Tråden där vi pratar om varandra

Allt Annat

Moderator: Styrelsen

Post Reply
374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Tråden där vi pratar om varandra

Post by 374 »

I den här tråden pratar vi, som rubriken säger, om varandra. Enda regeln är att undvika rent personliga saker som kan leda till att användares anonymitet hotas.
User avatar
cechise
Posts: 471
Joined: 10 Aug 2011, 01:55

Re: Tråden där vi pratar om varandra

Post by cechise »

Ja börjar.

Jag älskar er alla. Ni är underbara människor!
User avatar
smogz
Posts: 5693
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Tråden där vi pratar om varandra

Post by smogz »

Om man ändå har en sån här tråd kanske man ska ha lite omröstningar. Dummast på forumet, roligast, elakast osv. kan ju bli kul. Hur går nomineringarna till.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: Tråden där vi pratar om varandra

Post by 374 »

Skriv nomineringarna i tråden så kan en mod slänga upp en poll.
päran
Posts: 536
Joined: 29 Jun 2011, 06:47

Re: Tråden där vi pratar om varandra

Post by päran »

Jag är en gammal uv och älskar att läsa på detta forum. Det finns så många insatta hockeykunniga skribenter och de flesta besöken är en fröjd.

Vad jag inte gillar är när vissa känner sig nödgade att kommentera allt utan att tillföra ett smack.

Inlägg som, "Spelade inte han i Sverige för några säsonger sen? " Vilket leder till att någon citerar och svarar. Skribenten citerar och skriver "Ja just det, då kom jag ihåg rätt. Visst gjorde han en hel del mål?" Någon citerar och svarar och sen bollas fler helt meningslösa inlägg tills någon kommer till den intressanta kärnfrågan. Passar spelaren i AIK och är det tänkbart att han skulle kunna komma.
Några skribenter verkar tro att flest inlägg vinner och det stör jag mig på.
Googla istället för att spamma!
374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: Tråden där vi pratar om varandra

Post by 374 »

päran wrote:Jag är en gammal uv och älskar att läsa på detta forum. Det finns så många insatta hockeykunniga skribenter och de flesta besöken är en fröjd.

Vad jag inte gillar är när vissa känner sig nödgade att kommentera allt utan att tillföra ett smack.

Inlägg som, "Spelade inte han i Sverige för några säsonger sen? " Vilket leder till att någon citerar och svarar. Skribenten citerar och skriver "Ja just det, då kom jag ihåg rätt. Visst gjorde han en hel del mål?" Någon citerar och svarar och sen bollas fler helt meningslösa inlägg tills någon kommer till den intressanta kärnfrågan. Passar spelaren i AIK och är det tänkbart att han skulle kunna komma.
Några skribenter verkar tro att flest inlägg vinner och det stör jag mig på.
Googla istället för att spamma!
Ett mycket bra inlägg som jag till stora delar instämmer med.
User avatar
Humlannitton
Posts: 1507
Joined: 15 Jun 2011, 14:37

Re: Tråden där vi pratar om varandra

Post by Humlannitton »

päran wrote:Jag är en gammal uv och älskar att läsa på detta forum. Det finns så många insatta hockeykunniga skribenter och de flesta besöken är en fröjd.

Vad jag inte gillar är när vissa känner sig nödgade att kommentera allt utan att tillföra ett smack.

Inlägg som, "Spelade inte han i Sverige för några säsonger sen? " Vilket leder till att någon citerar och svarar. Skribenten citerar och skriver "Ja just det, då kom jag ihåg rätt. Visst gjorde han en hel del mål?" Någon citerar och svarar och sen bollas fler helt meningslösa inlägg tills någon kommer till den intressanta kärnfrågan. Passar spelaren i AIK och är det tänkbart att han skulle kunna komma.
Några skribenter verkar tro att flest inlägg vinner och det stör jag mig på.
Googla istället för att spamma!
Jag spammar lite och säger mycket bra inlägg. En del verkar tro att deras åsikt eller kommentar är helt nödvändig i varje tråd för att forumet ska överleva, oavsett hur jävla menlöst det är.
Post Reply