Tips på ny ramsa

Resor, Tifo, Ramsor mm

Moderator: Styrelsen

Post Reply
Slappskott
Posts: 6
Joined: 01 Dec 2011, 22:52

Tips på ny ramsa

Post by Slappskott »

Glömde att man måste veta vad Löven var innan jag posta hahaha
Last edited by Slappskott on 17 Mar 2013, 01:14, edited 2 times in total.
skellsupport
Posts: 501
Joined: 23 Mar 2012, 09:07

Re: Tips på ny ramsa

Post by skellsupport »

Utan att ha hört på klippet så är det fan det sämsta förslaget jag har hört
User avatar
anton95uppsala
Posts: 669
Joined: 15 Jun 2011, 20:00
Location: Uppsala

Re: Tips på ny ramsa

Post by anton95uppsala »

Nej säger jag. Inte Unibets sång. Aldrig i livet, gäller för mig i alla fall.
User avatar
karjala
Posts: 993
Joined: 18 Jun 2011, 12:56
Location: Centrum

Re: Sv: Tips på ny ramsa

Post by karjala »

Varför ändra den. Vi kan ju köra den som den är och sen frågar vi Unibet om dom har någon fin läktarflagga vi kan ha på västra.
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Tips på ny ramsa

Post by svartgulsubkultur »

Slappskott wrote:melodi unibets

http://www.youtube.com/watch?v=ViFUTPKYymg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Ramsa:

Måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag HATA LÖVEN VARJE DAG~

upprepa otaliga gånger :lol:

Men skjut mig i gryningen..?
Goa Gubbar goes Synsams greatest hits... :evil:
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
User avatar
nomercy
Posts: 546
Joined: 15 Jun 2011, 21:49

Re: Tips på ny ramsa

Post by nomercy »

Men vad är det för nivå på forumet? Här tar en hen modet till sig att i sitt 5:e inlägg försöka sig på att komma med en ramsa och möts av hånfulla och direkt elaka kommentarer. Det finns definitivt andra sätt att framföra eventuell kritik på. Är vi inte alla i grund och botten vänner härinne? Fy fan.
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Tips på ny ramsa

Post by svartgulsubkultur »

Inget fel med att komma med förslag även om de inte är bra. För varje bra idé behövs minst lika många dåliga.
Men att vi ska börja sjunga reklamjinglar???
Nä, då är gränsen passerad med råge, även om det bara handlar om ett förslag.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
User avatar
karjala
Posts: 993
Joined: 18 Jun 2011, 12:56
Location: Centrum

Re: Sv: Tips på ny ramsa

Post by karjala »

nomercy wrote:Men vad är det för nivå på forumet? Här tar en hen modet till sig att i sitt 5:e inlägg försöka sig på att komma med en ramsa och möts av hånfulla och direkt elaka kommentarer. Det finns definitivt andra sätt att framföra eventuell kritik på. Är vi inte alla i grund och botten vänner härinne? Fy fan.
Ta och slappna av litegrann. Det är ett supporterforum och North Power har hög nivå på våra ramsor. Därför tas ett sånt här förslag emot som det gör. Du behöver inte vara så skitnödig och skapa en debatt om moral för det minsta.
jowa
Posts: 470
Joined: 16 Jun 2011, 17:31

Re: Sv: Tips på ny ramsa

Post by jowa »

karjala wrote:
nomercy wrote:Men vad är det för nivå på forumet? Här tar en hen modet till sig att i sitt 5:e inlägg försöka sig på att komma med en ramsa och möts av hånfulla och direkt elaka kommentarer. Det finns definitivt andra sätt att framföra eventuell kritik på. Är vi inte alla i grund och botten vänner härinne? Fy fan.
Ta och slappna av litegrann. Det är ett supporterforum och North Power har hög nivå på våra ramsor. Därför tas ett sånt här förslag emot som det gör. Du behöver inte vara så skitnödig och skapa en debatt om moral för det minsta.
Oavsett vilken nivå NP har på sina ramsor så måste väl ändå folk få komma med förslag på nya ramsor?
User avatar
Nick the little dick
Posts: 217
Joined: 15 Jun 2011, 22:43

Re: Tips på ny ramsa

Post by Nick the little dick »

nomercy wrote:Men vad är det för nivå på forumet? Här tar en hen modet till sig att i sitt 5:e inlägg försöka sig på att komma med en ramsa och möts av hånfulla och direkt elaka kommentarer. Det finns definitivt andra sätt att framföra eventuell kritik på. Är vi inte alla i grund och botten vänner härinne? Fy fan.
Ursäkta, en hen?
Slappskott
Posts: 6
Joined: 01 Dec 2011, 22:52

Re: Tips på ny ramsa

Post by Slappskott »

Den var obetalbar haha
Är man politiskt korrekt heter det inte "han" eller "hon" längre.
Hen skall tydligen vara ett nytt ord i svenska språket.
Könsneutralt syftande på person utan hänsyn till kön.
Ja jädrar vad hände med att bara älska AIK & HATA LÖVEN.....

Nä natti haha jag skrattar mig till sömns nöjd med segern över Brynäs.
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Tips på ny ramsa

Post by svartgulsubkultur »

Nick the little dick wrote: Ursäkta, en hen?
"A hen", engelska för "en höna"...

Men nu ska vi inte göra en sån av en fjäder, självklart jättebra att folk kommer med tips och idéer om nya sånger och texter. Att det då också dyker upp förslag som ratas är fullt naturligt.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
User avatar
Nick the little dick
Posts: 217
Joined: 15 Jun 2011, 22:43

Re: Tips på ny ramsa

Post by Nick the little dick »

Rätt starkt ändå att en höna lyckats skriva ner det där :shock:
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Tips på ny ramsa

Post by svartgulsubkultur »

;)
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
User avatar
anton95uppsala
Posts: 669
Joined: 15 Jun 2011, 20:00
Location: Uppsala

Re: Tips på ny ramsa

Post by anton95uppsala »

nomercy wrote:Men vad är det för nivå på forumet? Här tar en hen modet till sig att i sitt 5:e inlägg försöka sig på att komma med en ramsa och möts av hånfulla och direkt elaka kommentarer. Det finns definitivt andra sätt att framföra eventuell kritik på. Är vi inte alla i grund och botten vänner härinne? Fy fan.
Om min kommentar upplevdes som hånfull ber jag om ursäkt. Självklart jättebra att folk kommer med förslag, men detta tyckte jag inte var ett bra dylikt.
User avatar
micktålbot
Posts: 544
Joined: 16 Jun 2011, 14:54

Re: Tips på ny ramsa

Post by micktålbot »

nomercy wrote:Men vad är det för nivå på forumet? Här tar en hen modet till sig att i sitt 5:e inlägg försöka sig på att komma med en ramsa och möts av hånfulla och direkt elaka kommentarer. Det finns definitivt andra sätt att framföra eventuell kritik på. Är vi inte alla i grund och botten vänner härinne? Fy fan.
Hen kanske ska avvakta och skaffa sig lite forumvana med fler inläggsantal innan hen kommer med pinsamma förslag som alla andra utom hen vet kommer bli rejält nedskjutet. Nivån på forumet för att besvara din fråga, är högre än något annat supporterforum med råge, om du tittar runt lite.
Post Reply