AIK-supportrar i Göteborg

Resor, Tifo, Ramsor mm

Moderator: Styrelsen

Post Reply
Sven_Marklund
Posts: 6
Joined: 31 Aug 2011, 11:06

AIK-supportrar i Göteborg

Post by Sven_Marklund »

Hej,

Jag har nyss flyttat till Göteborg och undrar om det är någon som brukar åka på bortamatcher i närheten. Det hade varit bra att samköra något någon gång och styra upp något inför Frölundamatcher eller hitta en trevlig pub att kolla hemmamatcher på. Det måste ju vara många i exil i Götet.
User avatar
Pavlov
Posts: 56
Joined: 15 Jun 2011, 19:14
Location: Göteborg

Re: AIK-supportrar i Göteborg

Post by Pavlov »

Tyvärr lite dåligt med organiserade resor från Göteborg.
Trots det brukar det ofta i vart fall vara någon / några bilar som åker iväg till Jönköping etc.
Organiserade resor är kanske nåt att ta tag i för "någon" i år ?
Om / när någon funderar på att åka kan väl den personen i vart fall starta en tråd i god tid för att kolla intresse !!!

När det gäller pub har det tidigare varit biljardpalatset som gällt.
http://www.palatset.com/
Med tiden har allt fler canal+ hemma och stannar av bekvämlighetsskäl hemma ...
Kan vara en bra tanke att "någon" tar tag i pub- / hockeykväll för att fler kan titta tillsammans någon gång i vinter ?

När det gäller våra matcher i Scandinavium brukar det vara upp emot ett 80-tal som sitter ( ? ) på bortastå.
Jag kommer inom kort att öppna tråd för anmälan matchbiljetter matchen fredag 18 nov !!!
Vi brukar ha samling i god tid så att vi hinner in i Scandinaviums pub innan match.
HÅLL KOLL !!!
OBS ; När det gäller Göteborg läggs dessa trådar om biljetter mm under NP Stockholm !

När det gäller matchen lördag 28 jan vill jag redan nu att någon annan kan ta på sig att vara ansvarig för klackbiljetter mm !
Vippen
Posts: 2
Joined: 29 Sep 2011, 21:03

Re: AIK-supportrar i Göteborg

Post by Vippen »

Själv bor jag i Halmstad och söker frekvent likasinnade Saikare här i sydsverige.
Toktobbe
Posts: 248
Joined: 17 Jun 2011, 08:42

Re: AIK-supportrar i Göteborg

Post by Toktobbe »

Till matchen den 18 i Göteborg kommer vi köra en samling på någon pub innan match och sedan köra marsch till arenan info kommer då det börjar närma sig ;)
Os72
Posts: 922
Joined: 22 Jun 2011, 17:21

Re: AIK-supportrar i Göteborg

Post by Os72 »

Toktobbe wrote:Till matchen den 18 i Göteborg kommer vi köra en samling på någon pub innan match och sedan köra marsch till arenan info kommer då det börjar närma sig ;)
Det låter skoj!
User avatar
Pavlov
Posts: 56
Joined: 15 Jun 2011, 19:14
Location: Göteborg

Re: AIK-supportrar i Göteborg

Post by Pavlov »

Tråden om anmälan klackbiljetter till matchen fredagen den 18 nov nu öppnad under NP Stockholm !
User avatar
Jathy
Posts: 375
Joined: 15 Jun 2011, 23:59
Location: Göteborg / Kiruna

Re: AIK-supportrar i Göteborg

Post by Jathy »

Är själv oxå nu en ny inflyttad Göteborgare och åker gärna i alla fall till matcherna i Småland / Stockholm och Karlstad om de är fler från gbg på gång.
Post Reply