Vad har hänt med NP's skribenter?

Resor, Tifo, Ramsor mm

Moderator: Styrelsen

User avatar
haggloader
Posts: 706
Joined: 18 Jun 2011, 22:34

Re: Vad har hänt med NP's skribenter?

Post by haggloader »

Tyvärr tror jag det blir svårt att få till någon npr av betydelse med många skribenter.
Vissa andra forumiter kommer inte att acceptera att det finns personer (npr-medlemmar) som får tillgång till insidesinformation, förstahandsinformation och spelarnas telefonnummer mm.

Problemet med matchbevakningen är att många forumiter har en enorm kunskap och krav på matchreferatet att det blir lättare att börja skriva för nv-sport eller expressen.
User avatar
fwd
Posts: 1708
Joined: 26 May 2011, 20:10
Location: Skellefteå

Re: Vad har hänt med NP's skribenter?

Post by fwd »

Kommer ny info ang detta efter kvällens årsmöte
Charter Division
User avatar
tazman
Posts: 2046
Joined: 01 Jun 2011, 18:49

Re: Vad har hänt med NP's skribenter?

Post by tazman »

För mig fungerade det inte då både redaktionen samt styrelsen hade moderator-rättigheter, kommunikationen och samarbetsmöjligheter var obefintliga.
"Vinstchans en procent: Lika stor risk som Norwich skulle vinna Premier League-lika stor risk är det att Liverpool vinner Champions League."/Simon Bank, Sportbladet, inför CL 2005.
Trollet
Posts: 8479
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: Vad har hänt med NP's skribenter?

Post by Trollet »

tazman wrote:För mig fungerade det inte då både redaktionen samt styrelsen hade moderator-rättigheter, kommunikationen och samarbetsmöjligheter var obefintliga.
Från styrelsen hoppas vi att det här kommer att fungera igen nästa säsong. Rollerna som moderatorer ska ses över och varken styrelse eller redaktion ska med automatik ha de rättigheter de har idag. Och naturligtvis ska det gå att samarbeta bättre än jag vet att det gjorde när du till slut ledsnade, Taz.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
tazman
Posts: 2046
Joined: 01 Jun 2011, 18:49

Re: Vad har hänt med NP's skribenter?

Post by tazman »

:) ;)
Trollet wrote:
tazman wrote:För mig fungerade det inte då både redaktionen samt styrelsen hade moderator-rättigheter, kommunikationen och samarbetsmöjligheter var obefintliga.
Från styrelsen hoppas vi att det här kommer att fungera igen nästa säsong. Rollerna som moderatorer ska ses över och varken styrelse eller redaktion ska med automatik ha de rättigheter de har idag. Och naturligtvis ska det gå att samarbeta bättre än jag vet att det gjorde när du till slut ledsnade, Taz.
Blir bra det där, är aldrig orolig när du för skutan Trollet... :) ;)
"Vinstchans en procent: Lika stor risk som Norwich skulle vinna Premier League-lika stor risk är det att Liverpool vinner Champions League."/Simon Bank, Sportbladet, inför CL 2005.
jokarfo
Posts: 2851
Joined: 22 Apr 2012, 17:53
Location: Piteå

Re: Vad har hänt med NP's skribenter?

Post by jokarfo »

Hittade ingen bättre tråd att posta det här i och det kanske redan finns tankar på nåt sånt jag har i åtanke men vore det inte jävligt snyggt om nån eller några av våra skickliga skribenter - som känner sig manade och har tid - gjorde ett par kortare Grattis-intervjuer med killarna som är klara för spel utomlands? Dels för att visa att vi fans förstås kommer sakna dem och att vi uppskattar deras insats för AIK men också för att visa att vi inte missunnar dem eller nån annan framgång. Tror dessutom att varenda en kommer ha ett par jävligt fina och väl menade ord att säga om staden, laget och fansen. Det är nåt jag tror många skulle uppskatta att ta del av.
_____________________________________________________________________
"Je'suis LeMarklund"
User avatar
karjala
Posts: 993
Joined: 18 Jun 2011, 12:56
Location: Centrum

Re: Vad har hänt med NP's skribenter?

Post by karjala »

Jokarfo, En mycket bra idé tycker jag.
User avatar
Poet
Posts: 2480
Joined: 04 Nov 2011, 22:46
Location: Gräddhyllan

Re: Vad har hänt med NP's skribenter?

Post by Poet »

Hur blir det med redaktionen?
Det skulle väl ses över om nya och klarare admins också?
2012-05-19
Chippen
Posts: 14288
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Sv: Vad har hänt med NP's skribenter?

Post by Chippen »

Snokia tycker jag verkar vara en forumit som bör ingå.
Han har ju fan gjort mera nu på de få träningar som gjorts än vad tidigare Red gjorde på hela förra säsongen (bortsett från addebeck)
Last edited by Chippen on 12 Aug 2014, 17:38, edited 2 times in total.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
smogz
Posts: 5694
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Vad har hänt med NP's skribenter?

Post by smogz »

Håller med, väldigt oaktiv förnyelse av redaktionen måste jag säga. Bara nyfiket. Vilka här på forumet skulle vilja ingå i redaktionen?
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
addebeck
Posts: 538
Joined: 28 Sep 2011, 08:20

Re: Vad har hänt med NP's skribenter?

Post by addebeck »

Jag fortsätter gärna i mån av tid, men tiden och orken har blivit knapp sedan grabben kom till världen, så jag kommer inte att kunna bidra som förr. Sen ska jag erkänna att jag är lite mätt sedan föregående säsongen och chefen har lite för bra koll för att jag ska kunna göra saker på arbetstid. Denna säsong behöver starta på riktigt för att jag ska kunna tagga till.
Post Reply