3kr

Diskutera matcher, spelare och nyförvärv

Moderator: Styrelsen

Post Reply
User avatar
nr86
Posts: 5386
Joined: 20 Jun 2011, 20:30

3kr

Post by nr86 »

Oj vad skönt att vi ”bara” har Ogge som uttagen till pajasturneringen. Bara skaderisker. Nu får laget svetsas samman och formationer sätta sitt spel. Ogge undantaget då. Det var länge sedan vi hade bara 1 spelare med när förbundskaptenen kan välja och vraka. Brukar bli en del återbud pga skador men jag hoppas ingen fler ”drabbas”. Spelarna åker säkert mer än gärna på dessa jippon då de slipper träningen hemma som brukar skruvas upp en del under landslagsbreaken.
ante08
Posts: 2605
Joined: 15 Jun 2011, 14:09

Re: 3kr

Post by ante08 »

nr86 wrote: 30 Jan 2024, 14:26 Oj vad skönt att vi ”bara” har Ogge som uttagen till pajasturneringen. Bara skaderisker. Nu får laget svetsas samman och formationer sätta sitt spel. Ogge undantaget då. Det var länge sedan vi hade bara 1 spelare med när förbundskaptenen kan välja och vraka. Brukar bli en del återbud pga skador men jag hoppas ingen fler ”drabbas”. Spelarna åker säkert mer än gärna på dessa jippon då de slipper träningen hemma som brukar skruvas upp en del under landslagsbreaken.
Finns ju en tråd redan i Övrig Hockey om Tre Kronor. Posta där istället...
lobo
Posts: 1592
Joined: 17 Jun 2011, 08:18

Re: 3kr

Post by lobo »

finns många anledningar att inte gilla Larmi....

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

"They'll follow us to the ends of the world!" - Bud Holloway
lobo
Posts: 1592
Joined: 17 Jun 2011, 08:18

Re: 3kr

Post by lobo »

lobo wrote:finns många anledningar att inte gilla Larmi....

Sent from my SM-G991B using Tapatalk
HAHA, min mest lyckade jinx hittills

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

"They'll follow us to the ends of the world!" - Bud Holloway
marre
Posts: 3208
Joined: 15 Jun 2011, 15:51

Re: 3kr

Post by marre »

Rissanen hade man vilja haft hit,snacka om stabil
User avatar
haggloader
Posts: 710
Joined: 18 Jun 2011, 22:34

Re: 3kr

Post by haggloader »

Jag tror inte jag skulle byta Linus Söderström mot Filip Gustafsson...
Empress
Posts: 7165
Joined: 15 Aug 2011, 11:12

Re: 3kr

Post by Empress »

Skulle inte byta Pudas mot Hedman.
Randyandy
Posts: 95
Joined: 22 Jun 2011, 12:13

Re: 3kr

Post by Randyandy »

Hade hellre bytt han mot mot Arvid Lundberg. Backar som inte kan spela försvarsspel är nog det värsta jag vet.
Kassa målvakter med, varför är inte Linus S med?
p-play
Posts: 6835
Joined: 08 Nov 2011, 19:08

Re: 3kr

Post by p-play »

Jag hade nog bytt ut många backar mot Salomonsson. Han skulle ha överglänst många. Hallam verkar ha svårt att implementera Växjö-spelet. Det såg mer ut som juniorhockey defensivt sett.
Frantisek Pospisil
Posts: 1438
Joined: 20 Mar 2020, 17:46

Re: 3kr

Post by Frantisek Pospisil »

Var nere i Ostrava å tittade.
Det som omedelbart stack ut var Hedmans otroligt dåliga spel. Han kanske är världsmästare på att dumpa puck i NHL, men här sken verkligen obegåvningen igenom. Detta + glidande till bytena gjorde mig vansinnig.
Han är inte ensam ansvarig för fiaskot men en stor del då Halloumi verkar starstruck och spelade honom både i ur och skur samt dur.
Hedman
Posts: 287
Joined: 17 Jun 2011, 10:25

Re: 3kr

Post by Hedman »

Hedman fungerar på liten rink men inte på stor! Ser orörlig ut! Nja har nog snart gjort sitt i Tampa och spelar istället av en säsong i MoDo som rundningsmärke!
Post Reply