Luleå HF

Andra lag, serier och spelare

Moderator: Styrelsen

Chippen
Posts: 14290
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Sv: Luleå HF

Post by Chippen »

Luleå och Omarks loosingstreak verkar förbli intakt :-)
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
freddus
Posts: 2279
Joined: 22 Jun 2011, 10:18

Re: Luleå HF

Post by freddus »

Dom känns helt orkeslösa. Det är ju ingen som går in och krigar i anfallszon. Växjö kan gång på gång ta det lugnt i uppspelen.
Edit: räknar däremot inte bort dom än. De har spelare som kan vända 0-2 i matcher.
shaquille
Posts: 1977
Joined: 15 Jun 2011, 15:45

Re: Luleå HF

Post by shaquille »

Må hända att dom har spelare till det men en tränare som inte kan det.
User avatar
haggloader
Posts: 706
Joined: 18 Jun 2011, 22:34

Re: Luleå HF

Post by haggloader »

Enligt nv-bloggen är det flertalet spelare som lämnar och lagbygget krackelerar.
Det känns riktigt bra!
jokarfo
Posts: 2851
Joined: 22 Apr 2012, 17:53
Location: Piteå

Re: Luleå HF

Post by jokarfo »

En ärlig fråga till den som känner sig berörd men är det bara jag som mår så sjukt jävla bra när det går åt helvete för Lars Mögelsurjävlaskitosten Bergström?

Den mannen är tamejfan mer än jag klarar av och jag har aldrig, aldrig, aldrig tyckt att han är annat än en dryg, osympatisk och ohederlig sate.

I lulekretsar har jag ju på senare år hyllats som Elitseriens/SHL:s bästa sportchef och han har ju vid flera tillfällen toppat de där löjliga listerna på de bästa som görs av olika experter i kvällstidningar m.m. Det jag ser är en människa som tror mer om sig själv än han förmår att uppnå, han förkroppsligar fan allt jag som norrbottning hatar med lule och lulebor. Är säkert därför jag mår så sjukt bra när det skiter sig för dem.

Så, nu fick jag häva ur mig det också. Nu blev allt med ens lite lättare :mrgreen:
_____________________________________________________________________
"Je'suis LeMarklund"
User avatar
schteffe
Posts: 1922
Joined: 25 May 2011, 15:50

Re: Luleå HF

Post by schteffe »

4760 åskådare i Coop Arena. I vad som kan vara näst sista matchen för säsongen. Ödsligt värre...
User avatar
snokia
Posts: 715
Joined: 29 Mar 2012, 15:35

Re: Luleå HF

Post by snokia »

Riktiga muntergökar dom där luleborna ;)
http://www.luleahockeyforum.com/t632p27 ... ulea-vaxjo" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Micke
Posts: 743
Joined: 17 Oct 2011, 14:50

Re: Luleå HF

Post by Micke »

haggloader wrote:Enligt nv-bloggen är det flertalet spelare som lämnar och lagbygget krackelerar.
Det känns riktigt bra!
Rätt tunga tapp... Känns väl som att Fransson drar också. Sandström och Skrbek sjunger på sista versen. Men dom kan gärna få stå kvar där med systrarna.
User avatar
karjala
Posts: 993
Joined: 18 Jun 2011, 12:56
Location: Centrum

Re: Luleå HF

Post by karjala »

Roliga rykten om Jonas Rönnqvist som florerar.
User avatar
smogz
Posts: 5696
Joined: 25 May 2011, 08:38

Re: Luleå HF

Post by smogz »

Berätta
"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det tamejfan aldrig varit dåligt" /Reefat
User avatar
Talbot25
Posts: 1068
Joined: 16 Jun 2011, 12:05

Re: Luleå HF

Post by Talbot25 »

smogz wrote:Berätta
"av Loop Igår på 22:23
Det går ju som säkert många här hört rykten om att Rönken tydligen legat med någon spelarfru, kan detta verkligen stämma? "

Standardrykte om spelarfru och de brukar ju inte stämma.

Men att han har sagt "håll käften" till Ledin då han peppade laget låter ju mer troligt.
Rollie
Posts: 2053
Joined: 16 Jun 2011, 13:05

Re: Luleå HF

Post by Rollie »

Det är det ena jag hört. Sen finns det ett till som låter än mer osannolikt än affär med spelarfru.
Chippen
Posts: 14290
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Luleå HF

Post by Chippen »

Rollie wrote:Det är det ena jag hört. Sen finns det ett till som låter än mer osannolikt än affär med spelarfru.
Affär med Ostens fru?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
Rollie
Posts: 2053
Joined: 16 Jun 2011, 13:05

Re: Luleå HF

Post by Rollie »

Chippen wrote:
Rollie wrote:Det är det ena jag hört. Sen finns det ett till som låter än mer osannolikt än affär med spelarfru.
Affär med Ostens fru?
Ha-ha-ha, ja det skulle vara pricken över i:et. Nej men handlar om att skulle ha spelat på Växjö inför någon av matcherna, tror det var första kvarten.
Chippen
Posts: 14290
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Luleå HF

Post by Chippen »

Rollie wrote: Ha-ha-ha, ja det skulle vara pricken över i:et. Nej men handlar om att skulle ha spelat på Växjö inför någon av matcherna, tror det var första kvarten.
Låter ju så dumt så det inte är sant.
Äh, jag vette fan om man ska tro på några rykten alls just nu.

Kan ju vara så enkelt att Luleå helt enkelt har prickat formen så brutalt fel, och att värvningen av Omark faktiskt har skapat oreda i truppen.
Sedan så tycker jag inte att Omark ser så värst intresserad ut alls.
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
snokia
Posts: 715
Joined: 29 Mar 2012, 15:35

Re: Luleå HF

Post by snokia »

Rönken ska visst ha gängat en spelarfru sägs det... :) Kan fort bli dålig stämning då :P Det var vad jag läste att en Luleåsupporter skrivit på deras Facebook iallafall!


Edit: Svarade visst för snabbt utan att ha läst hela tråden. Det hade visst redan framkommit.
User avatar
snokia
Posts: 715
Joined: 29 Mar 2012, 15:35

Re: Sv: Luleå HF

Post by snokia »

Chippen wrote:
Rollie wrote:Det är det ena jag hört. Sen finns det ett till som låter än mer osannolikt än affär med spelarfru.
Affär med Ostens fru?

Affär med Osten??? ;)
User avatar
Micke
Posts: 743
Joined: 17 Oct 2011, 14:50

Re: Luleå HF

Post by Micke »

Rollie wrote:
Chippen wrote:
Rollie wrote:Det är det ena jag hört. Sen finns det ett till som låter än mer osannolikt än affär med spelarfru.
Affär med Ostens fru?
Ha-ha-ha, ja det skulle vara pricken över i:et. Nej men handlar om att skulle ha spelat på Växjö inför någon av matcherna, tror det var första kvarten.
Det skulle typ rendera i fängelse så det låter rätt osannolikt. Och så dum är väl inte ens han.
User avatar
karjala
Posts: 993
Joined: 18 Jun 2011, 12:56
Location: Centrum

Re: Luleå HF

Post by karjala »

Det är helt sjukt mycket som sprids i ryktesväg. Blir förvånad om det är 1% som stämmer av allt, men det bevisar hur Luleåsupportrar agerar i motgång. Sprida skit om personer i föreningen som man inte gillar.

Roligaste jag läst idag är: "Två matcher kvar av den här säsongen så får vi reda på sanningen av klubben sen."
och "Klubben är så grymt bra på att mörka ner saker"
a.f.n
Posts: 24
Joined: 19 Apr 2012, 15:17

Re: Luleå HF

Post by a.f.n »

Killen är ju inte direkt i behov av pengar, så det känns som ett sjukt osannolikt rykte. I klass med med Bud och Bellemares toalettäventyr..
374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: Luleå HF

Post by 374 »

Det har ju hänt något som gjort att Rönnqvist tappat omklädningsrummet.
User avatar
snokia
Posts: 715
Joined: 29 Mar 2012, 15:35

Re: Luleå HF

Post by snokia »

Rykten är ju alltid rykten, men många inbitna Luleåfans säger att Rönken gängat Franssons fru/flickvän Jenny.. Sen om det stämmer vette väl fan..
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: Luleå HF

Post by Lappmössan »

Kan vi inte skippa skvallersnacket? Pinsamt att läsa.
User avatar
snokia
Posts: 715
Joined: 29 Mar 2012, 15:35

Re: Luleå HF

Post by snokia »

Skit i att läsa då! Folk skriver vad dom har hört och passar det inte herrn så synd för dig!
User avatar
Dr. Gilbert
Posts: 90
Joined: 04 Oct 2013, 12:27

Re: Luleå HF

Post by Dr. Gilbert »

snokia wrote:Skit i att läsa då! Folk skriver vad dom har hört och passar det inte herrn så synd för dig!
Helt rätt! Jag gillar skvaller, brukar alltid ta med kärringens skvallerblaskor på klo.
Jag är inte den riktiga Gilbert, så fråga inte efter piller.
User avatar
Ante
Posts: 1096
Joined: 15 Jun 2011, 19:17

Re: Luleå HF

Post by Ante »

Omark ryktas till Jokerit! Var det verkligen så klokt att plocka in en lönnfett ointresserad Linus inför slutspelet?
norrbaggen
Posts: 32
Joined: 17 Jun 2011, 23:26

Re: Luleå HF

Post by norrbaggen »

Ante wrote:Omark ryktas till Jokerit! Var det verkligen så klokt att plocka in en lönnfett ointresserad Linus inför slutspelet?
Bevisligen inte. Hela Luleå känns för övrigt ointresserade. Publiken verkar heller inte speciellt taggade var långt från fullsatt kvartsfinal 2. Växjö sopar nog hem serien i fyra raka. Ostens bygge fallerar :D
User avatar
schteffe
Posts: 1922
Joined: 25 May 2011, 15:50

Re: Luleå HF

Post by schteffe »

Skön rubrik...wow vilka stjärnor alltså!

Stjärnduon vill skriva historia
http://nsd.se/sport/stjarnduon-vill-skr ... 64712.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Chippen
Posts: 14290
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Luleå HF

Post by Chippen »

När fasen blev Forsberg en stjärna?
Suck...
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
snokia
Posts: 715
Joined: 29 Mar 2012, 15:35

Re: Sv: Luleå HF

Post by snokia »

Chippen wrote:När fasen blev Forsberg en stjärna?
Suck...

På att twittra möjligen... Men där tar det slut!
Post Reply