Löven

Andra lag, serier och spelare

Moderator: Styrelsen

User avatar
Dr. Gilbert
Posts: 90
Joined: 04 Oct 2013, 12:27

Re: Löven

Post by Dr. Gilbert »

smogz wrote:Jag hoppas personligen på att då se dom i elitserien igen om några år så jag hoppas verkligen inte de åker ur. Derbyna är ju verkliga höjdpunkter.
Det är ungefär som att hoppas på att få en dödlig cancer för då får man morfin. Björklöven och Umeå får gärna brinna ner igen.
Jag är inte den riktiga Gilbert, så fråga inte efter piller.
User avatar
karjala
Posts: 993
Joined: 18 Jun 2011, 12:56
Location: Centrum

Re: Löven

Post by karjala »

Dr. Gilbert wrote:
smogz wrote:Jag hoppas personligen på att då se dom i elitserien igen om några år så jag hoppas verkligen inte de åker ur. Derbyna är ju verkliga höjdpunkter.
Det är ungefär som att hoppas på att få en dödlig cancer för då får man morfin. Björklöven och Umeå får gärna brinna ner igen.
:lol:
User avatar
Ante
Posts: 1096
Joined: 15 Jun 2011, 19:17

Re: Löven

Post by Ante »

smogz wrote:Jag hoppas personligen på att då se dom i elitserien igen om några år så jag hoppas verkligen inte de åker ur. Derbyna är ju verkliga höjdpunkter.
Helt jävla obegriplig tankegång! Blir ärligt talat riktigt förbannad av att läsa sånt här! Du måste ju varit helt obrydd om AIK under dom svarta åren?!
User avatar
smogz
Posts: 5702
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Löven

Post by smogz »

Jag är från Lycksele med mamma från Umeå och pappa från Skellefteå, har lite svårt att jobba upp ett hat som många här. Men gillar derbyna.
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
smogz
Posts: 5702
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Sv: Löven

Post by smogz »

Ante wrote:
smogz wrote:Jag hoppas personligen på att då se dom i elitserien igen om några år så jag hoppas verkligen inte de åker ur. Derbyna är ju verkliga höjdpunkter.
Helt jävla obegriplig tankegång! Blir ärligt talat riktigt förbannad av att läsa sånt här! Du måste ju varit helt obrydd om AIK under dom svarta åren?!
Oj vad hemskt att jag inte tycker som du, är jag inte en riktig fan då om jag inte hatar Björklöven? Då är jag väl inte det då, känns inte så viktigt, har aldrig hört annat än gnäll från dig. Jag har svurit.lika mycket som nån annan under de mörka åren och rivit mitt hår under många kvalserier. Men av naturliga skäl har jag inte kunnat se lika många matcher då jag inte bott i Skellefteå. På vilket sätt gör det jag skriver att jag var helt Obrydd under de mörka åren?
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Special Brew
Posts: 10087
Joined: 15 Jun 2011, 14:04
Location: Linköping

Re: Löven

Post by Special Brew »

Hoppas att dom ramlar ur.
Chippen
Posts: 14320
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Sv: Löven

Post by Chippen »

Jag hoppas inte de ramlar ur Allsvenskan. Där kan de hålla till.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
karjala
Posts: 993
Joined: 18 Jun 2011, 12:56
Location: Centrum

Re: Sv: Löven

Post by karjala »

smogz wrote:
Ante wrote:
smogz wrote:Jag hoppas personligen på att då se dom i elitserien igen om några år så jag hoppas verkligen inte de åker ur. Derbyna är ju verkliga höjdpunkter.
Helt jävla obegriplig tankegång! Blir ärligt talat riktigt förbannad av att läsa sånt här! Du måste ju varit helt obrydd om AIK under dom svarta åren?!
Oj vad hemskt att jag inte tycker som du, är jag inte en riktig fan då om jag inte hatar Björklöven? Då är jag väl inte det då, känns inte så viktigt, har aldrig hört annat än gnäll från dig. Jag har svurit.lika mycket som nån annan under de mörka åren och rivit mitt hår under många kvalserier. Men av naturliga skäl har jag inte kunnat se lika många matcher då jag inte bott i Skellefteå. På vilket sätt gör det jag skriver att jag var helt Obrydd under de mörka åren?
Ta inte allt så personligt. Har man starka åsikter får man hårda ord tillbaka.
User avatar
smogz
Posts: 5702
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Löven

Post by smogz »

Precis
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
ossian
Posts: 3706
Joined: 25 Aug 2011, 00:17

Re: Löven

Post by ossian »

Det skulle vara jävulskt kul om Pite tar två raka och sen går upp i allsvenskan, Löven ramrar ur, och vi vinner sen SM-guld. Tycker man inte det är man fan ingen AIKare.
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Löven

Post by Lappmössan »

Om folk fortfarande är arga över gårdagen kan nog detta muntra upp er.
http://youtube.com/watch?v=EDUYjfdmMVE& ... be&t=4m20s" onclick="window.open(this.href);return false;
(4:20 in)
Jablonic
Posts: 749
Joined: 12 Jun 2011, 17:59

Re: Löven

Post by Jablonic »

Hållberg förtjänar ju nästan ett NP-medlemsskap för det där segermålet.
User avatar
Dr. Gilbert
Posts: 90
Joined: 04 Oct 2013, 12:27

Re: Löven

Post by Dr. Gilbert »

Jablonic wrote:Hållberg förtjänar ju nästan ett NP-medlemsskap för det där segermålet.
Ett silverkort kan vi väl göra i hans ära!
Kriterierna
* Haft minst - 19 under en säsong i björklöven
*Lånat ut sin fru till en lagkamrat (enligt elaka rykten i Umeå)
*Varit värdelös
*Självmål i en viktig match.
Jag är inte den riktiga Gilbert, så fråga inte efter piller.
ante08
Posts: 2605
Joined: 15 Jun 2011, 14:09

Re: Löven

Post by ante08 »

Torsk på straffar för Lövens J20 idag = med att säsongen är slut.
User avatar
Ante
Posts: 1096
Joined: 15 Jun 2011, 19:17

Re: Löven

Post by Ante »

Löventuren håller i sig, Fy fan...
Empress
Posts: 7165
Joined: 15 Aug 2011, 11:12

Re: Löven

Post by Empress »

Fast 2-2 av Rasmus och nu 3-2.
User avatar
tord
Posts: 101
Joined: 15 Jun 2011, 17:54

Re: Löven

Post by tord »

3-3 nu
User avatar
Erwynn
Posts: 2440
Joined: 21 Jun 2011, 21:08

Re: Löven

Post by Erwynn »

Fan.
Hata allt.
User avatar
Special Brew
Posts: 10087
Joined: 15 Jun 2011, 14:04
Location: Linköping

Re: Löven

Post by Special Brew »

4-3
User avatar
TigerShark
Posts: 3941
Joined: 24 Jan 2012, 20:47

Re: Löven

Post by TigerShark »

Fan då, hade ju en hunka på att Pite skulle vinna efter full tid!!
jokarfo
Posts: 2851
Joined: 22 Apr 2012, 17:53
Location: Piteå

Re: Löven

Post by jokarfo »

Aaaaahhhh, både röven och lule torskar samma kväll. En riktig pangafton.
_____________________________________________________________________
"Je'suis LeMarklund"
User avatar
Ante
Posts: 1096
Joined: 15 Jun 2011, 19:17

Re: Löven

Post by Ante »

Löventuren igen... Troja o Tingsryd förlorar dessutom! Men smogz är väl glad...
User avatar
smogz
Posts: 5702
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Löven

Post by smogz »

:lol:
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
Fdskebo
Posts: 1116
Joined: 15 Jun 2011, 15:31

Re: Löven

Post by Fdskebo »

Jag hoppas Löven lyckas hålla sig kvar.

Dom kan gott harva i den nedre halvan av tabellen i HA. Våndas när de missar play off till SHL för 27e året i rad. Ibland hamna i nedflyttnings serien med all den smärta och oro som det ger... 50 år i HA kan dom få, där årets höjdpunkt är en försäsongsmatch mot ett nedtränat, juniorbetonat Skellefteå AIK på halvfart.

Klarar de inte topp 2 så finns inte löven längre, då är det konkurs som gäller... Vad är det som är kul med det?
User avatar
ossian
Posts: 3706
Joined: 25 Aug 2011, 00:17

Re: Löven

Post by ossian »

Nu är det inte så att Löven inte finns om de går i KK. De flyttas bara ner ett par divisioner, dit där de hör hemma!
User avatar
Ante
Posts: 1096
Joined: 15 Jun 2011, 19:17

Re: Löven

Post by Ante »

Fdskebo wrote:Jag hoppas Löven lyckas hålla sig kvar.

Dom kan gott harva i den nedre halvan av tabellen i HA. Våndas när de missar play off till SHL för 27e året i rad. Ibland hamna i nedflyttnings serien med all den smärta och oro som det ger... 50 år i HA kan dom få, där årets höjdpunkt är en försäsongsmatch mot ett nedtränat, juniorbetonat Skellefteå AIK på halvfart.

Klarar de inte topp 2 så finns inte löven längre, då är det konkurs som gäller... Vad är det som är kul med det?
Vad som är kul med det? Allt!
User avatar
tord
Posts: 101
Joined: 15 Jun 2011, 17:54

Re: Löven

Post by tord »

Löven just nu på tredje plats :D
374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: Löven

Post by 374 »

Snygg jinx.
User avatar
Erwynn
Posts: 2440
Joined: 21 Jun 2011, 21:08

Re: Löven

Post by Erwynn »

Löventuren, helvete
Hata allt.
374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: Löven

Post by 374 »

Blir avgörande i sista omgången mot Troja. Förlust där och det är ajöss.
Post Reply