Ultron wrote: ↑04 Apr 2024, 18:52
”Han har gett professionalism ett ansikte och visat alla i vår organisation vad som krävs för att nå absolut toppnivå” (Kenttä om Rahimi)
Toppnivå = säkra allsvensk slutspelsplats i sista matchen. Professionalismens ansikte ler mot Löven.
Spelar du bara dum eller fattar du verkligen inte vad som menas?
-Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Ultron wrote: ↑04 Apr 2024, 18:52
”Han har gett professionalism ett ansikte och visat alla i vår organisation vad som krävs för att nå absolut toppnivå” (Kenttä om Rahimi)
Toppnivå = säkra allsvensk slutspelsplats i sista matchen. Professionalismens ansikte ler mot Löven.
Spelar du bara dum eller fattar du verkligen inte vad som menas?
???
Jag pekar bara på dubbelfelet i Kenttäs uttalande.
Hovrar över skicka-knappen som kommentar till min (Visionites) VDs inlägg på LinkedIn att de köpt namnrättigheterna:
"Som Skellefteå AIK-are och Visionite-anställd måste jag nog fundera lite över min framtid . Visionite vill väl inte ses som ett konkursmässigt looserföretag av den hockeyintresserade delen av befolkningen? Eller?"
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Ultron wrote: ↑14 Jun 2024, 15:55
Nja, –4,3 miljoner vad? Vilket ju är hyfsat illa ändå på allsvensk nivå. En tredjedel av det egna kapitalet brändes alltså på en säsong.
Nä, resten av skulden är uppskjuten. Det är skatt de inte har råd att betala nu.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Såg större delen av OIK-Löven, Lukas gjorde inget större väsen av sig.
Första målgivande passet var på tekning, en petning till back som satte en handledare rakt upp i krysset.
Andra målgivande passet var däremot snyggt, det som resulterade i mål i tom kasse.
Men annars väldigt anonym som sagt, syns att självförtroendet inte är på topp direkt.