Bra jobbat igår!

Resor, Tifo, Ramsor mm

Moderator: Styrelsen

Post Reply
momomo
Posts: 6
Joined: 11 Mar 2012, 15:11

Bra jobbat igår!

Post by momomo »

Först ett litet, WOW! riktigt bra jobbat med tifot. Det var HUR grymt som helst. Mäktigt att se på TV! Ni gjorde ett sånt jävla bra jobb alltså. Fortsätt kämpa! Bara 11 matcher kvar! ;)

Nu till min fråga, den otroligt sköna låten i inledningen "Hej här är vi sveriges bästa lag", jag känner typ inte igen den att den spelas? o.O Finns den på itunes eller något?

Åter igen, GRYM insats!! All eloge!
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Bra jobbat igår!

Post by fwd »

momomo wrote:Först ett litet, WOW! riktigt bra jobbat med tifot. Det var HUR grymt som helst. Mäktigt att se på TV! Ni gjorde ett sånt jävla bra jobb alltså. Fortsätt kämpa! Bara 11 matcher kvar! ;)

Nu till min fråga, den otroligt sköna låten i inledningen "Hej här är vi sveriges bästa lag", jag känner typ inte igen den att den spelas? o.O Finns den på itunes eller något?

Åter igen, GRYM insats!! All eloge!
Tack så mycket, alltid roligt när saker och ting uppskattas.

Låten som spelades är en låt som är inspelad i råversion, men kommer inte att släppas pga texten inte är "komplett". Ruskigt bra låt som eventuellt vidareutvecklas inför nästa säsong.
Charter Division
momomo
Posts: 6
Joined: 11 Mar 2012, 15:11

Re: Bra jobbat igår!

Post by momomo »

fwd wrote:
momomo wrote:Först ett litet, WOW! riktigt bra jobbat med tifot. Det var HUR grymt som helst. Mäktigt att se på TV! Ni gjorde ett sånt jävla bra jobb alltså. Fortsätt kämpa! Bara 11 matcher kvar! ;)

Nu till min fråga, den otroligt sköna låten i inledningen "Hej här är vi sveriges bästa lag", jag känner typ inte igen den att den spelas? o.O Finns den på itunes eller något?

Åter igen, GRYM insats!! All eloge!
Tack så mycket, alltid roligt när saker och ting uppskattas.

Låten som spelades är en låt som är inspelad i råversion, men kommer inte att släppas pga texten inte är "komplett". Ruskigt bra låt som eventuellt vidareutvecklas inför nästa säsong.
Okej, synd. :) Amen skön var den i alla fall! Vi alla som såg matchen hos mig var imponerade av tifot och flaggorna. Den stora flaggan var FET!
Jablonic
Posts: 749
Joined: 12 Jun 2011, 17:59

Re: Bra jobbat igår!

Post by Jablonic »

Texten är komplett, men det har blivit lite hinder på vägen för att den ska kunna släppas på riktigt. Får väl se om det blir av senare under slutspelet eller något.
User avatar
barrskog
Posts: 1102
Joined: 15 Jun 2011, 23:52

Re: Bra jobbat igår!

Post by barrskog »

Jablonic wrote:Texten är komplett, men det har blivit lite hinder på vägen för att den ska kunna släppas på riktigt. Får väl se om det blir av senare under slutspelet eller något.
Jobba mot det.. det vore grymt! Klockrent intro måste jag säga.. bra jobbat
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Bra jobbat igår!

Post by fwd »

Charter Division
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Bra jobbat igår!

Post by svartgulsubkultur »

Är det bara jag som är tondöv, eller är det Wolfman som kör leadvocals på den där inspelningen?
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
Jablonic
Posts: 749
Joined: 12 Jun 2011, 17:59

Re: Bra jobbat igår!

Post by Jablonic »

Det är du som är tondöv... :twisted:
Kokka
Posts: 4
Joined: 17 Jun 2011, 15:05

Re: Bra jobbat igår!

Post by Kokka »

SGSK till övik?!
User avatar
Wolfman
Posts: 224
Joined: 21 Jun 2011, 15:18

Re: Bra jobbat igår!

Post by Wolfman »

Mystiken kring denna låt är verkligen... mystiskt.
Pontusbackstrom
Posts: 354
Joined: 03 Jul 2011, 17:43

Re: Bra jobbat igår!

Post by Pontusbackstrom »

Måste säga jag också att matchen i Lördags var riktigt riktigt mäktigt inledning! Hade så gärna vilja stått där! Men satt hemma i Sundsvall och tittade på matchen och det blev så att man rös i hela kroppen!

Otroligt bra jobbat av alla er som gjort tifot! och med flaggorna på sittplats, för vid varje mål så var det riktigt fränt att se att alla vifta med dom också. Stort cred till er!
User avatar
svartgulsubkultur
Posts: 11014
Joined: 25 May 2011, 11:59

Re: Bra jobbat igår!

Post by svartgulsubkultur »

Kokka wrote:SGSK till övik?!
Inte jag personligen men alla ni som åker tar väl med er en rekorderlig dos svartgul subkultur och visar sulfitpacket vars skåpet ska stå.
And I will pray for her. I will call her name out loud. I would bleed for her. If I could only see her now.
Post Reply