Tor 8 sept kl. 19.00 - Gen-rep: AIK - Solna (träningsmatch)

Gamla matchtrådar och övriga avslutade trådar.

Moderator: Styrelsen

User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Tor 8 sept kl. 19.00 - Gen-rep: AIK - Solna (träningsmat

Post by svartgulsubkultur »

Puuuh...
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
User avatar
Special Brew
Posts: 10050
Joined: 15 Jun 2011, 14:04
Location: Linköping

Re: Tor 8 sept kl. 19.00 - Gen-rep: AIK - Solna (träningsmat

Post by Special Brew »

marre wrote:Tyvärr är det skit samma..Med tre backar av ES klass hamnar man i AS hur som helst..Fattar ni hur dålig backsidan är!!?? :cry:
Vi hamnar inte i as. Fatta det!
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Tor 8 sept kl. 19.00 - Gen-rep: AIK - Solna (träningsmat

Post by Trollet »

Att man lät Pitefoppa lägga en straff ja, undrar om det kan ha varit en självförtroendegrej? Få honom att hitta gamla stilen igen ungefär.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
svea_man
Posts: 1829
Joined: 15 Jun 2011, 16:27

Re: Tor 8 sept kl. 19.00 - Gen-rep: AIK - Solna (träningsmat

Post by svea_man »

Är det bara jag som tycker Alm är kass han var inne på bäge målen bakåt eller såg jag fel?

Alm har ju talang men han slarvar ju nå djävulst o sätter kompisarna i skiten mest hela tiden!

Däremot är Goren kung vinner alla närkamper o är en klippa i egen son o skapa nå rikigt fina lägen framåt!
marre
Posts: 3180
Joined: 15 Jun 2011, 15:51

Re: Tor 8 sept kl. 19.00 - Gen-rep: AIK - Solna (träningsmat

Post by marre »

Goren är så j-vla nyttig! Och Hur ska man kunna peta Mustonen?? oj så bra han ser ut=)=)
User avatar
Colton
Posts: 732
Joined: 15 Jun 2011, 15:07

Re: Tor 8 sept kl. 19.00 - Gen-rep: AIK - Solna (träningsmat

Post by Colton »

svea_man wrote:Är det bara jag som tycker Alm är kass han var inne på bäge målen bakåt eller såg jag fel?

Alm har ju talang men han slarvar ju nå djävulst o sätter kompisarna i skiten mest hela tiden!

Däremot är Goren kung vinner alla närkamper o är en klippa i egen son o skapa nå rikigt fina lägen framåt!
Håller med. Har sagt det tidigare, Alm är för tok för dålig för att ta en tröja i år.
User avatar
micktålbot
Posts: 542
Joined: 16 Jun 2011, 14:54

Re: Tor 8 sept kl. 19.00 - Gen-rep: AIK - Solna (träningsmat

Post by micktålbot »

Åh, jag hade helt glömt bort hur fruktansvärt less jag är på att Fahlman ska skriva Lundmarks & Marklunds i varenda satans text.
User avatar
Foppas skridskocoach
Posts: 3063
Joined: 25 Jun 2011, 11:15

Re: Tor 8 sept kl. 19.00 - Gen-rep: AIK - Solna (träningsmat

Post by Foppas skridskocoach »

micktålbot wrote:Åh, jag hade helt glömt bort hur fruktansvärt less jag är på att Fahlman ska skriva Lundmarks & Marklunds i varenda satans text.
Hehe, det har jag också stört mig på ett bra tag nu. :mrgreen:
Tigerränderna går aldrig ur.
rock
Posts: 403
Joined: 22 Jun 2011, 07:19

Re: Tor 8 sept kl. 19.00 - Gen-rep: AIK - Solna (träningsmat

Post by rock »

Colton wrote:
svea_man wrote:Är det bara jag som tycker Alm är kass han var inne på bäge målen bakåt eller såg jag fel?

Alm har ju talang men han slarvar ju nå djävulst o sätter kompisarna i skiten mest hela tiden!

Däremot är Goren kung vinner alla närkamper o är en klippa i egen son o skapa nå rikigt fina lägen framåt!
Håller med. Har sagt det tidigare, Alm är för tok för dålig för att ta en tröja i år.
Alm och Granberg bör hållas utanför truppen i år.
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Tor 8 sept kl. 19.00 - Gen-rep: AIK - Solna (träningsmat

Post by smogz »

Tycker det finns mer hos Granberg - ser nog att han får chansen i några fler matcher.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
nomercy
Posts: 546
Joined: 15 Jun 2011, 21:49

Re: Tor 8 sept kl. 19.00 - Gen-rep: AIK - Solna (träningsmat

Post by nomercy »

smogz wrote:Tycker det finns mer hos Granberg - ser nog att han får chansen i några fler matcher.
Frågan är om grabben orkar vänta typ ett helt år innan han får lira nästa gång..... 8-)
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Tor 8 sept kl. 19.00 - Gen-rep: AIK - Solna (träningsmat

Post by smogz »

Förstår inte vad du pratar om :ugeek: (fördelen med att vara moderator...)
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Colton
Posts: 732
Joined: 15 Jun 2011, 15:07

Re: Tor 8 sept kl. 19.00 - Gen-rep: AIK - Solna (träningsmat

Post by Colton »

smogz wrote:Tycker det finns mer hos Granberg - ser nog att han får chansen i några fler matcher.
Han har tagit ett kliv framåt, men det finns fortfarande saker att jobba med, speciellt vändningar. (Tror han får gå en liten kurs med Söderberg...) Det jag tänker på är tex en situation som igår där han blir ifrånåkt på kanten och måste ta en utvisning för att han inte hänger med. Det är speciellt från stillastående som han blir seg. Men trots detta så behövs hans fysik nästan eftersom vi verkligen saknar tuffa defensiva backar.
Locked