Löven

Andra lag, serier och spelare

Moderator: Styrelsen

Ultron
Posts: 383
Joined: 24 Apr 2012, 08:51

Re: Löven

Post by Ultron »

Lövens hemsida om att Fredric Andersson slutar: "Han är en fantastisk ledare som är en stor anledning till Björklövens framgångar de senaste åren."

Vilka framgångar frågar man sig? (Tröjan i taket då?)
Ultron
Posts: 383
Joined: 24 Apr 2012, 08:51

Re: Löven

Post by Ultron »

”Han har gett professionalism ett ansikte och visat alla i vår organisation vad som krävs för att nå absolut toppnivå” (Kenttä om Rahimi)

Toppnivå = säkra allsvensk slutspelsplats i sista matchen. Professionalismens ansikte ler mot Löven.
Chippen
Posts: 14294
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Löven

Post by Chippen »

Ultron wrote: 04 Apr 2024, 18:52 ”Han har gett professionalism ett ansikte och visat alla i vår organisation vad som krävs för att nå absolut toppnivå” (Kenttä om Rahimi)

Toppnivå = säkra allsvensk slutspelsplats i sista matchen. Professionalismens ansikte ler mot Löven.
Spelar du bara dum eller fattar du verkligen inte vad som menas?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Löven

Post by Trollet »

Löven sparkar alla tränarna. Väldigt tråkigt.
Dock får de betala två år till för Stråhle, alltid något!
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Ultron
Posts: 383
Joined: 24 Apr 2012, 08:51

Re: Löven

Post by Ultron »

Chippen wrote: 04 Apr 2024, 21:37
Ultron wrote: 04 Apr 2024, 18:52 ”Han har gett professionalism ett ansikte och visat alla i vår organisation vad som krävs för att nå absolut toppnivå” (Kenttä om Rahimi)

Toppnivå = säkra allsvensk slutspelsplats i sista matchen. Professionalismens ansikte ler mot Löven.
Spelar du bara dum eller fattar du verkligen inte vad som menas?
???

Jag pekar bara på dubbelfelet i Kenttäs uttalande.
ante08
Posts: 2587
Joined: 15 Jun 2011, 14:09

Re: Löven

Post by ante08 »

Klara för J20 Nationell nästa säsong.
User avatar
smogz
Posts: 5700
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Löven

Post by smogz »

Tydligen har min arbetsgivare Visionite köpt namnet på Björklövens Arena så nu måste jag säga upp mig.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
lobo
Posts: 1578
Joined: 17 Jun 2011, 08:18

Re: Löven

Post by lobo »

smogz wrote: 18 Apr 2024, 10:44 Tydligen har min arbetsgivare Visionite köpt namnet på Björklövens Arena så nu måste jag säga upp mig.
Tråkigt, att dom inte tänker på sånt...... :D :roll: Drabbar ju helt oskyldiga, duktiga medarbetare
"They'll follow us to the ends of the world!" - Bud Holloway
User avatar
smogz
Posts: 5700
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Löven

Post by smogz »

Hovrar över skicka-knappen som kommentar till min (Visionites) VDs inlägg på LinkedIn att de köpt namnrättigheterna:

"Som Skellefteå AIK-are och Visionite-anställd måste jag nog fundera lite över min framtid 😶 . Visionite vill väl inte ses som ett konkursmässigt looserföretag av den hockeyintresserade delen av befolkningen? Eller?"
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Hedman
Posts: 286
Joined: 17 Jun 2011, 10:25

Re: Löven

Post by Hedman »

Björn Hellqvist ny tränare! Kan tyvärr bli bra för löven!
Ultron
Posts: 383
Joined: 24 Apr 2012, 08:51

Re: Löven

Post by Ultron »

Som att kasta pärlor åt svin. Stackars Björn!
Post Reply