Luleå borta - 29 Oktober

Resor, Tifo, Ramsor mm

Moderator: Styrelsen

User avatar
Talbot25
Posts: 1068
Joined: 16 Jun 2011, 12:05

Re: Luleå borta - 29 Oktober

Post by Talbot25 »

Zimme wrote:Ja det var ju ganska uppenbart, men varför tror du att vi är intresserade av en Luleåsnubbe som gör Hitlerhälsning? Är inte det nånting ni bör ta på ert eget forum?
Varför så otrevlig?! Han postar ju riktig underhållning, killen som viftar med armen var tokig hela matchen.Det såg ut som han precis hade rymt från Säters mentalsjukhus.
User avatar
Zimme
Posts: 5206
Joined: 24 May 2011, 22:13
Location: Lycksele

Re: Luleå borta - 29 Oktober

Post by Zimme »

Retas bara. Mest kul att de först anklagar NP för att vara nazister och sen länkar till en bild där en Luleåsupporter gör en gest som kan tolkas som nazisthälsning. Bör om inte annat ge Luleåfans insikt om att allt inte är vad det ser ut som, en utsträckt arm är per automatik en Hitlerhälsning så antingen så slutar de komma hit och trolla om det eller så stänger de av supportern på bilden i fråga.
"Näe men vafan tror du själv? Jag är ju sniper. Svinbra på COD dessutom."
- Petter Emanuelsson
forzaLHF
Posts: 35
Joined: 04 Feb 2013, 22:15

Re: Luleå borta - 29 Oktober

Post by forzaLHF »

Zimme wrote:Ja det var ju ganska uppenbart, men varför tror du att vi är intresserade av en Luleåsnubbe som gör Hitlerhälsning? Är inte det nånting ni bör ta på ert eget forum?
var väl en del som efterfrågade det, så det kan väl vara ett visst allmänintresse, blir nog säkert en grej i media angående detta nu.

själv är jag inte så intresserad av denna formumsdel. är mer inne på hockeyn.

tycker samtliga är stora förlorare på just såna här saker, hör fan inte hemma i på läktarna.
Last edited by forzaLHF on 31 Oct 2013, 10:27, edited 1 time in total.
User avatar
Zimme
Posts: 5206
Joined: 24 May 2011, 22:13
Location: Lycksele

Re: Luleå borta - 29 Oktober

Post by Zimme »

Bilder på han i bortaklacken som ni anklagar för att ha gjort nazihälsning ja. Hoppas att ni upprättar en anmälan om hets mot folkgrupp mot Luleåsupportern också så det får utredas ordentligt.
"Näe men vafan tror du själv? Jag är ju sniper. Svinbra på COD dessutom."
- Petter Emanuelsson
User avatar
Sketch
Posts: 1072
Joined: 15 Jun 2011, 14:51

Re: Luleå borta - 29 Oktober

Post by Sketch »

http://www.kuriren.nu/nyheter/?articleid=7059524" onclick="window.open(this.href);return false;
Knuttarna filmades i luleåklacken innan. Blir inte svårt att porta dem.
User avatar
Zimme
Posts: 5206
Joined: 24 May 2011, 22:13
Location: Lycksele

Re: Luleå borta - 29 Oktober

Post by Zimme »

Jo de fanns i Luleåklacken innan så därmed kan vi ju med säkerhet slå fast att alla luleåfans utan undantag är kriminella MC-wannabes.
"Näe men vafan tror du själv? Jag är ju sniper. Svinbra på COD dessutom."
- Petter Emanuelsson
Post Reply