Tränarna

Diskutera matcher, spelare och nyförvärv

Moderator: Styrelsen

User avatar
Erwynn
Posts: 2412
Joined: 21 Jun 2011, 21:08

Re: Tränarna

Post by Erwynn »

gurra wrote:Vad är det som antyder på att det just är Bert som jonte syftar till med den tweeten? Vet vi att det är så? Kan det inte lika gärna vara exempelvis löneläget i växjö kontra skellefteå? (Frågor från en utan twitter och närmare insyn i jonathan hedströms nuvarande liv samt åsikter).
Han svarar i en subtweet ”ja” på frågan om det är Bert det handlar om. Fortfarande grinig för att AIK tackade nej till honom för kaffepengar för några säsonger sedan.
Hata allt.
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Tränarna

Post by smogz »

Ja eller så vet han något som inte vi vet. Fan vet vad som pågår, kanske inget. Vet inte riktigt vad jag hoppas. Eller jag hoppas att det inte är något men samtidigt hoppas jag på nya röster i båset. Vad hoppas jag mer på av dom två? Nya röster i båset kanske. Innebör det att jag borde hoppas att Bert med ett (två?) år kvar på kontraktet är en usel coach. Ja kanske, men bara om han får sparken, inte om han blir kvar. Dilemma.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
nishog04
Posts: 6220
Joined: 01 Nov 2012, 20:08

Re: Tränarna

Post by nishog04 »

Hur ser det förresten ut med Klockare? Han står inte kvar på eliteprospect.
John
Posts: 257
Joined: 16 Jun 2011, 23:42

Re: Tränarna

Post by John »

På Eliteprospectappen står det att Bert är ass coach i AIK 18/19. På Klockare finns inga uppgifter för 18/19. Men det är inte första gången det är fel, ifall det nu är fel.
nishog04
Posts: 6220
Joined: 01 Nov 2012, 20:08

Re: Tränarna

Post by nishog04 »

Vill minnas att deras kontrakt går omlott, men att Klockare var den senaste att förlänga. Någon som jag koll?

Känns orimligt att det skulle flyga under hockeysveriges radar helt och hållet. Måste vara, som du säger, ett fel på eliteprospect.
Frittel
Posts: 41
Joined: 08 Apr 2012, 12:00

Re: Tränarna

Post by Frittel »

Klockare har kontrakt till 2019. Skrev på ett tvåårsavtal för ett år sen.
nishog04
Posts: 6220
Joined: 01 Nov 2012, 20:08

Re: Tränarna

Post by nishog04 »

Ok, tack!
Gezim
Posts: 170
Joined: 03 Jul 2011, 17:49

Re: Tränarna

Post by Gezim »

msoe
Posts: 1630
Joined: 10 Apr 2012, 14:52

Re: Tränarna

Post by msoe »

Ja, frågan är ju hur tungt Alfs ord väger när han uttalar sig om AIK, men man måste bara älska Lars Brännströms kommentar där ovanför.
MBB

Re: Tränarna

Post by MBB »

msoe wrote:Ja, frågan är ju hur tungt Alfs ord väger när han uttalar sig om AIK, men man måste bara älska Lars Brännströms kommentar där ovanför.
Skellefteness
User avatar
karjala
Posts: 993
Joined: 18 Jun 2011, 12:56
Location: Centrum

Re: Tränarna

Post by karjala »

Skrev till Alf på Twitter att han kan skriva ut det han vet om Bert om han nu är så säker, men han har inte gjort det.

Känns som han är lite bitter och bara vill sprida rykten.
Post Reply