TV_abonnemang för Elitserien och NHL

Allt Annat

Moderator: Styrelsen

User avatar
schteffe
Posts: 1922
Joined: 25 May 2011, 15:50

Re: TV_abonnemang för Elitserien och NHL

Post by schteffe »

Dom borde verkligen få till ett bortamatch-abonnemang, borde väl vara i klubbarnas intresse också om de vill fylla hallarna.
Chippen
Posts: 14284
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: TV_abonnemang för Elitserien och NHL

Post by Chippen »

Visst hade de det en gång i tiden?
Om jag inte minns fel så hade de även ett klubbkort dör du bara fick se ditt lag matcher.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: TV_abonnemang för Elitserien och NHL

Post by Trollet »

schteffe wrote:Dom borde verkligen få till ett bortamatch-abonnemang, borde väl vara i klubbarnas intresse också om de vill fylla hallarna.
Cmore vägrar återinföra bortakortet, de kör stenhårt på abonnemang. AIK har försökt men Cmore har rättigheterna och bestämmer ju över sitt utbud.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
päran
Posts: 536
Joined: 29 Jun 2011, 06:47

Re: TV_abonnemang för Elitserien och NHL

Post by päran »

Trollet wrote:
schteffe wrote:Dom borde verkligen få till ett bortamatch-abonnemang, borde väl vara i klubbarnas intresse också om de vill fylla hallarna.
Cmore vägrar återinföra bortakortet, de kör stenhårt på abonnemang. AIK har försökt men Cmore har rättigheterna och bestämmer ju över sitt utbud.
Jag är övertygad att klubbarna skulle kunna erbjuda 20% eller mer rabatt på ett cmore-abonnemang i samband med köp av årskort hos valfri hockeyklubb.

Studenter har redan den dealen och om hockeyligan skulle vilja premiera sina trogna åskådare tror jag att ett sånt avtal skulle vara möjligt.

Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: TV_abonnemang för Elitserien och NHL

Post by Trollet »

Bra idé! Föreslå den för Billing!
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Post Reply