CHL - Innsbruck-Skellefteå AIK 17/10 kl 19:30

Diskutera matcher, spelare och nyförvärv

Moderator: Styrelsen

User avatar
haggloader
Posts: 706
Joined: 18 Jun 2011, 22:34

Re: CHL - Innsbruck-Skellefteå AIK 17/10 kl 19:30

Post by haggloader »

Humlannitton wrote: 18 Oct 2023, 17:45 Tycker det är ett pinsamt gnällande över en ung kille som bara vill spela hockey. Det är en människa under hjälmen. Hur lätt är det att alltid säga rätt saker i media?

Jag tycker personligen inte att Keilin platsar just nu, men han skulle kanske kunna utvecklas i en större roll i ett annat lag. Sen måste man väl fatta att det är jobbigt för en kille som varit halt ordinarie i SHL att droppa till ettan.
Först klagar du på det vi skriver, sen skriver du att han inte platsar i AIK som förmodligen är hans förstahandsalternativ...Det är en människa under hjälmen.
User avatar
Humlannitton
Posts: 1507
Joined: 15 Jun 2011, 14:37

Re: CHL - Innsbruck-Skellefteå AIK 17/10 kl 19:30

Post by Humlannitton »

haggloader wrote: 18 Oct 2023, 18:39
Humlannitton wrote: 18 Oct 2023, 17:45 Tycker det är ett pinsamt gnällande över en ung kille som bara vill spela hockey. Det är en människa under hjälmen. Hur lätt är det att alltid säga rätt saker i media?

Jag tycker personligen inte att Keilin platsar just nu, men han skulle kanske kunna utvecklas i en större roll i ett annat lag. Sen måste man väl fatta att det är jobbigt för en kille som varit halt ordinarie i SHL att droppa till ettan.
Först klagar du på det vi skriver, sen skriver du att han inte platsar i AIK som förmodligen är hans förstahandsalternativ...Det är en människa under hjälmen.
Det är väl en jävla skillnad på att kommentera vad han utför på isen, och att kommentera vem han är som människa?
User avatar
haggloader
Posts: 706
Joined: 18 Jun 2011, 22:34

Re: CHL - Innsbruck-Skellefteå AIK 17/10 kl 19:30

Post by haggloader »

Jag tänker att det hänger ihop.
Hur man hanterar med- och motgång formar en som hockeyspelare.
LeeGoren
Posts: 374
Joined: 04 Nov 2011, 00:10

Re: CHL - Innsbruck-Skellefteå AIK 17/10 kl 19:30

Post by LeeGoren »

Vilket jäkla gnäll. Han är ruggigt professionell och har väldigt bra driv. Att börja hävda att han är bortskämd, curlad och har tveksam karaktär är bs.
Antos
Posts: 288
Joined: 18 Jun 2011, 15:27

Re: CHL - Innsbruck-Skellefteå AIK 17/10 kl 19:30

Post by Antos »

LeeGoren wrote: 18 Oct 2023, 20:55 Vilket jäkla gnäll. Han är ruggigt professionell och har väldigt bra driv. Att börja hävda att han är bortskämd, curlad och har tveksam karaktär är bs.
Jag tycker det är Aik som har misslyckats i frågan när det kommer till han, en utlåning skulle ha varit klar redan innan säsongen. Han är ju en spelare som ska spela högt upp i ett lag och där är han inte idag på SHL nivå.
Post Reply