#9 Patrik Zackrisson

Moderator: Styrelsen

dj_tobias
Posts: 230
Joined: 12 Aug 2011, 10:46

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by dj_tobias »

Även bekräftat från sambon: http://carolinemartenssons.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Poet
Posts: 2476
Joined: 04 Nov 2011, 22:46
Location: Gräddhyllan

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by Poet »

Vad tjänar han nu då?
500k/mån-600k/mån?
2012-05-19
User avatar
Foppas skridskocoach
Posts: 2962
Joined: 25 Jun 2011, 11:15

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by Foppas skridskocoach »

Poet wrote:Vad tjänar han nu då?
500k/mån-600k/mån?
Mindre än så.
Tigerränderna går aldrig ur.
p-play
Posts: 6763
Joined: 08 Nov 2011, 19:08

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by p-play »

dj_tobias wrote:
Special Brew wrote:AIK gick ut med nyheten på hemsidan, men efter en stund togs den bort. Why?
Norran pratar även om en tweet från hans sambo...som också är borttagen. Mystiken tätnar :?
Hon hade även lagt ut det på sin blogg som verkar vara en sån där typiskt tjejblogg. Finns dock en del sköna rader: "Jag vill påstå att jag trivs i Skellefteå men det bor väldigt mycket falskhet här. Jag vet inte om jag ser det så tydligt för att jag "står utanför". Jag antar att pengar löser allt. :D
User avatar
tazman
Posts: 1982
Joined: 01 Jun 2011, 18:49

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by tazman »

Gött, blir det att vara kapten nästa säsong?
"Vinstchans en procent: Lika stor risk som Norwich skulle vinna Premier League-lika stor risk är det att Liverpool vinner Champions League."/Simon Bank, Sportbladet, inför CL 2005.
bruno
Posts: 565
Joined: 15 Jun 2011, 19:23

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by bruno »

Mycket bra! Efter en svag start har han varit en av våra viktigaste spelare efter jul. Nu får sambon locka hit hennes bror också (Tony Mårtensson) :)
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by Skidrow »

tazman wrote:Gött, blir det att vara kapten nästa säsong?
Nej mycket svårt att se att man byter Kapten när Forsell är kvar, ska isf vara Jimmie.
User avatar
Lappmössan
Posts: 3897
Joined: 15 Jun 2011, 17:15

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by Lappmössan »

tazman wrote:Gött, blir det att vara kapten nästa säsong?
Varför skulle han ersätta någon som har betydligt större förankring i vår klubb och stad?
Vad säger du om publikstödet i Skellefteå Kraft Arena?

– Det bästa jag varit med om genom hela min karriär. Det är inte bara klacken som hjälper till, även om den är helt fantastisk. Det är minst lika roligt att hela hallen hänger på. Suveränt helt enkelt.
Tänkte att det lät bra men då har han ju spenderat största delen av karriären i Linköping... :P
mellan 3 & 20 tecken
Posts: 272
Joined: 12 Dec 2014, 23:26
Location: Umeå

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by mellan 3 & 20 tecken »

Jag tror att Zacke hade C:et nån match när Forssell var borta.
User avatar
Markman
Posts: 7824
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by Markman »

Skulle inte alls bli överraskad över en bokstav på Zacke nästa år, men kapten är det ju definitivt minst en som borde gå före i Forssell. Forre Cap, Zacke, Lundberg och PP Ass är min gissning (om man fortsätter med tre assisterande så klart, annars petar jag PP).
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
Hank
Posts: 1414
Joined: 26 May 2011, 13:20

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by Hank »

Kapten eller bokstav eller inte, Zacke verkar grymt gedigen på och utanför isen, och det känns ruskigt bra att vi har ett knippe sådana karaktärer att bygga vidare på.
jokarfo
Posts: 2851
Joined: 22 Apr 2012, 17:53
Location: Piteå

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by jokarfo »

Markman wrote:Skulle inte alls bli överraskad över en bokstav på Zacke nästa år, men kapten är det ju definitivt minst en som borde gå före i Forssell. Forre Cap, Zacke, Lundberg och PP Ass är min gissning (om man fortsätter med tre assisterande så klart, annars petar jag PP).
Ja skriv på.
_____________________________________________________________________
"Je'suis LeMarklund"
User avatar
tazman
Posts: 1982
Joined: 01 Jun 2011, 18:49

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by tazman »

mellan 3 & 20 tecken wrote:Jag tror att Zacke hade C:et nån match när Forssell var borta.
Stämmer, rätt tydlig markering av ledarstaben att ge honom kaptensbindeln när två assisterande finns tillgängliga.
"Vinstchans en procent: Lika stor risk som Norwich skulle vinna Premier League-lika stor risk är det att Liverpool vinner Champions League."/Simon Bank, Sportbladet, inför CL 2005.
User avatar
Markman
Posts: 7824
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by Markman »

Tveklöst är han en ledare både på isen och i omklädningsrummet, alldeles oavsett bokstav eller inte. Dessutom respekterad som spelare, och verkar vara en skön människa, vilket gör honom till en alldeles utmärkt ställföreträdande kapten om Forre är borta. Ärligt talat känns det som ett mer naturligt val sett till faktorer som domarkontakt och liknande än Lundberg, PP och Pettersson.
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
Chippen
Posts: 14237
Joined: 15 Jun 2011, 22:16

Re: Sv: #9 Patrik Zackrisson

Post by Chippen »

tazman wrote:
mellan 3 & 20 tecken wrote:Jag tror att Zacke hade C:et nån match när Forssell var borta.
Stämmer, rätt tydlig markering av ledarstaben att ge honom kaptensbindeln när två assisterande finns tillgängliga.
Hade inte Pesonen C oxå, eller var det ett A han hade på tröjan ett tag?
-Losers always whine about their best. Winn­ers go home and fuck the prom queen.
User avatar
ossian
Posts: 3590
Joined: 25 Aug 2011, 00:17

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by ossian »

Efter en trevande inledning har Zackrisson vart otroligt bra. Totalt dominant över hela isen, bra på allt. Gillar också hans attityd och grinighet, tar ingen jävla skit. Helt klart en av huvudkandidaterna till årets spelare enligt mig.

Väldigt glädjande att Zackrisson kritat på för ett till år!
374
Posts: 5293
Joined: 01 Jul 2011, 20:25

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by 374 »

Har varit riktigt bra hittills den här säsongen, bäste forward.
User avatar
ossian
Posts: 3590
Joined: 25 Aug 2011, 00:17

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by ossian »

Undrar om Zackrisson får chansen i Tre Kronor i år? En riktig gigant.
Trollet
Posts: 8466
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by Trollet »

Har ett pågående vad att han gör fler poäng än Jimmie. Känns nästan löjligt säkert redan nu.
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
Markman
Posts: 7824
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by Markman »

Trollet wrote:Har ett pågående vad att han gör fler poäng än Jimmie. Känns nästan löjligt säkert redan nu.
Då vadet (som jag förstår det) gäller totalpoäng och inte snittpoäng så lär det nog inte bli några större konstigheter. Hade det varit snittpoäng tror jag att du fått det jobbigare.
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
Trollet
Posts: 8466
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by Trollet »

Vem håller på med sånt skräp? "Svante Svantesson vann skytteligan med sina 1,5 mål per match på två spelade matcher".
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
User avatar
Markman
Posts: 7824
Joined: 24 May 2011, 21:49
Location: Jönköping

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by Markman »

Trollet wrote:Vem håller på med sånt skräp? "Svante Svantesson vann skytteligan med sina 1,5 mål per match på två spelade matcher".
Haha, valid point!
"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards!" /Paul Bryant
freddus
Posts: 2279
Joined: 22 Jun 2011, 10:18

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by freddus »

Tack och hej då.
Har, under en stor del av tiden här, tillhört lagets absolut bästa spelare. Tyvärr inte nu när det gäller.
User avatar
Larzon
Posts: 1619
Joined: 24 May 2011, 21:18
Location: Skellhell

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by Larzon »

Verkar vara klar för Lugano.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music
Trollet
Posts: 8466
Joined: 15 Jun 2011, 13:15

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by Trollet »

Larzon wrote:Verkar vara klar för Lugano.
Är klar: http://www.hclugano.ch/it/article/1399/ ... -straniero" onclick="window.open(this.href);return false;
Om man inte har något negativt att säga om Löven, ska man vara tyst.
Jocko Homo
Posts: 483
Joined: 15 Jun 2011, 23:21

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by Jocko Homo »

Hej då silver-Zacke.
User avatar
StigVig
Posts: 1557
Joined: 17 Mar 2012, 12:55

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by StigVig »

Sämst när det gäller, han hade passat bra i laget de hemska kvalserieåren.
Då alla vek ner sig i viktiga matcher ;)
Krossa Skiten!!!!!
Skidrow
Posts: 2676
Joined: 15 Jun 2011, 13:39

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by Skidrow »

Tacka för tiden i AIK.
dovienya
Posts: 2167
Joined: 30 Nov 2011, 19:25

Re: #9 Patrik Zackrisson

Post by dovienya »

Zacke åkte på en ganska stygg skada i dagens match, förhoppningsvis blir det vettigt åtgärdat. Men många stygn blir det.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... i-ansiktet
Post Reply