Svammeltråd
Moderator: Styrelsen
Re: Svammeltråd
Jag eller Larzon var väl rätt givet, kände däremot att jag ville vinna den här kampen!Ante wrote:Oväntat att du startade den...
Charter Division
han är ett svin av högre rang.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
Testing, testing...?!
“But a bigger thing than the points is trying to find that consistency and compete every night. If your stick isn't working that night, you still need to bring something to the table to help better the team.” - Bud Holloway
Add Will to skill.
Add Will to skill.
Lika barn leka bäst. Vad gör ni egentligen på kvällarna?fwd wrote:Larzon wrote:han är ett svin av högre rang.
dricker bäsch och raggar upp småflickorAnte wrote:Lika barn leka bäst. Vad gör ni egentligen på kvällarna?fwd wrote:Larzon wrote:han är ett svin av högre rang.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
Eftersom det handlar om svammel kan jag ju berätta att jag sitter i Göteborg och dricker öl m.m.
Det blev WCR igår och Metaltown idag och imorgon.!
Sjukt peppad på System of a Down ikväll!!!
Det blev WCR igår och Metaltown idag och imorgon.!
Sjukt peppad på System of a Down ikväll!!!
Är ju lite mjukare än Ztikkan jag....så jag - sitter visserligen och suger på en bärs också....men - väntar på att pajken ska skjutsa in mig och frugan till Eagles....
Surströmming om bara någon timme, riktigt längesedan var det.
Vad säger ni om ljudböcker, varför är det så att det ses så mycket finare med vanliga böcker?
Edit: Haha, ni kanske förstår att jag sitter och lyssnar på ljudbok just nu om man ser mitt nick.
Vad säger ni om ljudböcker, varför är det så att det ses så mycket finare med vanliga böcker?
Edit: Haha, ni kanske förstår att jag sitter och lyssnar på ljudbok just nu om man ser mitt nick.
Joe Walsh var behållningen....förutom då känslan av att "ha sett dem live".....
- Special Brew
Hemma ensam! Hällde upp en bautawhiskey och spelar AC/DC för kvarteret. Jag tror dom gillar det!
- anton95uppsala
Vad menas med ett lugnt möte? Brukar Brynäs ha stökiga årsmöten eller vad?
http://www.brynas.se/Nyheter/Ett-lugnt-arsmote/
Ja. Bortsett från Gevalia så är stökiga årsmöten man förknippar Brynäs med. Kuppförsök är inte ovanliga. Googla typ Janne Reander.anton95uppsala wrote:Vad menas med ett lugnt möte? Brukar Brynäs ha stökiga årsmöten eller vad?
Ett bedårande barn av sin tid.
One thing they can't take away is our loyalty and pride
Den motiveringen tar Skatteverket inte hänsyn till i sitt beslut om avslag. I stället pekar man på namnlagens text om att ”namn som kan väcka anstöt” inte är lämpliga."
http://www.dn.se/nyheter/sverige/han-fa ... heta-hv-71
- anton95uppsala
Haha.ante08 wrote:Den motiveringen tar Skatteverket inte hänsyn till i sitt beslut om avslag. I stället pekar man på namnlagens text om att ”namn som kan väcka anstöt” inte är lämpliga."
Det finns förövrigt dom som heter typ AIK vet jag, det får man heta tydligen... Såg det för en tidning för några år sedan.
Kan man byta mellannamn? I så fall skulle jag ju kunna fixa så att jag får initialerna A.I .K. Fan vad kung!
Nog fan måste du kunna detAnte wrote:Kan man byta mellannamn? I så fall skulle jag ju kunna fixa så att jag får initialerna A.I .K. Fan vad kung!
Charter Division
* Det finns 3 kvinnor som har förnamnet AIK. Av dessa har 2 namnet AIK som tilltalsnamn.Ante wrote:Kan man byta mellannamn? I så fall skulle jag ju kunna fixa så att jag får initialerna A.I .K. Fan vad kung!
* Det finns 11 män som har förnamnet AIK. Av dessa har 0 namnet AIK som tilltalsnamn.
Ett bedårande barn av sin tid.
Bara jag som ser likheten mellan Stanleycup-finalen och SM-finalen?
Det fysiska laget utan riktiga stjärnor(Boston/färjestad) mot det individuellt spelskickliga laget (AIK/Vancouver)
Målvakterna i Boston / färjestad är bra medans Vancouver/AIK får en dipp i finalserien som blir i stort sett avgörande.
den enda gången AIK vinner är i förlängningen, medan Vancouver endast vinner med uddamålet/förlängningen.
Vancouver har en poängligavinnare i laget samtidigt som Skellefteå har 3st. Medans Färjestad och Boston har väl ingen kring top10?
och ingen presterar i slutspelet
Det fysiska laget utan riktiga stjärnor(Boston/färjestad) mot det individuellt spelskickliga laget (AIK/Vancouver)
Målvakterna i Boston / färjestad är bra medans Vancouver/AIK får en dipp i finalserien som blir i stort sett avgörande.
den enda gången AIK vinner är i förlängningen, medan Vancouver endast vinner med uddamålet/förlängningen.
Vancouver har en poängligavinnare i laget samtidigt som Skellefteå har 3st. Medans Färjestad och Boston har väl ingen kring top10?
och ingen presterar i slutspelet
- Lappmössan
Bäst att ringa reningsverken i Vancouver..
- Special Brew
Såg just en damvariant av fotboll. Lite kul att Tyskland fick stryk av Japan.
Nån som sitter och har kvartsfinalserien mot lule inspelad och vill ladda upp den på tpb eller liknande?
Skulle uppskattas!
Skulle uppskattas!
http://thepiratebay.org/torrent/6340952 ... K.SlutspelGranqvist wrote:Nån som sitter och har kvartsfinalserien mot lule inspelad och vill ladda upp den på tpb eller liknande?
Skulle uppskattas!
tack som fan!
men lite seedning skulle inte skada...börjar aldrig att laddas ner..
men lite seedning skulle inte skada...börjar aldrig att laddas ner..
- Special Brew
Vilka idioter det finns på våran planet!! (Tänker på Oslohändelsen). Och sedan åker idioten ut och och mördar oskyldiga barn på en camp!
Ibland känns dödsstraff för lindrigt möjligen med osthyvel.
fruktansvärt. Fy fan.
fruktansvärt. Fy fan.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Alltså MINST 87 st! Fatta 87!! Går man säker nånstans längre??
- Lappmössan
Dödssiffran låg på 17 när jag gick och la mig, trodde visserligen att den skulle stiga men fick ändå en smärre chock..
Sjuke jävel!! Fy fan..
Sjuke jävel!! Fy fan..