Bussresa till final 4

Resor, Tifo, Ramsor mm

Moderator: Styrelsen

Post Reply
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Bussresa till final 4

Post by Trollet »

Busskuska med NP till Växjö!

Finalspelet drar snart igång och att det kommer bli ett jävla drag i arenan här hemma är ett som är säkert. Vi har som mål att följa, stödja och hylla laget, och det gäller så klart även på bortaplan.

Därför vill jag nu veta om du är intresserad av att följa med NP på en bussresa till Växjö för att överrösta deras eländiga klappor och skapa ett enormt tryck även på bortaplan. Om intresset finns kommer vi ordna en resa till match nr 4 söndagen den 19 april. Matchen spelas kl 18.30 och det är 116 mil till Växjö så avresetid lär bli natten mot söndag.

Om intresset finns så kommer vi se till att det blir en bussresa och kommer då att ta upp anmälan på riktigt samt gå ut med fullständig information. Priset kommer att bli maximalt 800 kr inklusive matchbiljett, tänk på att du får många timmars trevligt sällskap och underhållning för de pengarna!

Du kan anmäla intresse på vår Facebooksida eller via mail till info@northpower.nu. Anmäl dig bara om du vill åka "utan villkor", dvs inte om du bara har tänkt åka om matchen är avgörande osv.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Bussresa till final 4

Post by Skidrow »

Jävla synd att Tv4 tvingade fram flytt så det inte blev en Lördagsmatch, då hade jag följt med :(
User avatar
smogz
Posts: 5694
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Bussresa till final 4

Post by smogz »

Och jag är tvärtom jävligt glad att det blir söndagsmatch då jag ska ut med icke hockeyintresserade polare på lördag och äta gott, dricka mycket sprit och se Turbonegro visa vart skåpet ska stå. Satt just och funderade på om vi kunde hitta ett annat ställe än det bokade att äta för att kunna se matchen innan konserten. Nu löste det sig själv med söndagsmatch.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: Bussresa till final 4

Post by Skidrow »

smogz wrote:Och jag är tvärtom jävligt glad att det blir söndagsmatch då jag ska ut med icke hockeyintresserade polare på lördag och äta gott, dricka mycket sprit och se Turbonegro visa vart skåpet ska stå. Satt just och funderade på om vi kunde hitta ett annat ställe än det bokade att äta för att kunna se matchen innan konserten. Nu löste det sig själv med söndagsmatch.
Jo men ska man jobba på måndag är det lite besvärligt med match 18.30 i Växjö på Söndag.
User avatar
smogz
Posts: 5694
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Bussresa till final 4

Post by smogz »

Jo det är klart om planen är att sova också.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Post Reply