Osten "psykar" AIK

Gamla matchtrådar och övriga avslutade trådar.

Moderator: Styrelsen

Locked
Trollet
Posts: 8489
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Osten "psykar" AIK

Post by Trollet »

http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... rkerivalen
- Dels har de tappat många ledande spelare. Sen så tror jag inte att det är en så jätteenkel miljö att spela i om det börjar gnissla lite. Det blir ganska snabbt 1 000 personer mindre på läktaren. Jag är lite rädd att de kan få en reaktion.
Fjolåret var bästa säsongen på 30 år och våra publiksiffror har helt uppenbart ingenting med lagets prestation att göra. Så vad menar Osten?
- Det är väl ingen skillnad mot något annat ställe. Det är alltid jobbigt när det går dåligt oavsett var man spelar. Men det vet "Osten" nog mycket mer om än vad jag vet... Jag har i alla fall ingen erfarenhet av det.
Hadelöv 1
Osten 0
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
Colton
Posts: 732
Joined: 15 Jun 2011, 15:07

Re: Osten "psykar" AIK

Post by Colton »

Trollet wrote:http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... rkerivalen
- Dels har de tappat många ledande spelare. Sen så tror jag inte att det är en så jätteenkel miljö att spela i om det börjar gnissla lite. Det blir ganska snabbt 1 000 personer mindre på läktaren. Jag är lite rädd att de kan få en reaktion.
Fjolåret var bästa säsongen på 30 år och våra publiksiffror har helt uppenbart ingenting med lagets prestation att göra. Så vad menar Osten?
- Det är väl ingen skillnad mot något annat ställe. Det är alltid jobbigt när det går dåligt oavsett var man spelar. Men det vet "Osten" nog mycket mer om än vad jag vet... Jag har i alla fall ingen erfarenhet av det.
A-fop 1
Osten 0
De var hadelöv som sa det där sista.
Trollet
Posts: 8489
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Osten "psykar" AIK

Post by Trollet »

Colton wrote:
Trollet wrote:http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... rkerivalen
- Dels har de tappat många ledande spelare. Sen så tror jag inte att det är en så jätteenkel miljö att spela i om det börjar gnissla lite. Det blir ganska snabbt 1 000 personer mindre på läktaren. Jag är lite rädd att de kan få en reaktion.
Fjolåret var bästa säsongen på 30 år och våra publiksiffror har helt uppenbart ingenting med lagets prestation att göra. Så vad menar Osten?
- Det är väl ingen skillnad mot något annat ställe. Det är alltid jobbigt när det går dåligt oavsett var man spelar. Men det vet "Osten" nog mycket mer om än vad jag vet... Jag har i alla fall ingen erfarenhet av det.
A-fop 1
Osten 0
De var hadelöv som sa det där sista.

Din jävel, du hann citera på den minuten det låg ute :) Ändrade direkt jag hade postat.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
Foppas skridskocoach
Posts: 3085
Joined: 25 Jun 2011, 11:15

Re: Osten "psykar" AIK

Post by Foppas skridskocoach »

Känns rätt uppenbart vem vinnaren i "psykkriget" är. :-)
Tigerränderna går aldrig ur.
User avatar
Sketch
Posts: 1072
Joined: 15 Jun 2011, 14:51

Re: Osten "psykar" AIK

Post by Sketch »

Den verkliga rubriken: "Expressen har nyhetstorka"
User avatar
Ante
Posts: 1096
Joined: 15 Jun 2011, 19:17

Re: Osten "psykar" AIK

Post by Ante »

Osten har för övrigt missförstått allt. Det är när det går riktigt bra det inte kommer så mycket folk!
User avatar
Plissken
Posts: 234
Joined: 15 Jun 2011, 23:25
Location: Skellefteå, Sweden
Contact:

Re: Osten "psykar" AIK

Post by Plissken »

Ante wrote:Osten har för övrigt missförstått allt. Det är när det går riktigt bra det inte kommer så mycket folk!
+1 på det.
Brain: Swear to God Snake, I thought you were dead...
Snake Plissken: Yeah, you and everybody else!
User avatar
eastman
Posts: 23
Joined: 15 Jun 2011, 16:54
Location: Skellefteå

Re: Osten "psykar" AIK

Post by eastman »

Ante wrote:Osten har för övrigt missförstått allt. Det är när det går riktigt bra det inte kommer så mycket folk!
Jo, det har jag också tänkt på. Speciellt konstigt är det ju nu när aik spelar riktigt rolig anfalls-hockey som verkligen är bättre att se på plats.
Locked