Publiken
Moderator: Styrelsen
- TigerShark
Re: Publiken
Hur fan kan kön på biljettsidan ta sån tid? Sitter folk och sover när dom väl kommer fram till bokningen? Ser ju mörkt ut att få tag på biljett när det tar sån tid.
Skickat från min SM-S931B via Tapatalk
Jag fick välja nya platser fyra gånger eftersom de jag valt försvann....
Fördelen är kanske att inte alla bortasitt blir sålda..?!
Om vi säger såhär, Skellefteå har nog tjänat in rätt bra med kosing på alla nytecknande medlemmar de senaste 48h. Som jag skrev tidigare, vi säsongsmedlemmar borde givetvis fått bättre förtur, det trots att jag lyckades komma åt de biljetterna jag ville.
- TigerShark
Exakt så är det, var väl den enda förmånen man hade?Erwynn wrote:Medhåll, urholkar värdet om det enbart behöver tecknas "ifall att".
I princip är det biljetter det handlar om för 99%. Sen har vi även rätt att delta på årsmöte och blir då och då inbjudna till medlemsträffar. Så finns vissa förmåner utöver "känslan" att vara medlem men klart det handlar om förtur till biljetter för majoriteten.TigerShark wrote: ↑17 Apr 2026, 13:55Exakt så är det, var väl den enda förmånen man hade?Erwynn wrote:Medhåll, urholkar värdet om det enbart behöver tecknas "ifall att".
Slut till båda matcherna nu i alla fall. Kommer väl säkert loss returer och reservationer under dagen.
Hata allt.
-
king_louie
Till finalerna går det bort ganska många biljetter till diverse potentater också så det finns färre biljetter till salu än normalt
-
king_louie
Kommer det öht att finnas några biljetter att släppa på tisdag till icke medlemmar?
Släpper man inte alla biljetter på en gång eller tjuvhåller man på några till på tisdag? Tror inte det, verkar ju konstigt i så fall.king_louie wrote: ↑17 Apr 2026, 14:49 Kommer det öht att finnas några biljetter att släppa på tisdag till icke medlemmar?
Grattis till alla som lyckades fixa biljetter, satan i mig sicket tryck. Nu jävlar brölar vi över Rögle.
…. å vill jag fan inte se en enda tom stol på läktarna. Då blir man lätt upprörd efter jag inte fick tag på nån biljett.
När släpper AIK tillbaka Rögles kvotbiljetter som inte är sålda. Visst är det på matchdagen?
Gå in och kolla lite då och då om ni är utan, finns tre nu på sektion J bredvid varandra till final 1. Kommer nog en del returer.
Exakt, in å kika lite så ofta de går för de studsar tillbaka platser då & då.
Årskortsbokningen inför kommande säsong har öppnat och aktiv sittplats är med som alternativ. Vilket måste betyda att det blir permanent under kommande säsong? Svårt och veta hur det lockar i en grundserie, men varit en magnifik injektion under årets slutspel.
Sen borde det betyda att event läktaren flyttas, vilket hade varit förbannat skönt då vi slipper se sektionen eka halv-tom var och varannan match för att event gästerna hellre sitter kvar i restaurangen under matchens gång.
Sen borde det betyda att event läktaren flyttas, vilket hade varit förbannat skönt då vi slipper se sektionen eka halv-tom var och varannan match för att event gästerna hellre sitter kvar i restaurangen under matchens gång.
Patetiskt alla biljetter borta när jag kom in 6 över. Inte en chans att dom inte gett ut länken i förtid. Usch.
Fanns sittplats när jag kom in 12min över dock köpte jag stå.
Jo, var omöjligt att få biljett då de blev tagna direkt. Tråkigt. Och ja, det har funnits en länk ute för speciella?
Otroligt synd att många som vart medlemmar under hela säsongen inte verkar ha fått biljett. Fyfan vilket piss. Glad man har sin fasta plats just dessa dagar
Hata allt.
Med det sagt söker jag en biljett till lördag, stå helst. Sitt funkar men då hade drömmen varit två bredvid varandra. Testar detta långskott, bättre än att ge upp. Har varit medlem flera år i följd.
- Foppas skridskocoach
Man måste ju få till ett bättre system för det här. Nog för att man säkert är nöjda med att biljetterna säljer slut omgående, men om folk upplever tilldelningssystemet som godtyckligt/orättvist kommer man att gå miste om framtida biljettintäkter.
För egen del har jag inte ens bemödat mig söka biljetter vid vissa av hemmamatcherna i slutspelet, då systemet är så frustrerande.
För egen del har jag inte ens bemödat mig söka biljetter vid vissa av hemmamatcherna i slutspelet, då systemet är så frustrerande.
Tigerränderna går aldrig ur.
Ska vi glädjas åt något så gör nog Skellefteå ett helt otroligt + resultat detta slutspel, med så många slutsålda matcher och de korta resorna till Luleå i semin. Det är nog ett par miljoner extra vi snackar om. Bara matchen på lördag borde ju kunna lösa ett nytt kontrakt åt Bryggman och så det blir över!
Får hoppas att folk är lika taggade till hösten med.