Klackbiljetter Gnaget borta Hovet Torsdag 30/1

Moderators: Northpower Stockholm, Styrelsen

Post Reply
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Klackbiljetter Gnaget borta Hovet Torsdag 30/1

Post by Northpower Stockholm »

Klackbiljetterna till denna match säljses ENDAST via denna länk: http://www.ticnet.se/event/AIKH0130?CL_ORIGIN=Web3" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Ingen försäljning i biljettluckan och inget direktinsläpp.

//Vi syns på Hovet //
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Klackbiljetter Gnaget borta Hovet Torsdag 30/1

Post by Northpower Stockholm »

Påminnelse: Går bara att köpa förköp INNAN via länken ovan, Ingen biljettförsäljning på Torsdag på Hovet. :D :D
User avatar
Oliman
Posts: 363
Joined: 15 Jun 2011, 23:06

Re: Klackbiljetter Gnaget borta Hovet Torsdag 30/1

Post by Oliman »

Försökte klicka på den länken, men tror jag bara hamnade på vanliga bokningssidan.

Hur säkerställer jag att jag får klackbiljetter?
Eller är de slutsålda?

EDIT: my bad, jag klickade på länken, DÅ funkade det. när jag kopierade hela med alla true-false å så så funkade det inte. .YEY!
Northpower Stockholm
Posts: 451
Joined: 16 Jun 2011, 21:32
Location: Johanneshovs Isstadion sektion A6

Re: Klackbiljetter Gnaget borta Hovet Torsdag 30/1

Post by Northpower Stockholm »

Oliman wrote:Försökte klicka på den länken, men tror jag bara hamnade på vanliga bokningssidan.

Hur säkerställer jag att jag får klackbiljetter?
Eller är de slutsålda?

EDIT: my bad, jag klickade på länken, DÅ funkade det. när jag kopierade hela med alla true-false å så så funkade det inte. .YEY!
klicka på länken ovan: http://www.ticnet.se/event/AIKH0130?CL_ORIGIN=Web3" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; kommer du till vanliga bokningssidan så får du rensa all historik i webbläsaren eller använda en annan webbläsare eller annan dator.
Post Reply