#4 Bud Holloway (kontrakt t.o.m. 18/19)

Moderator: Styrelsen

Trollet
Posts: 8478
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: #4 Bud Holloway (kontrakt t.o.m. 18/19)

Post by Trollet »

Ett litet problem är att Bud inte har varit i Köpenhamn. Ett annat litet problem är att Aaltonen aldrig kommer spela här oavsett.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
marre
Posts: 3179
Joined: 15 Jun 2011, 15:51

Re: #4 Bud Holloway (kontrakt t.o.m. 18/19)

Post by marre »

Nä,vi lär ju få dras med Bud i två säsonger.Fet lön men Lindström och Söderlund är fan vassare...
krysset
Posts: 2000
Joined: 03 May 2015, 23:44

Re: #4 Bud Holloway (kontrakt t.o.m. 18/19)

Post by krysset »

Tror att efter nästa säsong vill vi att de skriver nytt kontrakt med Bud. Undrar vad han har i lön?
p-play
Posts: 6784
Joined: 08 Nov 2011, 19:08

Re: #4 Bud Holloway (kontrakt t.o.m. 18/19)

Post by p-play »

Problemet är att Holloway passar otroligt dåligt in i nuvarande spelsystem (som för övrigt borde ändras) då han har för dålig skridskofys. Antingen bör Lindgren se till att systemet ändras eller så bör han se till att vi har spelare som klarar av de här krävande åkningarna.
Chippen
Posts: 14275
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: #4 Bud Holloway (kontrakt t.o.m. 18/19)

Post by Chippen »

krysset wrote:Jag vill ha kvar Bud för han har ju ett år kvar på kontraktet. Altonen bor väl i Köpenhamn av skatteregler.
Haha, jaha? SÅ du menar att Bud skulle varit och hälsat på Aaltonen i Köpenhamn för att han ska spela i Rögle? Ja det låter ju troligt. :)
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
krysset
Posts: 2000
Joined: 03 May 2015, 23:44

Re: #4 Bud Holloway (kontrakt t.o.m. 18/19)

Post by krysset »

Jag säger bara ett rykte och det är ju som du säger galet. däremot har garanterat Mikke Lindgren varit dit men det blev ju inget.
lobo
Posts: 1565
Joined: 17 Jun 2011, 08:18

Re: #4 Bud Holloway (kontrakt t.o.m. 18/19)

Post by lobo »

Vi ger Bud lite cred efter dagens match! Kul att se, sansad och noggrann, bra jobb och en del fina dribblingar. Och så skott skott skott. Han har en nivå som knappt sett i år, hoppas det är det vi ser smakprov på nu!!

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk
"They'll follow us to the ends of the world!" - Bud Holloway
User avatar
BubbelVe
Posts: 1138
Joined: 22 Jun 2011, 13:20

Re: #4 Bud Holloway (kontrakt t.o.m. 18/19)

Post by BubbelVe »

Ja vad säger man..... självinsikten är sämre än skridskoåkningen

Min roll har förändrats. Jag måste fortfarande producera, men är en mer allround och starkare spelare defensivt som även bidrar offensivt. En tvåvägsroll. Jag tycker att jag har gjort det bra. Först och främst är jag stark på egen planhalva och ser till att vi gör rätt saker och leder med mitt sätt spela på det sätt vi vill spela och få saker gjorda. Offensivt har jag bidragit och jag är nöjd med hur det går för närvarande, inte senast så klart, hehe, men ser man till hela säsongen har det gått bra, säger Holloway
User avatar
Erwynn
Posts: 2411
Joined: 21 Jun 2011, 21:08

Re: #4 Bud Holloway (kontrakt t.o.m. 18/19)

Post by Erwynn »

BubbelVe wrote: 10 Apr 2018, 17:44 Ja vad säger man..... självinsikten är sämre än skridskoåkningen

Min roll har förändrats. Jag måste fortfarande producera, men är en mer allround och starkare spelare defensivt som även bidrar offensivt. En tvåvägsroll. Jag tycker att jag har gjort det bra. Först och främst är jag stark på egen planhalva och ser till att vi gör rätt saker och leder med mitt sätt spela på det sätt vi vill spela och få saker gjorda. Offensivt har jag bidragit och jag är nöjd med hur det går för närvarande, inte senast så klart, hehe, men ser man till hela säsongen har det gått bra, säger Holloway
Ser man Bud som en tvåvägs med sina styrkor i defensiven men även kan bidra framåt är väl 22p på 39 matcher och +10 inte fy skam. Men kan ju inte vara många fler än han själv som anser att han ska vara det? Framförallt när han spelar med Adam och Jimmie. För den lönen jag antar att han drar varje månad ska spetsen vara prioriterad och han ska inte vara nöjd med den poängskörden.
Hata allt.
krysset
Posts: 2000
Joined: 03 May 2015, 23:44

Re: #4 Bud Holloway (kontrakt t.o.m. 18/19)

Post by krysset »

Bud har tydligen köpt stuga i Boviken.
anterio
Posts: 256
Joined: 18 Jun 2011, 15:56

Re: #4 Bud Holloway (kontrakt t.o.m. 18/19)

Post by anterio »

krysset wrote: 12 Apr 2018, 22:35 Bud har tydligen köpt stuga i Boviken.
Barnkalas där nästa påsk då...
Post Reply