined: 15 Jun 2011, 22:31

Re: #82 Christian Söderström

Post by King Kong »

Danke Schööön Crippe ont god lack in dä fjutschör!
“But a bigger thing than the points is trying to find that consistency and compete every night. If your stick isn't working that night, you still need to bring something to the table to help better the team.” - Bud Holloway
Add Will to skill.
lazerkrobbe
Posts: 724
Joined: 15 Jun 2011, 13:18

Re: #82 Christian Söderström

Post by lazerkrobbe »

Stort tack Crippe för din tid, och dina tjänster för klubben med Sveriges vackraste hockeytröja!
Lycka till i TIK, och hoppas det är sämre-Crippe vi får se i matcherna mot oss! ;)
User avatar
Nick the little dick
Posts: 217
Joined: 15 Jun 2011, 22:43

Re: #82 Christian Söderström

Post by Nick the little dick »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6449602.ab" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
StigVig
Posts: 1573
Joined: 17 Mar 2012, 12:55

Re: #82 Christian Söderström

Post by StigVig »

Nick the little dick wrote:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6449602.ab" onclick="window.open(this.href);return false;
Tycker han siktade ganska bra, pucken träffade visst en mOdO-supporter (enligt Nubben)

Ärligt talat bra att åskådaren inte skadade sig mer än vad han gjorde
Krossa Skiten!!!!!
User avatar
Biocellatus
Posts: 353
Joined: 12 Jan 2012, 20:26
Location: Skellefte

Re: #82 Christian Söderström

Post by Biocellatus »

HAHAHA spårad kommentar på AB: "Han bör stängas av resten av kvalserien samt dömas till ett högt bötesstraff, samt att han borde hamna i Tingsrätten anklagad för misshandel alternativt vållande till kroppsskada. Han bör dessutom ha ett eget samvete och söka upp den träffade och ge denne ett xx-antal tusenlappar.
Stängs han inte av på förbundets initiativ hoppas jag föreningen har kurage att göra denna avstängning samt att de håller inne hans lön.
Som alternativt straff skulle jag gärna se ett uteslutande av klubben i kvalserien."


HAHA IDIOT
Hank
Posts: 1414
Joined: 26 May 2011, 13:20

Re: #82 Christian Söderström

Post by Hank »

Jag läser mer idiotiska saker än så varje dag (även om t.ex. misshandel är att krydda). Nu har jag inte sett händelsen, men av beskrivningen så är det ju rätt jävla oförsvarbart, vilket även Crips verkar tycka.
Chippen
Posts: 14284
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: #82 Christian Söderström

Post by Chippen »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6459268.ab

Nu polisanmäls han oxå, men inte av han som fick pucken i huvudet utan av en 65-åring från Värmland?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
Miklosoft
Posts: 293
Joined: 16 Jun 2011, 12:13

Re: #82 Christian Söderström

Post by Miklosoft »

Mysko om detta blir en rättssak.
Om jag snubblar och spiller kaffe på en person är det misshandel då?
Nog för att skjuta pucket på någon är allvarligare men det finns knappast bevis för att det var en tanke bakom etc..
----Att bara prata med dem som tycker som en själv är grundreceptet för att bli riktigt dum i huvudet.---
User avatar
Zimme
Posts: 5206
Joined: 24 May 2011, 22:13
Location: Lycksele

Re: #82 Christian Söderström

Post by Zimme »

Nån som sätter emot om jag påstår att snubben som anmälde håller på Karlskoga?
"Näe men vafan tror du själv? Jag är ju sniper. Svinbra på COD dessutom."
- Petter Emanuelsson
User avatar
Talbot25
Posts: 1068
Joined: 16 Jun 2011, 12:05

Re: #82 Christian Söderström

Post by Talbot25 »

Miklosoft wrote:Mysko om detta blir en rättssak.
Om jag snubblar och spiller kaffe på en person är det misshandel då?
Nog för att skjuta pucket på någon är allvarligare men det finns knappast bevis för att det var en tanke bakom etc..
Om du genom oaktsamhet skulle spilla kaffe på någon så skulle du dömas för vållande till kroppskada.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: #82 Christian Söderström

Post by Trollet »

Inte en chans i världen att nån åker för att spilla kaffe, ens varmt.
Skönt att Chrippetråden handlar om varmt kaffe nu för övrigt.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
Talbot25
Posts: 1068
Joined: 16 Jun 2011, 12:05

Re: #82 Christian Söderström

Post by Talbot25 »

Trollet wrote:Inte en chans i världen att nån åker för att spilla kaffe, ens varmt.
Skönt att Chrippetråden handlar om varmt kaffe nu för övrigt.
Om du full som en kastrull skulle snubbla och spilla en latte i en barnvagn och ge ungen en Göran Johansson-look så skulle du inte komma undan.
Hank
Posts: 1414
Joined: 26 May 2011, 13:20

Re: #82 Christian Söderström

Post by Hank »

Miklosoft wrote:Mysko om detta blir en rättssak.
Om jag snubblar och spiller kaffe på en person är det misshandel då?
Nog för att skjuta pucket på någon är allvarligare men det finns knappast bevis för att det var en tanke bakom etc..
Du kan väl istället jämföra det med att du i vredesmod efter en horribel Kuben-utvisning slänger en mugg varmt kaffe omkring dig på läktaren så att någon råkar få det i ansiktet.
Post Reply