Bussresa HV borta Söndag 25/11

Moderators: Northpower Stockholm, Styrelsen

Post Reply
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by Northpower Stockholm »

Häng med till Jönköping Söndag 25/11 för att ta över serieledningen :D Bussresa från Stockholm. Vi måsta vara minst 30st för att det ska bli resa.
Matchen börjar 16.00. Matstopp på vägen ner. kortare stopp på hemresan. Åter i stockholm ca: 22:30--23.00


Pris för resan: 200 kr.
klackbiljett tillkommer: 100 kr
Anmälan endast via mejl: npsthlm@gmail.com Rubrik: HV borta ( ange namn, medlemsnummer och mobilnummer i mejlet)
Avresa: Vasagatan 16 ( tid kommer senare ).


ANMÄLDA: 12/50 Storbuss inställt PGA för få anmälda se nedan
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by Northpower Stockholm »

Bilr ingen storbuss pga för för få anmälda. Vi är just nu 1 full minibuss från Stockholm. 0m det finns intresse så fortsätt anmäl er till ytterligare en miníbuss här på forumet för samordning. Just nu är det 2/8 anmälda till andra minibussen.

Vore jättekul om vi kunde vara så många som möjligt nere i Jönköping på Söndag när vi tar över sereiledningen. :D :D
fredde_lol
Posts: 10
Joined: 18 Aug 2011, 11:19

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by fredde_lol »

Hejsan jag bor i Skellefteå och ska ner till Jönköping den 22 November för det är dreamhack och det håller på till den 25 november och sen tänkt jag fara och se Skellefteå mot hv71 i kinnaprs arena och tänkt kolla om det finns plats med någon ner till Stockholm efter matchen och eventuellt sov plats för en natt och jag betala för att sen fara vidare hem mot Skellefteå med tåg eller buss på måndag morgon , skulle bli väldigt tacksam för det =)

ni kan maila till Fredde_lol@live.se eller så når ni mig på min telefon 072-20 43 866

Mvh Fredrik
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by Trollet »

fredde_lol wrote:Hejsan jag bor i Skellefteå och ska ner till Jönköping den 22 November för det är dreamhack och det håller på till den 25 november och sen tänkt jag fara och se Skellefteå mot hv71 i kinnaprs arena och tänkt kolla om det finns plats med någon ner till Stockholm efter matchen och eventuellt sov plats för en natt och jag betala för att sen fara vidare hem mot Skellefteå med tåg eller buss på måndag morgon , skulle bli väldigt tacksam för det =)

ni kan maila till Fredde_lol@live.se eller så når ni mig på min telefon 072-20 43 866

Mvh Fredrik
Om du köper en plats för 200 kr Sthlm - Jönköping tur och retur och meddelar NP Sthlm att du bara åker med ena vägen så är det inga problem, förutsatt då att minibuss #2 fylls.

För övrigt åker man UPP till Stockholm från Jönköping.

Sovplats får nån NP-sydare svara på.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by Northpower Stockholm »

Det är frivilligt att styra upp + hyra + köra den 2.a minibussen från Stockholm. Jag kör #1:an :D :D

NP-Stockholm betalar mellanskillnaden när en FULL mini-buss med medlemmar har betalat 200 kr/var, om det blr dyrare. men ni får styra upp och fixat allt själva den som vill . :D :D
fredde_lol
Posts: 10
Joined: 18 Aug 2011, 11:19

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by fredde_lol »

okej , men jag kommer redan vara i Jönköping under den 25 så det är bara från jönköping jag behöver plats i + sov plats
SLAGARN
Posts: 45
Joined: 15 Jun 2011, 21:03

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by SLAGARN »

Hade tänkt ordna med buss 2 men det spricker på återlämning av bussen på måndag morgon. Kan någon annan fixa den biten så kan jag fortfarande vara chaufför fram och åter. Någon som kan lämna tillbaka bussen??
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by Trollet »

fredde_lol wrote:okej , men jag kommer redan vara i Jönköping under den 25 så det är bara från jönköping jag behöver plats i + sov plats
Som sagt:
Jag wrote:Om du köper en plats för 200 kr Sthlm - Jönköping tur och retur och meddelar NP Sthlm att du bara åker med ena vägen så är det inga problem
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
lh=1
Posts: 543
Joined: 16 Jun 2011, 08:33
Location: Stöckhölm

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by lh=1 »

SLAGARN wrote:Hade tänkt ordna med buss 2 men det spricker på återlämning av bussen på måndag morgon. Kan någon annan fixa den biten så kan jag fortfarande vara chaufför fram och åter. Någon som kan lämna tillbaka bussen??
Hänger det bara på det kan jag återlämna den!
fredde_lol
Posts: 10
Joined: 18 Aug 2011, 11:19

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by fredde_lol »

Trollet wrote:
fredde_lol wrote:okej , men jag kommer redan vara i Jönköping under den 25 så det är bara från jönköping jag behöver plats i + sov plats
Som sagt:
Jag wrote:Om du köper en plats för 200 kr Sthlm - Jönköping tur och retur och meddelar NP Sthlm att du bara åker med ena vägen så är det inga problem
okej du tänkte så , jo beror på om jag hittar en sov plats i stockholm
fredde_lol
Posts: 10
Joined: 18 Aug 2011, 11:19

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by fredde_lol »

någon som har en sovplats över i Stockholm efter hv71 matchen gäller bara en natt ?

ni kan maila till Fredde_lol@live.se eller så når ni mig på min telefon 072-20 43 866
User avatar
Nick the little dick
Posts: 217
Joined: 15 Jun 2011, 22:43

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by Nick the little dick »

Blir det en minibuss 2??
Last edited by Nick the little dick on 21 Nov 2012, 23:47, edited 1 time in total.
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by Northpower Stockholm »

Nick the little dick wrote:Blir det ett minibuss 2??

se tidigare inlägg:

av Northpower Stockholm » 19 nov 2012, 19:19

Det är frivilligt att styra upp + hyra + köra den 2.a minibussen från Stockholm. Jag kör #1:an

NP-Stockholm betalar mellanskillnaden när en FULL mini-buss med medlemmar har betalat 200 kr/var, om det blr dyrare. men ni får styra upp och fixat allt själva den som vill
User avatar
Nick the little dick
Posts: 217
Joined: 15 Jun 2011, 22:43

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by Nick the little dick »

Jag anmäler mig till hemresa i minibussen. Bara hem. 3 i buss 2 nu alltså
User avatar
Nick the little dick
Posts: 217
Joined: 15 Jun 2011, 22:43

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by Nick the little dick »

Provar en sista gång, det finns inget sätt att komma hem till Sthlm förutom tåg efter matchen?
User avatar
Markman
Posts: 7836
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by Markman »

Nick the little dick wrote:Provar en sista gång, det finns inget sätt att komma hem till Sthlm förutom tåg efter matchen?
Buss finns ju också, men det var kanske inte det du tänkte på?
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
User avatar
Nick the little dick
Posts: 217
Joined: 15 Jun 2011, 22:43

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by Nick the little dick »

Nä tänkte mer nån bil eller minibuss eller nåt :)
SLAGARN
Posts: 45
Joined: 15 Jun 2011, 21:03

Re: Bussresa HV borta Söndag 25/11

Post by SLAGARN »

Blir nog ingen andra mini. För få anmälningar och därmed drar jag mig ur nu för att styra upp och styra med för den delen :-)
Hoppas på mer intresse till nästa resa.
Post Reply